|
Post by » Aline. on Jul 2, 2007 14:15:24 GMT 2
Accepted & added ^^ =D
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 19:10:42 GMT 2
Naam: jade Miracle Leeftijd: 15 PB: AnnaSophia Robb Afdeling: Huffelpuf Relatie: Zijn dat vlinders in mijn buik? {zij op hem} {Not anymore xD} -zucht-... {irritatie} Geschiedenis / boodschap: Alsjblieft, herhaal die naam niet nog eens. Níet, zeg ik je. Niet na- na- toen. Nadat hij- Aylin koos. Daarvoor had je zijn naam honderd keer moge roepen, maar nu vergeet ik zijn naam liever. Zo snel mogelijk, graag. Ugh, hij is bijna net zo erg als die Aylin. Hij koos tenslotte ook voor haar, nietwaar? Ik háát hem, ik háát hem!
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 19:13:08 GMT 2
Whaha ^^ added.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 28, 2007 18:47:29 GMT 2
Naam: Lewis Carrol Leeftijd: 16 PB: Sean Faris Afdeling: Huffelpuf Relatie: Ehm... Hoi? {bekende} Geschiedenis / boodschap: Chris ken ik wel, hij is moeilijk over het hoofd te zien aangezien hij vaak duidelijk laat merken dat hij aanwezig is. Niet iemand waar ik veel mee heb, dus. Iets te druk als je het mij vraagt.
|
|
|
Post by » Aline. on Aug 28, 2007 18:53:07 GMT 2
'aangezien hij vaak duidelijk laat merken dat hij aanwezig is' Je méént het xD Added ^^
|
|
|
Post by roosje on Aug 31, 2007 22:20:46 GMT 2
Naam: Troy Bolton leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw PB: Alex Pettyfer Relatie: yo , friends 4 ever! (beste vrienden) Gescheidenis/boodschap: Chris man! Dat is een van mijn beste maatjes, we hebben altijd veel lol samen. ik mag hem echt graag en ik moet altijd zo om hem lachen, en als ik in de problemen zit is hij er altijd om mij te helpen ja hij is echt een onwijs goede vriend
|
|
|
Post by » Aline. on Sept 1, 2007 13:05:56 GMT 2
Added!
|
|
|
Post by johanneke on Oct 26, 2007 17:50:09 GMT 2
Naam:Natasha Bittersweet Leeftijd:15 PB:Nicky Hilton Afdeling:Huffelpuf Relatie:Hey! -knipoog- {flirt} Geschiedenis / boodschap:Ik zie hem geregeld in de leerlingenkamer en op de ggang en vind hem zoooooo SEXY. Hij heeft niks gemeen met Karl gelukkig. Ik heb wel meerdere malen geprobeerd met hem te praten, maar hij lijkt altijd ene beetje zenuwachtig, de arme schat! Hij is vast een beetje verlegen. Ik ging ook eens bij het meer hoi zeggen tegen hem, maar hij schrok zo erg van mijn aanwezigheid dat hij bijna in het meer viel. Hij vindt mij volgens mij echt heel erg leuk als hij zo reageert. Ik ben er nog steeds niet achter of hij bezet(en) is of niet. Najah we zien wel wat er gebeurt in de toekomst.
|
|
|
Post by » Aline. on Oct 27, 2007 15:24:39 GMT 2
Muhahaha ^^ Added!
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 14:05:50 GMT 2
Naam: Kyra Alice Park Leeftijd: 16 PB: Alizee Afdeling: Zwaderich Relatie: Rot op! {vijand} Geschiedenis / boodschap: Die jongen spoort niet! Oh wat is hij vervelend. Ik snap echt neit wat Aylin in hem ziet. Als hij in de burt is, maak i kdta ik wegkom. Mijn vriendschap met Ayilin is me iets te belangrijk om die voor die loser op het spel te zetten. Hij kan maar beter hopen dat het nooit uitgaat, want als het zo is, dan hoop ik dat hij snel kan rennen.
|
|