|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:06:43 GMT 2
*Tien propjes lagen om haar heen. Wat moest ze nou schrijven? Ze zuchtte diep. Poging elf. Ehm, elf was scheepsrecht?*
Liever Steve,
Hey, heb je gehoord over het gala? Weet je al emt wie je gaat? Ik... zou best met jou willen gaana ls je wilt. Als vrienden natuurlijk. Laat je het me weten?
-x- Terry
*Ze was blij dat neiamnd haar kon zien, ze was zo rood als de vlag van Griffoendor!*
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:23:29 GMT 2
*Steve kreeg het briefje en las het. Hij werd vuurrood. Hij werd nog eens gevraagd? Hij slikte. Nou moest hij nee zeggen.. Iets wat hij dus niet kon.. Na 5 keer herschrijven schreef hij uiteinderlijk: *
Lieve Terry,
Ik heb gehoord over het gala... Het spijt me heel erg, maar ik ga al met iemand.. Het spijt me heel erg... Misschien kunnen we een dansje samen doen?
kus, Steve..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:28:25 GMT 2
*Een schok, maar meer eigenlijk ook niet. Ze mocht eigenlijk ook neit met iemand anders gaan... tenslotte... ze ahd toch een vriend?*
Haaj Steve,
Het geeft niet. Ik ben echter wel erg nieuwsgierig met wie je gaat! Zou graag een keertje met je dansen, maar ik denk niet dat ik ga.
-x- Terry
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:31:21 GMT 2
Heey Terry,
Waarom ga je niet? Ik zou je wel eens willen zien in een jurk! Ik ga met Tifa, Ze vroeg het bij het meer.. Gewoon als vrienden. *volgens mij, dacht hij..*
Kus Steve.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:37:39 GMT 2
*Terry glimlachte. Aan Tifa wilde ze Steve wel afstaan. Dan was het goed, dacht ze opgelucht.*
Hey Steve,
Goed dat je met haar gaat, ik denk dat jullie het wel gezelig vinden. Ik weet het niet. Ik wilde eigenlijk emt Seth gaan, maar hij heeft geen antwoord gegeven op mijn vraag. Dus... ik dacht dat ik met een vriend kon gaan. Maar als jij niet kan, en Hunter doet de laatste tijd een beetje raar... ik zou me een vreemdeling voelen. Heb maar een hele fijna avond!
-x- Terry
|
|