{*ligt hier dubbel om plot van Kyra Park//Green*}
&&
Naam: Rachanna Breack
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
PB: Nicole Scherzinger
Relatie: -zucht-... {irritatie}
Rot op! {vijand}
Geschiedenis: *vervloekt hem* Aah toeeee.. Noem eens een leuke vloek die ik op hem kan testen zodra we alleen zijn! AAahg wat zou ik hém toch graag iets aan willen doen, samen met die Florian.. Ik krijg ze wel.. Echt wel... *Evil Smile*
&&
Naam: Kélian Anton Park
Leeftijd: 16
PB: Ashton Kutcher
Relatie: Pleeg maar zelfmoord, voordat ik je een handje ga helpen {aartsvijand}
Geschiedenis: Hea nu je dat zo zegt... Misschien een goed idee voor een nieuwe grap! Zijn we meteen van hem af! Nee hem en die achterlijke vrienden van hem, ik ga hem nog ooit eens zóóó erg voor lul zetten, misschien eigenlijk wel letterlijk weetje... Die vorige grap was veel te zwak.. Pas maar op manneke, jij bent er geweest...
&&
Naam: Thobias Goodkind
PB: Tom Cruise
Afdeling: Huffelpuf
Relatie: Héééé Chris! Nog iets leuks gedaan? {vriend}
Geschiedenis: *ligt dubbel* Hoezo; mensen kunnen flippen als ze een beetje een bekend iemand tegen komen? Echt hoor om die gast lig ik dus echt zo vaak zóó erg dubbel, niet normaal... Is dat de gewoonte hier ofzo? Alles zó op stelten zetten?
&&
Naam:Tristan Elfglow
PB: Justin Timberlake
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: Waar is je zusje? {goede vriend}
Geschiedenis: Zusje? Had hij die ook nog? Oké mij wordt ook niks meer verteld dezer dagen merk ik al XD . Samen met Chris en nog wat andere heb ik leuke ervaringen aan een band.. Zijn wij goede achtergrondzangers & Dansers of zijn wij goede achtergrondzangers & dansener?? Wat jij?
&&
Naam: Steve Skyle
PB: Jesse Mccartney
Afdeling: Griffoendor
Relatie: Héééé Chris! Nog iets leuks gedaan? {vriend}
Geschiedenis: Om die gast kun je lol hebben. Ja oke soms kan hij ook behoorlijk irritant zijn, maar eigenlijk meestal grootse lol, ten goede.
&&
Naam: Jennice Fortein
PB: Britney Spears
Relatie: Hey! -knipoog- {flirt}
Ehm... Hoi? {bekende}
Geschiedenis: Olala HOT STUFF! Wordt het hier heet of ligt dat aan mij? Oké zeg nou zelf.. Té cute nietwaar? Is ie al bezet?? Ach boeiend, heeft mij dat óóit tegen gehouden?
&&
Naam: Angelina Calerón
Leeftijd: 18
PB: Angelina Jolie
Relatie: Ehm... Hoi? {bekende}
Geschiedenis: Chris??.... Ow Chris! Ja daar heb ik zeker wel van gehoord ja.. Kan de lessen wel op stelten zetten moet ik zeggen! Mélig die gast! Niet dat ik hem verder ken, maar dát boeid niet XD
&&
Naam: Mariël Elfglow
Leeftijd: 15/16 XD
PB: Shakira
Afdeling: Griffoendor
Relatie: Waar is je zusje? {goede vriend}
Geschiedenis: Waar ken ik Chris eigenlijk van? Ik weet het nieteens meer eigenlijk.. Behalve dat ik samen met hem, Flora, Aylin en Charlotte eigenlijk een best wel melige les + strafwerk uur achter de rug heb.. Voor de eerste keer in mijn leven was dat strafwerk van Sneep gewoon dikke pret XD
VERNIEUWD, NU NOG BETER *xD ;D * &&
Naam: Flora Delacour
PB: Fleur Delacour
Relatie: Yo, friends 4 ever! {beste vriend}
Geschiedenis: Ik Hóóp dat je de groene-pudding-hint hebt begrepen.. Want Macy en ik doen het gerúst nog eens! Of dat we de leerlingen kamer weer gaan versieren met al je kleren.. Meot je maar niet aan onze spullen komen! Of dat STrafwerk.. Heerlijk hoor, die kikkers ontleden *Walgt* Of... Moet ik nog doorgaan want dan ben ik morgen écht sireus nog bezig met alles wat ik met díé gast heb beleefd!
&&
Naam:Aylin Delacour
PB: Nelly Furtado
Relatie: Yo, friends 4 ever! {beste vriend}
Ik hou van je... {hij op haar}
Zijn dat vlinders in mijn buik? {zij op hem}
Geschiedenis: Chris.. Je bent mijn liefste schat, hou van jou! Moet ik het nog duidelijker zeggen of wil je graag ook zo'n stoer Vuurwerk spectacel? Echt práchtig was dat! En het gala natuurlijk, en vakantie... Ik zou hem nooit van mijn leven kwijt willen, wat iedereen dan ook mag zeggen.