|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 11:45:27 GMT 2
Hoi Shirie,
Ik heb gehoord dat er binnenkort een bal is en wou vragen of jij het leuk vindt om met mij te gaan? Stuur je snel een uil terug?
Tom
(Owja, topic winkels is allang gemaakt XD )
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:14:33 GMT 2
Hey Tom,
Leuk dat je dat vraagt! Ja, ik lijkt me gezellig. Moet ik wel eerst even gaan shoppen voor leuke kleren. Nee, dit is geen excuus om lekker te kune winkelen! Of wel soms? Wat doe jij aan? dan kan ik rekening houden met kleuren...
-xxx- Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 15:19:43 GMT 2
Hey shirie
Ik denk een gala gewaad, of zal ik het op me eigen outfit houden. Denk niet dat ze dat goedkeuren maarja. Eens zien..ik denk gewoon iets zwarts met blauw of rood of weet ik het Ach, wat vindt jij het beste?
Tom
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:34:31 GMT 2
Haaj Tom,
Ik weet het niet. Misschien staat blauw je wel eht beste, maar uit principe draag ik dat niet. Grapje tussen Joey en ik. Oh wacht, je kent hem niet he? Nou, ik zat zelf aan groen te denken, maar rood kan ook wel. Zwart... Ik weet niet. Zeg maar wat je wilt dragen, ik vind wel wat. Mij staat alles goed. *lacht zich een ongeluk terwijl ze dit schrijft*
-xxx- Shirie
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 15:39:39 GMT 2
Hii Shir.
Ja lach maar mafkees, maarja ik denk geen blauw nee. Rood dan? Nou in ieder geval mijn oufit zal wel zwart zijn met een aantal kleurtjes. dus ik gok zwart met rood ofzo. Trouwens, hoe we er ook uit zien, maakt niemand toch uit?
Tommie. p.s ja,me broer zit naast me --" die zei dat ik dit er onder moest schrijven.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:04:21 GMT 2
Hey Tommels en Billie!
How's you Bill? Met wie ga jij? Nou, ik vind zwart emt rood een heel goed idee. Daar kan ik wel wat mee denk ik. Dankje, dan weet ik nu wat ik moet gaan kopen. hopen dat Tyra niet ookal zoiets van plan was...
-xxx- -xxx- Shirie (ja, twee keer, voor allebij drie)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 16:16:15 GMT 2
Hii shirie,
Ik ga met Sara ^^ Succes met iets kopen, Tom die zit al te gieren van het lachen om mij o.o Ach ja, byeee! Mischien dat ik je zie dansen met Tom op het gala *krijgt nu stomp* Ik heb niks gezegt, doei!
Daag, shirie, veel plezier en tot op het bal, mijn date ^^
Tom en Bill
|
|