|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:45:04 GMT 2
*Het eerste stuk van de brief bestond uit een doorgekrast stuk tekst*
Heey *iets doorgestreept* Lievert, Er is binnekort weer een gala, ik hoorde het net. Ik *stuk doorgekrast* dacht dat we misschien samen konden gaan. Of misschien wil je wel met iemand anders, dat vind ik niet erg ofzo. Je moet doen wat je wilt *stukje doorgekrast*, maar ik zou het natuurlijk erg leuk vinden om met jou te gaan.
*Paar woorden doorkrast, de G is nog leesbaar* Liefs Carmen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:17:28 GMT 2
Hey mijn liefste Carmen,
waarom heb je zelfs maar het idee dat ik emt iemand anders dan jou zou willen gaan? Natuurlijk wil ik samen gaan! Ik steel de show met jou aan mijn arm.
Miquel
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 15:23:16 GMT 2
*Heeft met opluchting de brief gelezen.*
Hey, Ik ben eigenlijk heel blij dat te horen, ik was anders niet gegaan denk ik. Ik ga nog met Mariel een jurk kopen, want die heb ik dus niet. Waar zie ik je dan?
Carmen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:32:04 GMT 2
Lieve Carmen,
Ehm, maakt me niet uit, desnoods zoek ik je op. Ik vind je wel. Een jurk met mariël? Wat hebben jullie meiden toch? Waarom moet iedereen opeens een nieuwe jurk? Misschien kan je je nieuwe keting dragen, als je wil.
Miquel.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 15:42:03 GMT 2
Natuurlijk draag ik die! Maar de enigste jurk die ik heb heeft mijn moeder laten maken en.... nou ja, het ergste is dat hij lelijk is en ten tweede staat het embleem van mijn familie erop. En dat vind ik dus echt verschikkelijk. En trouwens ik wil niet dat je voor gek staat met mij naast je.
*kon het niet laten* Je Roos.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:58:45 GMT 2
Mijn liefste Roosje, (dit voelt raar....)
Ik snap nu waarom je een jurk gaat kopen. Nou, veel plezier dan en daarna heb ik veel plezier. Jou in een jurk zien. Hopen dat ik niet flauwval.
Miquel.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:03:29 GMT 2
Miquel, je bent de koning van het overdrijven. Maar val maar niet flauw, anders dan moet ik je straks nog naar je bed dragen. Heb je een wens aan kleur, toruwens?
Carmen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:11:11 GMT 2
Lieve Carmen,
Nee, geen enkele. ik draag wat jij draagt. ... Zo ongeveer dan. Jij jurk, ik broek enzo... Ehm, kies jij de kleur maar, voordat ik mezelf helemaal voor schut zet.
Miquel
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2007 16:37:14 GMT 2
Goed... ik dacht eigenlijk aan een rode jurk... Daar past toch vrij veel bij, of niet?
Kus Carmen.
|
|