|
Post by lizzie on Sept 8, 2008 19:56:05 GMT 2
Naam:James van der Bildt Leeftijd:19 Afdeling:Zwadderich Pb:James Franco Relatie:» Let's have some Fun! [Beste Vriend] Geschiedenis:James leerde Kélian pas later in het jaar dat hij kwam kennen. Hij leerde hem kennen via Mike en eigenlijk klikte het meteen al. James,Mike en Kélian moet je niet in een pesterige bui treffen, want ze halen de ergste grappen uit. Feesten geven kunnen ze ook erg goed.
|
|
|
Post by » Aline. on Sept 13, 2008 16:58:24 GMT 2
Naam: Gabriella Mechelin [Gabby] Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Pb: Emily Browning Relatie: » Where are you sisters? [Vriend] <3 He's the one! [Zij op Hem] <3 Mooie ogen heb je. [Hij op Haar] (denk ik XD) Geschiedenis: Ik kende Kélian natuurlijk al een hele tijd van gezicht - en uit de verhalen - maar ontmoette hem pas echt voor het eerst in het Verboden Bos. Eigenlijk was het voor mij liefde op het eerste gezicht - gek eigenlijk, want ik had hem natuurlijk wel eens eerder gezien. Toch voelde ik dit voor het eerst. Tijdens onze tweede ontmoeting durfde ik de eerste stap te zetten. En gelukkig maar... Ik ben zo gelukkig nu ik weet dat hij hetzelfde voor mij voelt.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 22, 2008 17:35:56 GMT 2
Naam: Serenity Lydia Jones Leeftijd: 16 Afdeling: Slytherin Pb: Amber Heard Relatie: » Let's have some Fun! [Beste Vriend] <3 Hey? *bluss*[Verliefd, Durft niet] Geschiedenis: Ja, hoe we elkaar hebben ontmoet. Ik was bezig met een paar ettertjes op te ruimen uit mijn weg. En toen kwam Kélian en die hielp me. Toen we ze weg hadden gejaagd raakten we aan de praat. Nou, bij het eten die avond zaten we naast elkaar, en ook zijn zussen zijn aardig. Maar het meest viel me op dat ik me anders voelde bij hem. Hij is niet zoals andere jongens, die ik dan totaal niet mag. Maar het zal wel tussen mijn oren zitten. Maar ik durf het hem absoluut niet te zeggen! Hij heeft zoveel andere leuke meisjes. En ik ben vast maar niks.
|
|