|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:56:49 GMT 2
Hey Tommietom,
Conert, date nodig... Kun je rekenen? Betekend jij en ik die los gaan op goeie muziek. Ja, ik ken Meera, ze is een trut, maar de muziek is geweldig. Dus.. waar zie ik je?
dikke kus en knuffel Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 19, 2007 18:57:06 GMT 2
Hey Shirie(bommel) xD,
Tuurlijk ga ik mee, ehm.. voor de ingang van de school? Of toch nog in de hal? Waar is het precies?
Tomsel.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:31:35 GMT 2
Hey tommitommietommietomtommelbommeltomtom (zo zeg dat maar eens snel drie keer achter elkaar xD)
Ik moet er helaas al eerder zijn, vanwege de soundcheck. Heb me laten ompraten door Draconic, vraag me niet waarom. Maar ik zou ook later daarheen kunnen gaan zodat we alsnog samen kunnen gaan.. heeft die Zwad maar pech. Waar komt het je het beste uit? Oh, het is in de Drie bezemstelen.
-xxx- Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 19, 2007 20:36:44 GMT 2
( *lukt niet XD * )
Hii Frummeltje (* mijne nieuwe bijnaam voor haar* XD)
Het maakt me niet uit waar, enne.. afspraken zijn om na te komen hé!
Tommie.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:44:39 GMT 2
Shirie staarde verbijsterd naar 'frummeltje' en schudde toen ongelovig haar hoofd.
Hey tomtom,
Allereerst, als je me ooit nog frummeltje noemt dan begraaf ik je onder frummeltjes! En ten tweede, Shirie AShinta komt nooit haar afsprkane na, behalve voor mensen die haar dierbaar zijn en dat zijn die twee Zwads niet. Maar als je perse wil dat ik ga, dan zal ik dat wel doen. Ik zie je dus of, voor het feest ergens, in de hal/ Of gewoon in de drie bezemstelen, war ik hoop dat je plaatsje voor me vrij houdt.
Knuffels, Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 20, 2007 16:47:32 GMT 2
Hii Shirie,
Jammer dat ik je niet frummeltje mag noemen,vondt ik wel een leuke bijnaam ^^ Als je niet van zwadjes houdt,dan hoef je,je ook niet aan die afspraak te houden van mij. Dus..ik weet niet wat we nu van plan zijn,maar anders zie ik je daar,ergens aan een tafeltje voor 2 personen.
Tommie.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 16:52:18 GMT 2
Lieve lieve Tomsel van mij,
Als je me zo graag Frummeltje wil noemen, dan ga je je gang maar. Van jou kan ik het wel hebben. Ik weet het ook niet. Of ik zie je in de hal, of ik zie je idnerdaad gewoon daar op het feest. Malfoy vermoord me...
Kusjes Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 20, 2007 17:12:49 GMT 2
Hey Shirie,
Niemand vermoord je! Zeker niet als ik in de buurt ben! Ik zie je daar wel dan oke? Ik zal een tafeltje te weten te krijgen
Tommie.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 20:39:43 GMT 2
Lief tommeltje van mij,
Is goed. Bedankt, hij is echt een watje hoor. Zelfs ik kan hem aan! *verstopt vijf zwarte banden achter haar rug*. In elk geval, ik heb er erg veel zin in!
Kus Shirie
|
|