Post by » Aline. on Apr 26, 2007 18:44:03 GMT 2
[glow=red,2,300]Charlotte Arkwright[/glow]
Friends
Ehm... Hoi, denk ik. {kennis}
Hey! Alles goed? {vriend}
Lottie! Lang niet gezien =B {goede vriend}
Ik kan niet zonder jou! {beste vriend}
Enemies
Niet jíj weer.... {irritatie}
Als ik jou was zou ik uit m'n buurt blijven! {vijanden}
Ik word witheet van woede, alleen al als ik jouw naam hoor!! {aartsrivaal}
Waarom jij wel en ik niet? {jaloers}
Niet jíj weer.... {irritatie}
Ik word witheet van woede, alleen al als ik jouw naam hoor!! {aartsrivaal}
Waarom jij wel en ik niet? {jaloers}
Love
Hey lekker ding! {flirt}
Hij is zóóó leuk.... {zij op hem}
Het meisje van mijn dromen... {hij op haar}
Goede tijden, slechte tijden {ex}
Hey lekker ding! {flirt}
Hij is zóóó leuk.... {zij op hem}
Het meisje van mijn dromen... {hij op haar}
Goede tijden, slechte tijden {ex}
Gimme:
Naam:
Leeftijd:
PB:
Relatie:
Boodschap:
Naam:
Leeftijd:
PB:
Relatie:
Boodschap:
Naam: Anne Selena Maja
Leeftijd: 14
PB: Bonnie Wright
Relatie: Ik kan niet zonder jou! {beste vriend}
Boodschap:
Charlotte? Oe, da's echt wel mijn beste vriendin! We hebben elkaar ontmoet, nog vóór de eerste schooldag- in de zweinstein expres. Ik zat voor de zoveelste keer weer alleen- vind je het gek als iedereen je ziet als nerd? Nou ja, whatever, Lottie kwam de coupé binnen en kletste me letterlijk mijn oren van mijn hoofd! Het is echt een kletstante, weet je.
Meestal hebben we wel lol, ook al is zij mischien populairder dan bij. We weten lang niet alles van elkaar, maar dat maakt niet uit. Geheimen horen bij het leven!
Naam: Terry Black
Leeftijd: 17
PB: Christina Aguilera
Relatie: Hey! Alles goed? {vriend}
Boodschap: We zijn zeker meer dan alleen teamgenoten! Als we niet in de zelfde afdeling zaten zou het nog niet uitmaken, ik zou haar altijd opzoeken. Tenslotte, het is altijd gezellig als ik met haar ben. Ik hoop dat ze snel weer eens mee gaat naar het verboden bos. Ik heb vast wel weer ingredienten voor mijn drankjes nodig...
Naam: Mariël Elfglow
Leeftijd: 15
PB: Shakira
Relatie: Lottie! Lang niet gezien =B {goede vriend}
Boodschap: Ik heb je soms hard nodig om alle energie kwijt te raken! Lekker raze buiten, of onder de lessen zitten kletsen, we kunnen niet zonder. En als we naar buiten worden gekeken... Nou en? Dan lekker buiten verder razen! Mijn mede storm
Naam: Thomas Fleedger
Leeftijd: 16
PB: Jake Gyllenhaal
Relatie: Als ik jou was zou ik uit m'n buurt blijven! {vijanden}
Boodschap: Charlotte, het huppelkonijntje van Griffoendor.
Ze is echt irritant! daarbij is ze ook bevriend met die Anne, en die is ook zo modderbloed als het maar kan. Ik weet het niet van haar, maar ik vrees het ergste, en trouwens, ik heb toch nooit Griffoendors gemogen, veels te arrogant en 'dapper' als je het mij vraagt.
Naam: Ryanne Yvonne Sneep
PB: Keira Knightley
Relatie: Ik word witheet van woede, alleen al als ik jouw naam hoor!! {aartsrivaal}
Boodschap:
Charlotte? Dat is de ergste dreuzelvriend die ik ken. Ze is bevried met alle modderbloedjes, en de ergste is nog wel die Anne. Bah!
Het begon allemaal de eerste schooldag. In de trein mochten we elkaar al niet, dat weet ik zéker. Op de bootjes moesten we bij elkaar.... verschrikkelijK! Ik heb nooit een erger persoon gekend!
En dan kwam ze ook nog bij griffoendor.. Wie vind dat nou leuk? nobel vinden ze zich zelf- ze zijn niet eens van zuiver bloed!
Naam: Tyra Mycaro
PB: Dido
Relatie: Ehm... Hoi, denk ik. {kennis}
Boodschap: Weer zo'n meisje... Weer een flirt van mijn broer. Om heel eerlijk te zijn ken ik haar neit meer dan gezicht. Wie ze is? Al sla je me dood. Zit ze neit bij griffoendor? IK gelooof van wel, daar zit Mikkie ook...
Naam: Miquel Mycaro
PB: Orlando Bloom
Relatie: Hey lekker ding! {flirt}
Boodschap: Ga je met me uit? 'Nee, dank je. Nu even niet.' Kom op, ga met me uit schatje. *zucht*. Ze playes hard to get, maar ik weet dat ze me wel leuk vind. Ik ben knap en zo slecht is mijn innerlijk toch ook niet? Het hare niet. Kom op. Ga nou met me uit!
Naam: Florian Mënzil
PB: Ruben Nicolai
Relatie: Hey! Alles goed? {vriend}
Boodschap: Charlotte? ik kan eigenlijk niets meer over haar kwijt dan dat ze gewoon aardig is. Dat is ze ook, gewoon . Ik zit geregeld naast haar, en het gaat eigenlijk wel goed. We wurgen elkaar niet ofzo.
Naam: Keira Bolton
Pb: Ashley Tisdale.
Afdeling: Griffoendor
Relatie: ehm, hoi... denk ik ( kennis)
Geschiedenis: Ik zie Charlotte wel eens tijdens de lessen enzo, maar verder ken ik haar nog niet zo goed. ze lijkt me heel aardig en ik denk dat we wel vrienden zouden kunnnen worden. ik ga in ieder geval wel eens wat meer met haar praten en dan zien we wel of het goed klikt.
Naam: Manuel Salvador
PB: David Krumholtz
Boodschap: Ja, ik ken haar van de Zweinsteinexpress. Niet bijzonders een gewoon normaal gesprek. Ik weet het niet, ik zou haar graag beter leren kennen. Iets intresseert me in haar, geen idee wat.
Naam: Christa Torn
Leeftijd: 11
PB: Dakota Fanning
Niet jíj weer.... {irritatie
Boodschap:
Ik weet niet wa tik van haar moet denken. Op de één of adnere manier irriteerd ze me. We kwamen elkaar tegen in het bos. Toen die rode met onder een curtiaus vloek had. Ik weet niet of Perkamentus dit mag weten, misschien moet ik dat tohc maar eens doen.
Naam: Kayleigh Tyson
PB: Fergie
Relatie: Als ik jou was zou ik uit m'n buurt blijven! {vijanden}
Boodschap:
Die, die mag ik echt niet. Als ik haar zie, ik krijg echt wurgneigingen. Ze is vriendinnen met die rode. En ik pest haar soms. Maar echt, ik heb zo'n hekel aan dat kind. Maargoed, ik probeer haar zo vaak te pesten als ik kan als ik haar tegenkom. Als ze ooit bij mij te ver gaat. Ze weet wat er gebeurt.
Naam: Evy Pearl
Leeftijd: 17
PB: Avril Lavigne
Relatie:Ehm... Hoi, denk ik. {kennis}
Boodschap: Ik ken haar, heel globaal. Het was die dag dat ik Jeroen voor het eerst ontmoette. Had heel kort met haar gepraat maar ken der verder niet
Naam: Sin Carnoi
PB: Valerio Zeno
Boodschap: Ik ke haar van gezicht. Ze heeft een leuke uitstraling, misschien moet ik eens met haar praten?
Naam: Ruben Cartman
Leeftijd: 16 jaar
PB: Robert Pattinson
Boodschap: Echt een diepgaande vriendschap hebben de twee niet met elkaar. Ze hebben elkaar gesproken; ooit in de leerlingenkamer maar verder is het ook niet echt gekomen.
In de toekomst worden ze misschien betere vrienden als ze wat vaker contact zullen leggen, maar dat kan nog best wel een tijdje duren.
Of ze komen vanzelf perongeluk in contact omdat ze samen een opdracht moeten doen, of toevallig samen strafwerk moeten maken. Wie weet.
Naam: Kyra Alice Park
PB: Alizee
Boodschap: Kijk ,i k heb niks tegen ahar persoonlijk hoor. Goed, een Grifje, maar verder maakt het niet uit. Het enige waar je eht bij mij echt mee verpest is ruzie zoeken of hebben met mijn broer of zus. Helaas, zij mag Kaitlin niet? Dan heeft ze ook problemen met mij, hoe aardig ze ook zijn mag.
Naam: Cleo Skyslayer
Leeftijd: 15
PB: Katie Melua
Boodschap: De naam zegt me wel iets, maar verder niet echt: Ik geloof dat ik ooit een kort gesprek met haar heb gehad, in de rozentuin ofzo. Het enige wat ik er nog echt van weet is dat het best wel warm was, dus waarschijnlijk was het deze zomer. Maar ach, veel behoefte om het te weten heb ik niet.