|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:46:20 GMT 2
*Het was een dun pakje met een brief en een donkere rode roos eraan gebonden. In het pakje zat een heel licht paars, lapje, van zijde, een iets donkerder lape van satijn en een gestreept lapje van heel zacht katoen*
Mijn liefje,
Hierbij vraag aan mijne vrouwe of ze mij de eer wil verschaffen om voor de tweede keer mijn partner te zijn op een gala. Ik wil dat deze avond minstends even onvergetelijk wordt als de vorige, hopelijk deze keer iets meer binnen het kasteel dan erbuiten. De roos symboliseerd mijn leifde voor jou. Ik zou er een bos aan hebben gehangen, maar dat is persoonlijker. Die meot ik je geven, zittend op een knie, uitkijkend op je schone gelaat. Hierbij krijg je ook drie lapjes stof. Ik weet wel ongeveer je maat, als eht goed is. Ik hoopte dat je de kelure mooi vind. Ik heb van elk een jurk gezien, maar wilde graga weten welke jij het mooiste vindt.
Kus Draconic.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:57:55 GMT 2
{roos! dat is echt té melig! *ligt hier totaal in een deuk* xD} Rachanna lag op haar bed toen de uil naar haar toevloog. Ze zag een prachtige roos en wist al meteen van wie die was. Ze rook aan de roos.. Heerlijk. Ze zette die snel in een vaasje naast haar bed. Daarna maakte ze het pakje open en las de brief. Ze zuchte, van geluk. Dat was echt zó lief! Ze bekeek de stoffen.. Ook echt paars.. Ze grijnsde. Zou hij echt een jurk voor haar kopen? Snel schreef ze een brief terug en zocht even in haar nachtkastje.. En schreef terug in paarse letters:Liefste Draconic,
Heel erg bedankt voor de prachtige roos! Hij staat naast mijn bed, zodat ik aan je denk. Als ik mijn liefde voor jou moet laten blijken met bloemen, zijn zelfs de rozentuinen van de school neit groot genoeg. Ik zou het Geweldig vinden als je voor de tweede keer mijn partner wil zijn, en ik hoop dat het nóg gezelliger word dan eerst. Over de kleuren stof, het is moeilijk te beslissen, maar ik heb er een terug gestuurd.. En ik denk dat ik jou maat ook wel weet, als je het goed vind, ga ik dan voor jou opzoek naar een galagewaad, tenzij je al iets prachtigs hebt natuurlijk.. Ik hoop je snel weer te zien!
Vele Kusjes, Rachanna.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:01:47 GMT 2
(Ik had ook grootste lol toen ik het schreef, geloof me Maar ja, jij zeurde erover, dus moest het wat goeds worden, toch? ) Mijn liefje, Het was neit alleen de leur, maar ook de stof. Hou je van satijn, van zijde, of van dat echte katoen? Ik weet eht neit zeker. De kleur is moo, dat zeker. Ik weet al precies wat voor jurk dat zal worden. hij zal je zo mooi staan... Okeej, nu moet ik ophouden, voor ik naar je kamer kom sprinten. En nee, geen trappen of spr4euken houde me tegen! Maar welke stof? Kus Draconic
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:06:12 GMT 2
{jaa weet ik maar toch xD } Lieve Draconic, Het maakt me echt helemaal niks uit. En ik denk dat ik ook een prachtig pak voor jou weet. Volgens mij krijg ik ook nog moeite om me in te houden! Ik zie het al helemaal voor me.. Je zou prachtig zijn! Net zoals altijd, met iets extra's! Maar spreken we af in de leerlingen kamer? Of had je ergens anders in gedachte? Kus, Rachanna.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:09:59 GMT 2
Mijn liefje,
Ergens anders! Of we moeten met Thomas en Mara moeten gaan. Ik wist het wel. Die twee zijn goed samen, maar Mara is lang niet zo knap als jij. En Thomas lang zo knap als ik! Okeej, genoeg onzin uitgekraamd. Vertel nou, ik weet pas wat ik doen kan, als jij het me verteld! Ehm, okeej. Zijde is, heel fijn en je kan er niet zoveel mee. Satijn is zo zacht dat je misschien zou vergeten dat je wat draagt, maar zal ook wel erg licht en fris aanvoelen. Katoen is praktisch, maar je zal het er misschien warm in krijgen...
Kus Draco
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:14:45 GMT 2
{ligt nu letterlijk helemaal dubbel } Liefste Draco, Misschien is Satijn wel fijn? Als het zo zacht aanvoeld, is het voor jou ook wel fijn. Had jij dan een idee waar we af kunnen spreken? Over Thomas en Mara, wel leuk voor Thomas dat hij nu weer iemand heeft. Maar hij zou jou nooit kunnen overtreffen! Ik ga meteen een leuk pak voor je zoeken! Je zult de Man of the Night zijn! Kus, Rach.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:23:09 GMT 2
(*ligt samen met jou in een deuk*xD)
Mijn liefje,
Dat is perfect! Ik weet al precies hoe... Straks wordt ik nog mode ontwerper! ... *begint te twijfelen aan het hetro zijn* Neej, dat zit wel goed. Ik moest denken ana jou en die jurk. Als ik niet snel stop met kwijlen droog ik nog uit! Ik zie je snel, mijn leifje. Wacht maar tot je de jurk ziet...
Kus draco
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:36:11 GMT 2
Liefste Draconic,
Ik heb ineens nog meer zin in het gala dan dat ik al had! Ik ga meteen een geweldig pak voor je zoeken! En als ik jou was zou ik maar stoppen met kwijlen, ik wil niet met een papiertje naar het gala, al hoewel, je bent dan het mooiste papiertje dat er bestaat.. Misschien ook wel.. Oke, ik moet me nu heel erg in gaan houden, dus ik stop snel.. *rolt over de grond van het lachen.. *
Mega Zoen, Rach.
|
|