|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 14:05:47 GMT 2
Héé Anne!
Tifa, Shinami en ik hebben bedacht om een keertje met een groepje naar Zweinsveld te gaan, wil jij ook komen? Dark, Tom, Bill, Florian, Terry en Mariël komen ook, als het goed is. Wil je even doorgeven wanneer jij kan? Drie data, ofzo.
Hoop dat je ook komt!
Charlotte
|
|
|
Post by admin. on Jun 19, 2007 15:05:17 GMT 2
Haaj ^^
Ik wil wel komen, maar ik weet niet zeker of ik kan. Bij het eerst volgende uitstapje is namelijk ook de verjaardag van Miriat, snappie? Ik heb ook geen idee waar mijn agenda is, dus ik kan het ook niet éven snel' oplossen.
Anne
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:15:56 GMT 2
Anne! Je gaat wel mee hoor! Dat heb ik net even besloten Ik denk dat een beetje afleiding je juist wel goed zal doen. We hebben woensdag geprikt. Als je écht niet kan moet je het maar zeggen, maar dat zou ik wel jammer vinden Charlotte
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 19:07:46 GMT 2
(Ik had geen verjaardag, maar begravenis getypt ¬¬ Wíé loopt met mijn berichten te spelen?!) Hay Lottie,
Heb agenda teruggevoden ^^ Ik kan wel, maar niet al te lang. Om 2 uur heb ik mijn laatste les, maar om 5 uur moet ik terugzijn, vandaar.
Anne
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 26, 2007 16:46:42 GMT 2
Hey Ann!
Ok, ik begrijp 't, maar leuk dat je toch komt! Ik weet zeker dat je het wel gezellig zult vinden.
Charlotte
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 16:15:52 GMT 2
Haaj, Maar waar spreken we dan af? Ik bedoel- je kan moeilijk erheen gaan en niet weten waar de rest is, hè Anne
|
|