|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 21:32:37 GMT 2
Lieve Aylin,
Afgezien van tijdens de lessen heb ik je al een hele tijd niet meer gezien. Ik heb gehoord dat er binnenkort (zaterdag, geloof ik) weer een uitstapje gepland staat om naar Zweinsveld te gaan. Zullen we samen?
Chris.
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 19:02:49 GMT 2
Bonjour Chris,
Het is inderdaad al een tijdje geleden! En het lijkt me een heel leuk idee! Waar spreken we af? Ergens in zweinsveld of daarvoor nog?
Bisous Aylin
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 19:08:56 GMT 2
Bonjour Aylin (Frans!! =D) Wat dacht je van in de hal? Dan kunnen we samen naar Zweinsveld lopen. Behalve als je dat te eng vindt Kan ik me voorstellen hoor xD Maar goed, tot dan, hè! Chris
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 19:11:10 GMT 2
Bonjour Chris,
Oow wou je Frans gaan leren! Wens ik je veel succes! Jaa ik vind het dood eng.. Maar daarvoor had ik jou toch mee genomen? Dan zie ik je wel in de hal! (als ik dan nog druf Moet je me anders niet even op komen halen in de Leerlingenkamer van Zwadderich? (A) )
Bisous Aylin
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 19:22:02 GMT 2
Bonjour Aylin, Ja, lijkt me echt een geweldig idee, maar dan moet je me wel het wachtwoord even vertellen Maar goed, zie er naar uit om samen naar Zweinsveld te gaan! =) Chris.
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 19:24:47 GMT 2
Cher Chris,
Van mij mag je het weten Durf je ook binnen te komen? Ja heb er nu al zin in! Tot dan!
Bisous Aylin
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 19:48:50 GMT 2
Cher Aylin (betekent cher niet duur?),
Tuurlijk durf ik het wel! Of word ik dan vermoord? Is Flora al eens in jullie leerlingenkamer geweest?
Chris.
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 20:14:41 GMT 2
Cher Chris, {als het goed is betekend het lieve xD *volgens interglot XD*}
Vermoord, geen idee, niet door mij in iedergeval Maar je weet maar nooit! Flora is als het goed is er nog nooit geweest.. Of ik moet iets gemist hebben...
Bisous Aylin
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 21:32:53 GMT 2
{Klopt wel, maar dat zei Chris ^^ En die is een beetje dom xD} Cher Aylin, Oh, echt niet? Valt me nog mee van haar Ik word nog beroemd! De eerste Huffelpuffer die het aandurft om de leerlingenkamer van Zwadderich te betreden. Chris [Wie maakt topic, trouwens? xD]
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 21:36:06 GMT 2
Cher Chris,
Gekkie, dan wens ik je er heel veel succes mee, en ik zorg ervoor dat ik een aantal drankjes en tegenvervloekingen achter de hand heb.. De zul je nodig hebben. =)
Bisous Aylin[succes ^^, Gaat Chris trouwens echt naar llkamer? Want daar wil ik wel topic maken ]
|
|