|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 20:44:36 GMT 2
Hey bello,
How's you? Ik was nogal verbaasd dat ik je zag! Het is lang geleden dat ik je echt heb gesproken. Wil je binnen kort weer eens afspreken? Gewoon als vrienden hoor, geen zorgen. ik zal je de marteling niet nog een keer laten ondergaan.
Kisses, Shirie Ashinta.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 20:50:35 GMT 2
Hij kreeg veel briefjes de laatste tijd. Deze vond hij nogal vreemd want hij ahd haar al lang niet meer gesproken.
Ola Seniorita
Ja inderdaad, ik denk nu ongeveer hetzelfde. Leuk dat je weer schrijft. Ik heb het zo durk de laatste tijd dus je was even uit mijn hoofd. Ja lijkt me gaaf, om jou weer een keer te zien dan. Inderdaad gewoon als vreinden want ik kan echt niks meer aan de laatste tijd. Ik zou je om raad vragen, dan weet je het aflvast want ik word eigenlijk een beetje Loco van alles. Fijn je weer eens, gesproken/geschreven te hebben.
Adios, Manuel
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 20:55:14 GMT 2
Ola amigo,
Loco loco, maar dat was je al hoor. Zijn het de meiden? Arme jij. Ik begin er al bijna spijt van te krijgen dat ik je heb laten gaan. nu ik al die aandacht hoor zou ik graag weer met je pronken. helaas, die kans is voorbij. Mar spreken we snel ergens af? Ik wordt gek van al dit engelse geklets! Ze zijn allemaal zo koud! Ik verlang naar warm latino bloed. *SHirie vroeg zich stiekem af of hij de subtiele hint en de flirts begreep.* Dus, wij elkaar weer zin?
Shirie
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:11:19 GMT 2
Ola
Wie is hier nou Loco? we waren samen een Loco stelletje, dat bedoelde je zeker. Ik stak jou aan. Nou, het is dus uit met Chantal. En nu wor dik gek want ik weet het niet meer. Ik mis jou nog, en Meral. Maar ik weet het niet meer. Ja, of ik kom je wel ergens tegen denk ik. Ik zou ook graag weer met Latino bloed lopen. Jammer dat jij die kans verbrak. Ik neem je niks kwalijk, want je bent nog steeds mijn beste vriendin toch?
I Adore you, Manuel
PS: Die engelse komen me de strot uit. Ik verlang naar spaansje meisjes die mij tenminste wel begrijpen
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:23:28 GMT 2
Me Bello,
Yes! Ik wist dat je me begreep! Okeej, ik moet toegeven, ik mis jou ook. Eigenlijk hadden we geen relatie moeten beginnen, maar gewoon elkaar... ach, wie weet. Je weet dat ik me niet kan binden. Maar tegelijk wil ik ook niet alleen zijn. Het spijt me dat eht uit is met je vriendin. Je kan altijd bij me terecht en natuurlijk ben ik nog je beste vriendin! We spreken snel af, ergens waar het warm is. Heb jij het hier ook altijd zo koud?
Shirie
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:27:54 GMT 2
Seniorita
Natuurlijk, jij verlangt naar die heerlijke spaansje jongen. Natuurlijk is het moeilijk, ik heb het in het begin ook gehad, maar naarmate je je beter begon te voelen, ging het ook beter. Het is gewoon jammer dat je weg was. Ik voelde die spaanse hitte van je afkomen. Het hoeft je niet te spijten, liefde was niet voor ons gemaakt. Maar wie weet komt er nog een dag toch? Inderdaad, de kassen, daar voel ik me op me best. Ik verlang naar de warmte van dat en ook om jou weer te zien.
Manuel
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:34:11 GMT 2
*Doorgekrast* Me amigo,
Misschien was leifde wel voorbestemd, alleen toen nog niet. Wie weet. Ik ben neit veel veranderd op dat vlak, dat moet ik je wel bij voorbaat zeggen. En ja, ik mis je warme spaanse lijf. Ik heb wel warmte gekend, van een australier, maar dat is toch anders. Ze snappen ons neit, en ze hebben ook het ritme niet. Mij lieve latino, laat deze latina je weer lekker verwarmen. Ik zie je... bij de kassen dan? (waar zijn die echt???)
Shirie
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:38:01 GMT 2
Serniorita
Inderdaad, toen niet. Maar ik ben veranderd en jij ook. Ik voel het gewoon, jouw geur aan de brieven. Elke keer als ik je zie denk ik weer aan die tijd. En moet dan ophouden met zwijmelen. En ja, ik flirt nu met je. Inderdaad, ze begrijpen ons niet, ik moet liefde voelen, liefde op het spaande ritme. Je begrijpt me helemaal. Ik zie je zo dan, kan niet wachten'
Adios, Manuel
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:40:27 GMT 2
(damn, dit is echt goed xD waar topic?)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:41:21 GMT 2
In de kassen maarre ^^ Wie opent
|