|
Post by » Aline. on Aug 28, 2007 19:42:11 GMT 2
Added
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 5, 2007 12:45:55 GMT 2
Naam: Kayleigh Tyson Leeftijd: 16 PB: Fergie Relatie: Als ik jou was zou ik uit m'n buurt blijven! {vijanden} Boodschap: Die, die mag ik echt niet. Als ik haar zie, ik krijg echt wurgneigingen. Ze is vriendinnen met die rode. En ik pest haar soms. Maar echt, ik heb zo'n hekel aan dat kind. Maargoed, ik probeer haar zo vaak te pesten als ik kan als ik haar tegenkom. Als ze ooit bij mij te ver gaat. Ze weet wat er gebeurt.
|
|
|
Post by » Aline. on Sept 6, 2007 17:45:06 GMT 2
Added! ^^
|
|
|
Post by Lisa .. on Sept 7, 2007 15:04:24 GMT 2
Naam: Evy Pearl Leeftijd: 17 PB: Avril Lavigne Relatie:Ehm... Hoi, denk ik. {kennis} Boodschap: Ik ken haar, heel globaal. Het was die dag dat ik Jeroen voor het eerst ontmoette. Had heel kort met haar gepraat maar ken der verder niet
Naam: Sin Carnoi Leeftijd: 16 PB: Valerio Zeno Relatie: Ehm... Hoi, denk ik. {kennis} Boodschap: Ik ke haar van gezicht. Ze heeft een leuke uitstraling, misschien moet ik eens met haar praten?
|
|
|
Post by » Aline. on Sept 7, 2007 16:27:46 GMT 2
Added! ^^
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 24, 2007 23:44:39 GMT 2
Naam: Ruben Cartman Leeftijd: 16 jaar PB: Robert Pattinson Relatie: Ehm... Hoi, denk ik. {kennis} Boodschap: Echt een diepgaande vriendschap hebben de twee niet met elkaar. Ze hebben elkaar gesproken; ooit in de leerlingenkamer maar verder is het ook niet echt gekomen. In de toekomst worden ze misschien betere vrienden als ze wat vaker contact zullen leggen, maar dat kan nog best wel een tijdje duren. Of ze komen vanzelf perongeluk in contact omdat ze samen een opdracht moeten doen, of toevallig samen strafwerk moeten maken. Wie weet.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 26, 2007 21:41:15 GMT 2
Ok, added ^^ =)
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 14:09:20 GMT 2
i182.photobucket.com/albums/x136/Marcosiordia/Alizee-1.jpg (omdat je blijkbaar avi's spaart ) Naam: Kyra Alice Park Leeftijd: 16 PB: Alizee Relatie: Ehm... Hoi, denk ik. {kennis} Als ik jou was zou ik uit m'n buurt blijven! {vijanden} Boodschap: Kijk ,i k heb niks tegen ahar persoonlijk hoor. Goed, een Grifje, maar verder maakt het niet uit. Het enige waar je eht bij mij echt mee verpest is ruzie zoeken of hebben met mijn broer of zus. Helaas, zij mag Kaitlin niet? Dan heeft ze ook problemen met mij, hoe aardig ze ook zijn mag.
|
|
|
Post by admin. on Jan 26, 2008 17:20:47 GMT 2
Naam: Cleo Skyslayer Leeftijd: 15 PB: Katie Melua Relatie: Ehm... Hoi, denk ik. {kennis} Boodschap: De naam zegt me wel iets, maar verder niet echt: Ik geloof dat ik ooit een kort gesprek met haar heb gehad, in de rozentuin ofzo. Het enige wat ik er nog echt van weet is dat het best wel warm was, dus waarschijnlijk was het deze zomer. Maar ach, veel behoefte om het te weten heb ik niet.
|
|