|
Post by Merel on Jan 22, 2008 17:15:27 GMT 2
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 18:07:35 GMT 2
Naam: Kaitlin Ashley Park Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Pb: Alexis Bledel Relatie: You've just been Punk'd! [Soulmates] » Family Rulez![Familie] Geschiedenis: Waar ik hém nou van ken , misschien dat ik 9 maanden lang in een te kleine ruimte heb gezeten met hem, samen met nog mijn andere zus. Dat schept wel een band, geloof ik, of klink ik nu heel erg zwamdrifterig? Nou ja, we zijn best friends en dat zal dan wel zo blijven. Soms heb ik een periode waarin ik heel veel met hem optrek, later ga ik dan weer meer met Kyra om, en zo wisselt het een beetje, maar we blijven altijd soulmates till the end. Naam: Thomas Fleedger Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich Pb: Jake Gyllenhaal Relatie: » Long Time ago mate! [Vrienden van Vroeger] Geschiedenis: Net zoals bij zijn zussen. In mijn periode met Ryanne ging ik veel met hun om. Ik was het ook eens met zijn ideen over voldemort, voornamelijk met die van Kaitlin, maar toen Ryanne naar Azkaban werd gestuurd en ik er niet meer zoveel voor voelde om ieder moment een griffoendor te vervloeken, is het contact verwaterd. Naam: Evan Walters Leeftijd: 15 Afdeling: Griffoendor Pb: Sean Biggerstaf (Oliver wood) Relatie: « AAH! *run away* [Bang] Geschiedenis: Shit.. daar is hij weer. Als ik nu via die deur richting de grote hal ga, dan ontloop ik hem misschien. Oh nee.. hij heeft me gezien! Iets wat vaak voorkomt, maar ik háat hem echt. Hij heeft debiele grapjes, haat modderbloedjes en griffoendors, en meer in die richting. Laat hem maar vér uit mijn buurt blijven! Naam: Elin Yorick Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Pb: Paris Hilton. Relatie: » Kélian right? [Kennis] / <3 Like it! [Geïnteresseerd] Geschiedenis: Die jongen is hílárísch. Echt waar, ik lach me altijd dood als hij de lessen op stelten zet, en meer in die richting. Verder heb ik wel een goede band met zijn zussen, dus dat zit ook goed. Hij is ook knap, dus dat is ook mooi meegenomen. Naam: Florian Mënzil Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf Pb: Ruben Nicolai Relatie: « That's NOT funny! [Grap bij Uitgehaald] Geschiedenis: En née, ik vind het nog steeds niet leuk! Daarbij, ik ben veel grappiger, dan hij en dat gevolgje van hem. Oh, zijn het zijn zussen? Nou, ze líjken niet eens op elkaar! In ieder geval, dat geintje met die waterbalon vol flisteldistelpus kon ik niet écht waarderen, dus ben ik nog steeds bezig met een wraakactie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:08:44 GMT 2
Naam: Terry Black Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor Pb: Christina Aguilera Relatie: « Stuppid Sisters.. [Vijand van Kaitlin/Kyra] « Shut up.. [Ruzie] <3 Like it! [Geïnteresseerd] Geschiedenis: Jammer dat hij zo jong is.. en dat hij en zijn zusters zulke onuitstaanbare gedronchten zijn! Vroeger had ik het altijd gezellig met Kelian, tot hij op school kwam bij Zwadrich en nu is hij opeens te cool voor mij. Ach zoek het maar uit. Je mag dan leuk zijn.. en knap... je bent neit langer de vriend die ik me herrinner.
Naam: Draconic Malfoy Leeftijd: 18 Afdeling: Zwaderich Pb: Nick Carter Relatie: » You've just been Punk'd! [Soulmates] Geschiedenis: Mwuhahaha oh wat heb ik een lol met die gozer gehad. Nog steeds trouwens. Ik snap neit wat mensen tegen hem kunnen hebben. Hij is geweldig. Soms wat kidnerlijk, maar eigenlijk heb ik er zelden last van. Ergens zitten we niet meer helemaal op dezelfde golflengte, sinds ik niet meer zo blij ben met Voldemort en alles, maar verder bevalt het me wel. Samen mensen irriteren en treiteren, samen met Kyra en Kaitlin. Mooie dagen ^^
Naam: Miquel Mycaro Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Pb: Orlando Bloom Relatie: « That's NOT funny! [Grap bij Uitgehaald] « Shut up.. [Ruzie] Geschiedenis: Idioot. Hij en dat *** zusje van hem. Die Kaitlin. Hij kon eht neit hebben dat ik iets met haar ahd en het toen uitmaakte. Ik vond die grap dus echt neit grappig. Niet dat ik er iets aan kon veradneren, maar geloof me, hij krjgt het nog wel. Wacht maar, ik pak hem ervoor terug!
Naam: Tyra Mycaro Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Pb: Dido Relatie: <3 Like it! [Geïnteresseerd] » Kélian right? [Kennis] Geschiedenis: De tijd dat ik verliefd op hem was is wel voorbi. Hi jwas zo leuk.. maar eigenlijk is Tristan gewoon honderd keer leuker. Die doet mensen neit voor de lol pijn en die geniet er ook neit van om iedereen modderbloedje te noemen. Ik mag hem nog steeds wel, al is het niet al te hecht. Hij heeft nogal kutstreken uitgehaald bij Miquel...
Naam: Julie Lestranges Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Pb: Elize Relatie: » Where are you sisters? [Vriend] « Shut up.. [Ruzie] Geschiedenis: Ik ken hem va Kaitlin en ik mag hem erg. De laatste tijd alleen neti emer. Die eikel mag Manuel niet en dat bevalt me dus echt niet. Niemand mag slecht over mijn vriendje praten. Als hij niet snel aardiger tegen hem word, dan blijft er van de vriendschap misschien helemaal niks meer over.
Naam: Shirie Ashinta Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor Pb: Jennifer Lopez Relatie: » Just Relax! Take it easy! [Goede Vriend] Geschiedenis: Hihihihi, oh wat een lol. Ik doe niet vaak mee met zijn stunts, maar ik kijk er graag naar. Ik doe alles liever zelf namelijk. Samen met Joey en anderen wat kloten... maar hij heeft wel leuke grappen, al zijn ze soms wat hard.. Ach, moet je tegen kunnen, jankerds. Vroeger wist ik neit goed wat ik met hem moest, als ik hem en zijn zusjes op een feestje tegenkwam. Zij waren niet echt degene met wie ik optrok, maar nu gaat eht wel pirma. Tussen hem en mij dan. Die andere twee...
Naam: Joey Stone Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor Pb: Chad Michael Murray Relatie: » Let's have some Fun! [Beste Vriend] Geschiedenis: *schopt benen odner iemand vandaan* oh sorry. Die jongen haalt het slechtste in me naar boven en eigenlijk bevalt het me wel. Soms gaat eht me te ver, en kijk ik toe, maar eigenlijk kan et neit te ver gaan. Ik ken hem van Shirie en ondaks dat zij zich te goed voelt om met hem mee te doen, vermaak ik me prima. Hij is grappig. Zijn zusjes zijn ook wel okey. Ach, het moet je type vriend zijn en ik be allemansvriend ^^
Naam: Devon Stone Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Pb: David Wenham Relatie: » Hi? [Ooit Gezien] Geschiedenis: Weinig over te melden. Ik zag hem ooit eens voorbij schieten met Joey, maar dat was het ook wel. Heb wel dingen over hem gehoord natuurlijk, maar het is neit mijn tiepe mens. Zolang hij mijn vrienden emt rust laat vermaakt hij zich maar.
Naam: Teddy Lupin Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Pb: Ty Pennington Relatie: « AAH! *run away* [Bang] Geschiedenis: Laat me met rust! Jij en die doodenge zusters van je! Ik ben zo blij dat ik niet bij hem op de afdeling zit. Misschien is et niet dapper van me dat ik wegren als ik hem zie, maar ik zit dan ook niet in griffoendor.
Naam: Kyra Alice Park Leeftijd: 16 Afdeling: Zwaderich Pb: Alizee Relatie: » You've just been Punk'd! [Soulmates] » Family Rulez![Familie] Geschiedenis: *knuffelt plat* Mijn lieve broertje! Broer, sorry. Hi jhaat eht als ik hem broertje noem. nou vooruit, dan hou ik het wel op Kay. Mijn dirleing broer, al mijn leven lang samen. Met hem heb ik eingelijk nooit ruzie gehad in mijn jeugd, ondanks dat het tussen mij en Kaitlin neit altijd al te best liep. Pas rond mijn tiende trok ik echt veel met hem op. Natuurlijk is dat neit vranderd, al flipt hij af en toe om mijn kleding en jongenskeuze. Ach hij moet niet zeuren. Als je er zo goed uitziet als ik moet je dat laten zien. Hij houdt van me, dat is het belangrijkste. Ik ook van hem. Zielsveel!
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 23, 2008 20:20:51 GMT 2
Naam: Esenya (nog wat) Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Pb: Yuna Ito Relatie: » Hi? [Ooit Gezien] Geschiedenis: Ergens ooit gezien, niet mee gesproken, nooit niet, ken wel een van zijn zussen of ken ik ze allebei? In ieder geval kon ik redelijk met de andere opschieten ondanks dat deze in zwadderich zit. Wat ik van hem moet vinden? Ik weet niet, daar ken ik hem niet voor. Misschien is hij wel een persoon die een gruwelijk hekel heeft aan ravenklauwer, i dunno!
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 24, 2008 23:20:50 GMT 2
Naam: Meera Qurain Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich Pb: Sharon Den Adel Relatie: » Let's have some Fun! [Beste Vriend] && <3 *wink* [Flirt] Geschiedenis: Hoe ze elkaar kennen is eigelijk een stomme vraag. Iedere Zwadderaar kent elke andere Zwadderaar waarbij het grootste, vaak de bovenste klassen, gewoon een hechte groep bij vormen. Zo heeft Meera altijd eigenlijk al een goede band met Kélian gehad, maar eigenlijk ook een zwak voor hem. Iedereen heeft wel eens een meningsverschil maar op hem kon ze eigenlijk niet boos zijn, hoe erg zijn grappen ook waren. Flirt is niet echt het juiste woord, een zwak hebben voor is beter. Meestal negeert Meera dat gewoon en behandelt hem gewoon als iedere andere van de 'gang'. "En wanneer gaan we weer eens wat leuks doen met z'n allen?"
Naam: Evy Pearl Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Pb: Avril Lavigne Relatie: « Fight if you Dare![Aardsvijand] && « Stuppid Sisters.. [Vijand van Kaitlin/Kyra] && « That's NOT funny! [Grap bij Uitgehaald] Geschiedenis: Sinds die ene keer dat ze elkaar alleen al gezien hebben hebben ze een zeer grote hekel aan elkaar. Evy kan Kélian totaal niet uitstaan, hij haar niet. En nadat ze ooit in de maling is genomen door hem deed eigenlijk een emmer overlopen. Sindsdien kan ze hem totaal niet meer luchten of zien en zou hem het liefst met eigen handen een kopje kleiner maken. Daar zit ook meteen het nadeel, als ze ooit een kans had om hem eens terug te pakken waren daar altijd 'die irritante zusjes' van hem. Nu wacht ze eigenlijk op een moment om hem voor eens en voor altijd terug te pakken, zodat hij eindelijk eens beseft met wie hij te maken heeft. "Wacht jij maar!"
Naam: Sin Carnoi Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Pb: Valerio Zeno Relatie:« That's NOT funny! [Grap bij Uitgehaald] && « Yeh Right..[Niet Genteresseerd] Geschiedenis: Aan het begin van het schooljaar heeft Kélian er voor gezorgd dat Sin vol op zijn plaat ging, in de Grote Hal. Er lag namelijk water, of leek op water maar het was spekglad. Sin had dit niet gezien en was afgegaan voor de halve school. Hij had het snel weggestopt en doet gewoon alsof de jongen niet bestaat, ruzie verliest hij waarschijnlijk toch tegen een leger van Zwadderaars."Niet hem! Als iemand denkt dat hij grappig is, is hij het wel. Wat hij dus totaal niet is!"
|
|
|
Post by admin. on Jan 25, 2008 17:43:00 GMT 2
Naam: Cleo Skyslayer Leeftijd: 15 Afdeling: Ravenklauw Pb: Katie Melua Relatie: « That's NOT funny! [Grap bij Uitgehaald] &&« Shut up.. [Ruzie] Geschiedenis: De dag dat Kélian en Cleo elkaar ontmoetten vergeet Cleo liever, aangezien ze er behoorlijk last van heeft gehad. Hij had de snaren van haar gitaar vervloekt, waardoor ze tijdens het spelen in gifslangen veranderen. Één van de slangen beet Cleo, waardoor haar hand voor een maand onbruikbaar is geweest. Ze was pas twaalf jaar, maar in de afgelopen drie jaar heeft ze hem zo veel mogelijk ontweken.
|
|
|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 14:18:06 GMT 2
Naam:Scarlett Skyslayer Leeftijd:16 Afdeling:Zwadderich Pb:Scarlett Johansson Relatie:I'll never forget you! [Ex, Spijt]Just Relax! Take it easy! [Goede Vriend]*wink* [Flirt] Geschiedenis:Ik heb Kélian ontmoet bij vliegles. Eerst viel hij mij niet echt op, totdat ik bijna tegen hem aanknalde met de bezem. Gelukkig lachen we allebei slap erom. Na de les hebben we nog een tijdje gepraat en toen hebben we wat afgesproken. En na een maand of 2 hadden we verkering. Het is pas na 4 maanden ofzo uitgegaan, wat nogal een record is voor mij. Alleen de laatste tijd vraag ik me af of ik wel het uit had moeten maken. Daarnaast kan ik het erg goed vinden met zijn zussen. In ieder geval zijn we op het moment gewoon vrienden.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 27, 2008 18:19:50 GMT 2
Naam: Charlotte Arkwright Leeftijd: 15 Afdeling: Griffoendor Pb: Kirsten Dunst Relatie: « Yeh Right..[Niet Genteresseerd] » Kélian right? [Kennis] Geschiedenis: -zucht- De zoveelste Zwadderaar. En even arrogant als al z'n afdelingsgenoten bij elkaar. En ook nog eens de broer van die Kaitlin en die slet Kyra. Nee, dan hoeft het van mij al niet meer. Het liefst heb ik helemaal niets met hem te maken...
Naam: Chloë Sneep Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Pb: Amy Lee Relatie: » Just Relax! Take it easy! [Goede Vriend] <3 *wink* [Flirt] Geschiedenis: Ha die Kélian! Hij is echt een van m'n betere vrienden. Samen hebben we altijd de grootste lol - vooral als we sukkels uit andere afdelingen pesten. Daar houdt hij ook al zo van. En, je moet toegeven dat hij er leuk uitziet.
Naam: Rebecca Corner Leeftijd:16 Afdeling: Ravenklauw Pb: Rihanna Relatie: » Hi? [Ooit Gezien] Geschiedenis: Wie? Oh, Park. Die drieling. Hmm, ze staan niet echt bekend als de aardigste mensen van deze school. Integendeel. Ik blijf maar zoveel mogelijk bij hen uit de buurt, dan krijg ik er ook geen problemen mee.
Naam: Chris Lynn Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Pb: Zac Efron Relatie: « Fight if you Dare![Aardsvijand] Geschiedenis: Die gast heeft écht een probleem. Hij stond daar maar wat te bluffen, zielig was het gewoon. Die arrogante kop van 'm... Ik heb altijd echt zin om 'm een klap te verkopen. Dat ga ik ook nog wel eens doen, geloof me...
Naam: Amber Durain Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Pb: Amanda Bynes Relatie: » Kélian right? [Kennis] <3 Like it! [Geïnteresseerd] « What Ever! [Geïrriteerd] Geschiedenis: -.-'' Die Park weer... Die hele drieling spoort niet echt in die bovenkamer. Misschien zijn hun hoofden geplet omdat er geen plaats was voor hen drieën in hun moeder. Ja, dat zal de reden zijn... Maar goed, dat neemt niet weg dat die Kélian er gewoon lekker uit ziet.
Naam: Emily Faith Fales Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Pb: Emmy Rossum Relatie: « That's NOT funny! [Grap bij Uitgehaald] Geschiedenis: Eigenlijk was het Kyra die toen m'n boek van me afpakte, maar die idioot van een Kélian heeft er vast en zeker aan meegewerkt. Hij was in ieder geval wel degene die het hardst stond te lachen. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte toen er zo'n kring van Zwadderaars om me heen stond... Sindsdien kan ik ze niet meer luchten of zien, alledrie die Parks niet.
Naam: David Crane Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Pb: Elijah Wood Relatie: » Kélian right? [Kennis] Geschiedenis: Kélian Park? Van die drieling, toch? Hmm, ik ken hem niet echt. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik daar wel zo'n behoefte aan heb. Waarschijnlijk niet.
Naam: Taylor Abbot Leeftijd: 12 Afdeling: Huffelpuf Pb: Nic Puehse Relatie: « Yeh Right..[Niet Genteresseerd] Geschiedenis: De wat? Park? O, er begint me iets te dagen... Drie idioten. Hmm, tja, ik ken ze wel. Althans, die twee meiden. Die jongen ben ik ooit eens tegengekomen. Meestal negeer ik ze gewoon.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Aug 6, 2008 17:51:38 GMT 2
Naam: Mike Larkin Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich (hoevaak moet ik dit nog typen? ) Pb: Matt Damon Relatie: » Let's have some Fun! [Beste Vriend] Geschiedenis: Vooral via Kaitlin ben ik een heel goede vriend geworden van Kélian. Maar aan Kyra heb ik het ook te danken. Samen grappen uithalen is nog het leukste, maar modderbloedjes pesten is ook niet mis. Nietwaar Kélian?
|
|
|
Post by Ridje on Aug 24, 2008 12:25:16 GMT 2
Naam: Timothy Ford Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich Pb: Josh Holloway Relatie: » Long Time ago mate! [Vrienden van Vroeger] » Just Relax! Take it easy! [Goede Vriend] Geschiedenis: Tuurlijk ken ik Kélian, ik heb hem ontmoet als kind toen ik altijd met Kyra om ging, en zo zijn we vrienden geworden, soms gingen we nog wel eens wat doen als ik niet met Kyra rond rende. Op Zweinstein is onze vriendschap weer wat beter geworden aangezien we allebei Zwadderaars zijn en volbloed. En gezien ik wel wat zie in Kyra vind ik het belangrijk dat ik bevriend ben, en blijf, met Kélian. Maar ik respeecteer hem en dat is het belangrijkste.
Naam: Sasha Keroskov Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Pb: Anna Kournikova Relatie: « AAH! *run away* [Bang] « What Ever! [Geïrriteerd] Geschiedenis: Kélian? Ow kan best dat die rotzak zo heet. Ik mag hem niet en hij mij duidelijk ook niet. Hij zat samen met zo'n ander Zwaddje mij te pesten alleen omdat ik met Hagrid de les had voorbereid.
|
|