|
Post by \\ Jess' on Jun 26, 2007 21:59:13 GMT 2
Hij liep de uilenvleugel in. Hij moest weer een keer afspreken. Alles was klaar, al zijn werk dus hij moest wel.
Heey Meral,
Ik heb al lang niets meer van me laten horen. Eigenlijk wel jammer. Ik dacht meer aan me werk dan jou. Waarom was het eigenlijk gebeurt. Ik heb elke dacht naar de hemel zitten staren. Ik wil je weer zien, gewoon een keer zien.
Ik hoop dat je er ook iets voor over hebt
Hij durfde het niet in haar gezicht te zeggen. hijw as daar te laf voor. Bang dat ze hem ging uitlachen. Hij bond het aan een uil vast en gooide hem weg. De uil vloog naar de toren van Griffoendor. Hij hoopte, gewoon goede hoop.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 27, 2007 11:21:59 GMT 2
Meral was in een soort van schock sinds ze het briefje had gelezen. Ze had geen idee wat ze moest antwoorden, laat staan wat ze zelf vond. Ze besloot het maar veilig te spelen, en gewoon een neutraal antwoord terug te schrijven. Beter wist ze niet.
Hoi Manuel,
Het is goed, denk ik. Dat wel een keer afspreken enzo, als vrienden. Misschien kunnen we dan ook praten.
Groetjes Meral.
Ze staarde naar het briefje. Het was veel gevoellozer dan het bericht van Manuel, maar ze wist echt niet wat ze anders moest schrijven. Dus werd het dit.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 27, 2007 16:30:15 GMT 2
Hij had een tijdje gewacht maar voelde dat het niet goed zat. Toen hij het briefje openmaakte las hij het.
Ik kom nu naar je toe, waar spreken we af?
Ik zie ernaar uit, groetjes Manuel
Verstuurde hij onzeker en keek even naar de hemel terwijl hij een paar uilen aaide en Bezem aan zag komen lopen. HIj raapte hem op en begon zijn rat te aaien. Zuchtend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 27, 2007 20:29:02 GMT 2
Is goed, bij de beukwilg? -Xx Meral
|
|