Post by Merel on Dec 12, 2007 18:28:03 GMT 2
Jennice Fortein
Friends
>> uuh hi? {ooit gezien}
> Hello? {Ooit gesproken}
> Everythings ok? {Kennis}
> Haw áre you! {vriend van vroeger}
> Come one Jen! {vriend}
> How Sweet! <3 {goede vriend}
> The party is waiting for us! {beste vriend}
> You look beautyful Like always you know. {Soulmates}
Enemies[/b]
< Yeh right... {Irritatie}
< Whatêva!! {jaloers}
< Please! Go Away! {Gebruikt}
< You've got a problem! {ruzie}
< And who are you?! {waren vrienden, nu vijanden}
< Of course! -.-" {niet geïnterreseerd}
< Ow shut up! {vijand}
< You've got a big problem mate!! {ergste vijand}
Loves[/b]
<3 *wink* {Flirt}
<3 Again? Or once? {Een keertje//date}
<3 I wish that u come hold me. {Intresse}
<3 Gimme More! {vrienden, mischien meer}
<3 I will still love you.. {verliefd, durft niet}
<3 Like it! Just a little bit more! {hij op haar}
<3 I'm a slave for you. (Here we go now) {zij op hem}
<3 Hit me baby one more time! {ex, mischien/spijt}
<3 Don't you know that you're toxic? {ex, hekel}
<3 Hi! How are you? {ex, vrienden}
<3 We belong together! {Relatie}
<3 I'm 2 Bad 4 You. {sexmaatjes}
<3 Say it, play it how you wanna. {one-night-stand}
Give Me;
Naam;
Leeftijd;
Pb;
Afdeling;
Relatie;
Verleden;
Naam; Terry Black
Leeftijd; 18
Pb; Christina Aguilera
Afdeling; Griffoendor
Relatie; < You've got a problem! {ruzie}
Verleden; Flirten met mijn vriendje? Oh nooit van mijn leven! Als je wil vechten, dan sta ik klaar. Kom maar op, illigaly blond! Geblondeerde tut...
Naam; Draconic malfoy
Leeftijd; 18
Pb; Nick carter
Afdeling; Zwaderich
Relatie; < Yeh right... {Irritatie}/ {negeer}
Verleden; *Zucht*
Naam; Shirie Ashinta
Leeftijd; 18
Pb; Jennifer Lopez
Afdeling; Griffoendor
Relatie; > You look beautyful Like always you know. {Soulmates}
Verleden; We hebben zulke oorlogen gehad toen we elkaar voor het eerst ontmoetten. Wat haatte ik dat domme kind. Ze was lomp, hield neit van sport en hield zich alleen maar bezig met jongens. Onuitstaanbaar. Tot ik haar op een vollemaan huilend aantrof. Ik geloof dat ze me aanzag als een doodnormale hond, toen ze me alles vertelde. Ik was geshockeerd, dat er blijkbaar nog adnere mensen zijn ,die thuis ongelukkig waren. Het duurde even voor ik mijn show als hond los liet. Ze was als de dood toe ze me als mens zag en rendde weg. Pas drie dagen later kwam ze naar me toe. We zeiden geen woorde, maar vanfa dat moment trokken we altijd samen op. Ze is nog steeds dom en houdt zich veel te veel met jongens bezig, maar hou toch van haar.
Naam; Joey Stone
Leeftijd; 18
Pb; Chad Michael Murray
Afdeling; Griffoendor
Relatie; < Of course! -.-" {niet geïnterreseerd}
Verleden; Nee! Laat me met rust! Ik heb geen interesse, dat heb ik toch al gezegd? *rent hard weg* Of het een spelletje voor haar is, of dat ze werkelijk op me valt, ik heb geen idee, maar ze heeft duidelijk haar zinnen op mij gezet. Ze begrijpt de subtiele hint nee niet, helaas. Dat mens is doodeng...
Naam; David Shadows
Leeftijd; 18
Pb; David Wenham
Afdeling; Ravenklauw
Relatie; <3 Hi! How are you? {ex, vrienden}
Verleden; Ergens tussen mijn eerste flirt en mijn tweede had ik haar. Ik geloof dt de relatie nog geen week duurde. Ze was wel leif hoor, maar wat was ze saai. Of ze snapte niks van wat ik zei, of ze staarde voor zich uit. Ze vertelde me nooit wat haar dwars zat, nog steeds niet trouwens. Dat kon ik niet zo goed hebben...
Naam; Ruben Cartman
Leeftijd; 17 jaar
Pb; Robert Pattinson
Afdeling; Griffoendor
Relatie; <3 *wink* {Flirt}
Verleden; Ruben en Jennice kennen elkaar nog niet zo heel lang, het is een beetje overtollig flirting met elkaar. Ze hebben elkaar ontmoet bij het rozenperk; een botsing waardoor ze beide neigingen hadden een uitbrander op ieder te geven maar hielden deze toch in.
Sinds dien flirten en spelen ze gewoon wat met elkaar, maar échte vrienden? Toch nog maar even niet.
Naam; Lukas Maroa
Leeftijd; 15 jaar
Pb; Lucas Grabeel
Afdeling; Ravenklauw
Relatie; <3 Don't you know that you're toxic? {ex, hekel}
Verleden; Ik heb ooit een keer een relatie met Jennice gehad, want ik heb ooit een zwak voor haar uiterlijk gehad, maar diens wist ik nooit hoe ze er van binnen uit zag.
Ze WIST dat ik een crush op haar had, dus ze gebruikte me. Ze deed alsof ze mij ook wel zag zitten en toen kregen we een relatie met elkaar, maar ze commandeerde me, sloeg me als ze haar zin niet kreeg, en liet me alleen haar huiswerk maken, nou nee bedankt maar ik hoef haar niet meer te zien.
Naam; Anne Maja
Leeftijd; 14
Pb; Bonnie Wright
Afdeling; Griffoendor
Relatie; < Yeh right... {Irritatie} {Bang}
Verleden;
Wie? Jennice, zeg je? Houdt haar alsjeblieft uit mijn buurt! Ze is gewoon monsterlijk, zoals ze op die hakken loopt! Dat geklik.... Zodra ik haar hoor komen ben ik al weg!
Naam; Jade Miracle
Leeftijd; 15
Pb; Annasophia Robb
Afdeling; Huffelpuf
Relatie;< Yeh right... {Irritatie}
Verleden;
Pff, net alsof ik met zo'n arrogant kreng om zou gaan. Ze flirt met iedereen, kaapt iedereen voor mijn neus weg: Zoek het maar uit, meid, mijn vriendschap zul je niet krijgen.
Naam; Ron weasley
Leeftijd; 17
Pb; Rupert grint
Afdeling; Griffoendor
Relatie;< Yeh right... {Irritatie}
Verleden;
MM,, zeggen de zandpaden niet genoeg? Dat kreng denkt het beter te weten als mij. Nee, zoek het maar uit, hoor. Je bent niet leuk! Ik vind heus wel een meisje, zodra ik daar zin in heb!
Naam; Austin Elçado
Leeftijd; 16
Pb; Liam Aiken
Afdeling; Huffelpuf
Relatie; >> uuh hi? {ooit gezien}
Verleden;
Ehm, ik geloof dat ik haar een keer in de les heb gezien. Heb haar niet gesproken ofzo, weet niet eens hoe ze heet. Ik hoor wel slechte dingen over haar, maar ook weer goede dingen. Ach, ik ben toch niet het persoon om contact te zoeken.
Naam; Chantal Lynn
Leeftijd; 17
Pb; Chantal janzen
Afdeling; Ravenklauw
Relatie; > Everythings ok? {Kennis}
Verleden;
Tja, we zitten in dezelfde afdeling, hè. Ik spreek haar wel eens, al denk ik niet dat we vrienden kunnen worden. We verschillen gewoon teveel.
Naam; Diana Grace
Leeftijd; 16
Pb; Natasha Bedingfield
Afdeling; Huffelpuf
Relatie; < Yeh right... {Irritatie}
Verleden;
Kaap nooit iemand voor mijn neus weg, dan krijg je problemen. Jennice zag dit echter niet en jatte zó mijn nieuwe aanwinst in. Heb haar sindsdien niet meer gesproken, en die jongen ook niet. Nee, ze kan me door de zut zakken.
Naam; Ace Durango
Leeftijd; 17
Pb; Kuno Becker
Afdeling; Griffoendor
Relatie;
<3 *wink* {Flirt}
<3 I wish that u come hold me. {Intresse}
<3 Again? Or once? {Een keertje//date}
> Come one Jen! {vriend}
Verleden;
Toen ik haar zag lopen, WAUW, wat een lekkerding. Meteen ging ik weer naar haar toe, want je weet hoe ik ben. De eerste keer, god wat arrogant. Maar de tweede keer. Ik had haar. We zijn uit geweest en tja. Ze is ook een erg leuke en aardige meid. Ze is mooi, blond, lekker en.. Oke laat maar.
Naam; Cleo Skyslayer
Leeftijd; 15
Pb; Katie Melua
Afdeling; Ravenklauw
Relatie; < Yeh right... {Irritatie}
Verleden;
Cleo kent Jennice lang niet zo goed als dat Jennice Cleo kent; van gezicht, misschien. Jennice is echter jaloers op haar, maar dat beseft ze gewoon niet. Het liefst negeert ze haar gewon.
[/center]