|
To Joey
Dec 10, 2007 18:08:07 GMT 2
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:08:07 GMT 2
Lieve Joey,
de laatste keer dat we elkaar zagen, was mijn schuld dat je boos wer. Ik was gewoon jaloers, en in de war. Je maakt me gek en kan daardoor niet goed denken. Ik wil gewoon zeggen dat je gelukkig met haar moet worden, je verdient het.. Want je bent echt ene hele lieve en leuke jongen.
Toch wil ik nog dit zeggen, voor jou en je vriendin. Ik heb het ooit eens gehoord. Love is to die for. En ik hoop dat je dat pad zou volgen. Je kunt altijd bij me terecht als er wat is, want je weet me te vinden. Ik denk niet dat liefde voor mij is gegunt. Ik voel me eenzaam zonder. Ik sta zo buiten anderen.
Maar dat is mijn probleem. Ik hoop je nog vaker te zien en lekker te kunnen kletsen.
Knuffel van Teresia.
|
|
|
To Joey
Dec 10, 2007 18:10:55 GMT 2
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:10:55 GMT 2
Lieve Terees,
Ik was neit boos leiverd, alleen erg in de war. Ik wist niet wat ik met je gevoelens aanmoet en dat weet ik nog steeds niet. Vooor mij ben je een hele dierbare vriendin en ik meot er niet aan denken om je kwijt te raken. Het is waar, dat ik waarschijnlijk voor je zou vallen als ik geen riendin had, maar om heel eerlijk te zijn, denk en hoop ik dat eht niet uit gaat emt mijn vriendin. Ik ben wel redelijk gewend aan de jaoezie van meiden, dus ik vatte het ook neit persoolijk op. Zoals ik al zei, voor mij is er niks gebeurd en niks veranderd tussen ons. Nog steeds dikke vriendjes, toch?
Knuffels Joey
|
|
|
To Joey
Dec 10, 2007 18:14:07 GMT 2
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:14:07 GMT 2
Heey,
Ik ben blij dat te horen, je hoort liefde terug te krijgen. En ik vind wel iemand anders. Want er lopen zat mensen op de wereld rond denk ik zo. Groot, klein, dik dun. het maakt niet uit. Ze zijn er. En, ergens zit de perfecte nog. Je mag jezelf gelukkig schatten,a l ken ik haar niet. En misschien moet ik maar naar de tovenaarschool in Zweden. Om mijn enigste familielid terug te vinden. Want, ik mis hem. Elke keer denk ik weer aan hem. Hij is de enigste die me zal begrijpen.
Maar nu gaat het weer ergens anders over. En ik krijg zelfs tranen in mijn ogen. Zucht, misschien kun je me helpen? Want ik weet het niet... echt niet.
Knuffels.
|
|
|
To Joey
Dec 10, 2007 18:49:45 GMT 2
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 18:49:45 GMT 2
Lieve Terees,
Zelfs maar denken aan jou die weggaat maakt me verdrietig! Shirie vertelde me al dat je met een hoop problemen zat. Het is toch vreemd hoe zij die dingen weet... Natuurlijk wil ik met je praten! Je bent nooit alleen, want je hebt mij. Wees nooit bang om me te storen of lastig te vallen, ik ben er voor je! Jij kan me niet lastig vallen!
IK zal altijd tijd vrij maken.
Knuffels Joey
|
|
|
To Joey
Dec 10, 2007 18:55:14 GMT 2
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 18:55:14 GMT 2
Live JOey,
Het is echt heel moeilijk. Ik vin dhier geen geluk. Ik raak jullie toch kwijt. Hoe dan ook. Ik wil liefde, geluk. Iets wat ik nooti zal krijgen. Ik zou iedereen kwijtraken. IK ben bang Joey. Ik wil gewoon een goed leven.
Knuf, Teresia.
Op eena antal plaatsen was het nat, ze had moeten huilen, elke keer weer.
|
|
|
To Joey
Dec 10, 2007 19:51:18 GMT 2
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:51:18 GMT 2
Joey staarde naar de vlekjes op het perkament en schudde zijn hoofd. Hij krabbelde vlug een zinnetje neer.
Ontmoet me over een uur ibij Hagrids huisje.
|
|
|
To Joey
Dec 11, 2007 17:03:40 GMT 2
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 17:03:40 GMT 2
Ze keek naar het vel teriwjl ze diep ademhaalde. Ze wou niet, maar ergens moest het van haar.
Oke, ik zie je daar.
|
|