|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:31:53 GMT 2
Hey, Lieverd!
Ik heb een afspraak weten te maken met die maten van me! Je kan overmorgen al een auditie bij ze doen als je zou willen. Het is op Zweinveld, op een veldje bij het krijsende krot. De tijd is er nog niet. Laat me even weten wat je er van vindt!
Kus Draconic.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 1, 2007 17:23:27 GMT 2
Heey!
Wat ik ervan vind? Wat ik ervan vind? Als ik dat moest opschrijven dan was dit briefje helemaal volgekladderd. Echt supergaaf, om het zacht uit te drukken. Echt te gek dat je wat met je 'maten' hebt kunnen regelen. *slik* Nu wordt ik eigenlijk best zenuwachtig. Draconic, zou je mee naar die auditie willen? Gewoon als steun ofzo..
Liefs, Meera
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:35:40 GMT 2
Lieve Meera,
wat is dat nou voor een stomme vraag? Natuurlijk ga ik met je mee, schat! Wat denk jij? Dat ik je alleen laat? Echt niet. Ik zal er zijn en je steunen en die jongen van je afhouden, voor je ze bespringen. Vergeet neit je gitaar! Je weet nooit of ze eraan denken er een mee te nemen. We zouden eits kunnen transformareen, maar dat klinkt nooit zo goed. Dus je komt? Dan zal ik m'n maten wel ff een uil sturen. ik dacht aan een uur of drie, is dat goed?
Kus Draconic
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 16:37:15 GMT 2
Heé ^^
Echt super van je, en dat van die jongens overdrijf je maar weer eens. Ik was ook wel van plan me eigen gitaar mee te nemen, daar ben ik toch gewend op te spelen, maar wat bedoel je precies met iets transformeren?? Uur of 3 is goed, ik kan moeilijk nu eisen gaan lopen stellen ofzo
X Meera
|
|