|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 17:36:44 GMT 2
Hey Shirie,
We hebben elkaar lang niet meer gesproken, mischien weer een keer afspreken? Als je tenminste wilt, stuur je me dan ook een uil terug met waneer je het wilt?
Tom.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 23:27:26 GMT 2
Hey Tommie,
Jah, lijkt me vet leuk. Laten we snel wat doen. Het maakt me niet uit waar of wanner, ik skip lessen vaak genoeg. Jij bent een stuk boeiender dan zo'n oude leraar.
xxx Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 3, 2007 11:00:34 GMT 2
Hey shirie.
Mafkees, dus ik ben boeiender dan die leraren? Hm..kan je wel gelijk in hebben. Een keer afspreken bij het zweinsveld? Stuur maar waneer jij kan
Tom( Tomsel, zo noemt me broer me altijd )
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 12:48:51 GMT 2
Hey Tomselinie,
Ja sorry, maar ik hou van unieke namen. Ehm, Zweinveld, ja is goed. En natuurlijk ben je boeiender dan de leraren! Er zijn maar weinig mensen die dat neit zijn! Ach, even om je ego te strelen, je bent ook boeiender dan de meeste anderen hoor. Laat me amar weten als je kan. Ik kan altijd... tenzij ik voor de try out moet trainen.
-xxx- Shirie (Shin, zo noemen mijn vrienden me)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 3, 2007 14:27:33 GMT 2
Hii Shinniebinne ,
Jaja,weer een bijnaam voor je ^^ oke, morgen ofzo? Maakt me niet uit hoelaat. Waneer heb je training, anders kan je dat doorgeven?
Tom.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 14:58:08 GMT 2
Hey Tommelbommel, (nee ik ben niet dronken!)
ik kan morgen best. Ik heb.. overmorgen geloof ik training. De laatste voor de try outs... ik ben zo nerveus! Ik zou blij zijn als ik je bij me heb om mijn gedachten af te leiden, anders wordt eidereen gek van me! Ehm, hoelaat en waar?
-xxx- Greenlightning. (ja ja, mijn echte bijnaam)
ooc: Zie hier de uitleg van mijn naam xD
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 3, 2007 15:06:08 GMT 2
Hii shirie,
Morgen half 1 in de middag ofzo? Bij de poort? enne, afleiding is goed voor je ^^
Tom
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 15:10:28 GMT 2
Haaj Tommy,
Jah, is een heel goed idee. leid me maar lekker af.
-xxx- Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 3, 2007 15:14:04 GMT 2
Hii shirie
Als het me lukt ja XD
Tom
(Jij topic of ik? )
|
|
|