|
Post by Lisa .. on Jul 6, 2007 15:59:31 GMT 2
Heé Flora! Ik weet niet of je al had gehoord maar er is binnenkort een eindexamengala. Geen idee of je al met iemand gaat maar heb je anders zin om samen met mij te gaan?
Sin
Hij las het briefje nog een keer over maar gaf het toen mee aan een van de schooluilen. De reactie van Macy kon hem weinig schelen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 16:17:44 GMT 2
Flora keek verbaast naar het briefje.. Sin.. Vroeg háár? Ze dacht erover na.. Ze had nog niemand. En Sin was aardig, én zag er leuk uit. Ze grijnzde en antwoorde:
Lieve Sin,
Ja, Ik had gehoord van het gala.. En ik wil graag met je mee! Zullen we beneden afspreken voor de grote zaal?
Zie je dan!
Flora
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 6, 2007 16:30:48 GMT 2
Florá!
Dan zie ik je wel bij de ingang van de Grote Zaal. De tijd wordt toch nog bekend gemaakt? En wat Macy betreft, laat haar maar, ik bemoei me niet met haar en neem aan dat ze mij ook me gang laat gaan =)
Sin
Hij las de laatste regel nog eens over. Macy moet maar doen en laten wat ze wil, hij bemoeide zich toch ook niet met haar?
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 16:43:06 GMT 2
Hey Sin, Volgens mij wel ja. Ik hou tegen Macy voorlopig even mijn mond over het gala. Zie je snel! Flora. Flora bekeek de brief. Ze vond het eigenlijk wel leuk dat ze met Sin naar het feest ging. Ze glimlachte. Ze hoopte alleen niet dat Macy het heel erg zou vinden, het was immers een goede vriendin van haar.
|
|