|
Post by melien on Jul 6, 2007 15:03:06 GMT 2
Mara liep richting de uilenvleugel. In haar hand hield ze een briefje voor Manuel. Ze had zin in het gala maar geen zin in een date. Daarom had ze een briefje voor Manuel gemaakt. Misschien konden ze als vrienden gaan. In de uilenvleugel riep ze naar Veertje die er meteen aankwam. Ze las het brief je nog een keer.
Lieve Manuel, Het was echt heel leuk laatst. Ik hoopte eigenlijk dat we als vrienden naar het Gala zouden kunnen gaan. Wat denk jij? liefs, Sara
Ze bond het briefje aan de poot. en stuurde Veertje naar Manuel. Deze (= veertje) vloog meteen weg.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2007 17:18:26 GMT 2
Hij zat bij een boom, een aantal wensen te sturen naar god toen hij vleugels hoord en later een breifje. Deze opende hij gauw terwijl hij ernaar keek. Hij schrok, want dit had hij niet verwacht en, en hij wou eigenlijk met Chantal gaan, maar was bang om Sara te kwetsen.
Sara,
Hoe zou ik dit aan jou moeten uitleggen, je betekent veel voor me, maar ik wil je niet kwetsen. Ik kan niet met je gaan omdat ik al iemand anders op het oog heb, Chantal. Je meot dit niet fout opnemen maa rik kan het niet, ik wil je geen pijn doen maar, wij kunnen niet gaan
Manuel
Hij keek naar het briefje en zuchtte, hopelijk zou ze het niet verkeerd opvangen Hij bond het aan de uil zijn poot en stuude hem terug.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 17:25:26 GMT 2
Sara zat bij het meer toen ze de vleugelslagen van Veertje hoorde. Ze keek om en zag dat ze een antwoord mee had. Ze pakte het briefje en las. Ze glimlachte. Dat had ze min of meer al verwacht. Ze krabbelde gauw iets op de achterkant.
Lieve Manuel, Natuurlijk begrijp ik dat. Ik had dat ookal min of meer verwacht. Mij kwets je er niet mee. Ik ga wel met vriendinnen ofzo. Veel plezier met Chantal! Ik zie je daar vast nog wel! groetjes Sara
ze gaf het briefje aan Veertje die meteen weer weg vloog.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2007 17:28:09 GMT 2
Hij glimalchte toen hij het las en knitke, Sara kon hij wel vertrouwen en hij was blij dat ze het begreep.
Heey,
Ik ben blij dat je het begrijtp. Wat had ik anders gedaan? Ik hoop dat je iemand anders vind om mee te gaan. Ik zie je inderdaad daar wel, misschien een dansje.
Hij glimlachte en verstuurde het briefje aan de uil weg.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 17:35:46 GMT 2
Sara keek verbaasd op toen Veertje alweer terug was. " Dat is snel." zei ze zachtjes terwijl ze het briefje aanpakte en het las. Ze schreef direct terug. heej, als ik niemand anders vind dan maakt het toch ook niet uit.. ga ik wel met mijn broer XD okeej SaarZe gaf het briefje aan Veertje die weer wegvloog.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2007 20:00:53 GMT 2
Hij besloot niks terug te sturen, het was nu ongeveer wel duidelijk dacht hij zo.
|
|