|
Post by Krista - on Aug 30, 2007 8:49:30 GMT 2
Naam: Elin Yorick Pb: Paris Hilton Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Realtie: Hey, schatje.. {flirt} Geschiedenis: Zit hij in Ravenklauw? Whatever, hij mag er gewoon wel zijn. En iedereen weet toch dat ik flirt met alles dat beweegt ?
|
|
|
Post by roosje on Aug 31, 2007 22:32:42 GMT 2
Naam: Troy Bolton Pb: Alex Pettyfer. Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Realtie: nog wat vlammen gezien? (goede vriend) Geschiedenis: Tristan! mijn maatje, lekker kloten en veel lol maken. op meidenjacht kunnen we wel niet voor hem maar zeker wel voor mij! dat moeten we nog maar eens een keer gaan doen!
|
|
|
Post by Merel on Sept 2, 2007 21:46:15 GMT 2
Added ^^,
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:27:30 GMT 2
Naam: Joey Stone Pb: Chad Michael Murray Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Realtie: Hoe is het met jezelf?{vriend} Geschiedenis: Hoezo grote lol? Geen nekel les gemist hoor. Welnee, en ook altijd spullen in orde en huiswerk gemaakt. Was hij al zo, of heb ik gewoon een vreselijk slechte invloed op hem gehad?
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 3, 2007 15:52:38 GMT 2
Naam: David Crane Pb: Elijah Wood Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Realtie: Nog wat vlammen gezien? {goede vriend} Geschiedenis: Tristááán!!! =D Hij is echt een goede vriend van me. Net zo koppig als ik - dat is altijd wel grappig. Als we een verschillende mening hebben, dan discussiëren we soms echt uren door, omdat we allebei de ander niet gelijk willen geven. Maarja, Tristan is gewoon echt een goede vriend. Ik ken hem natuurlijk omdat we in dezelfde afdeling zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 15:34:42 GMT 2
Even dit veranderen Naam: Tyra Mycaro Pb: Dido Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Realtie: Knap, sterk, *zucht... * {Zij op hem} Nog wat vlammen gezien? {goede vriend} Ik heet Tristan, Hoe heet ben jij? {Hij op haar} + Just the two of us? {stelletje} Geschiedenis: Okeej, misschien ben ik wl verliefd. Smoor verliefd zelfs. Hij is zo leif en ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan! Sinds we wat hebben samen heb ik ook het gevoel dat we als vrienden steeds dichter bij elkaar komen. Ik ben gelukkig als ik bij hem ben. Liever dan hij bestaat er niet! ... Dat heb ik niet hardop gezegd! *bloost*
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 16:01:44 GMT 2
addd ^^,
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 22:18:02 GMT 2
Naam: David Shadows Pb: David Wenham Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Realtie: Say yo, to the Rainbow! {beste vriend} Geschiedenis: Weet ik veel waneer ik die gek ontmoette. Wat doet het ertoe? Hij is geweldig. We hebben veel contact gehouden via uilen. Tegen de tijd dat we ze ontvingen was er al genoeg gebeurd om een heleboel bij te praten. Blij hem weer eens te zien. Is te lang geleden. Wacht... Hij zit ook in mijn afdeling? Hey, dat is handig.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 16:29:48 GMT 2
Naam: Eric Dalton Pb: Matthijs v/d Sande-Bakhuyzen Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Realtie: Nog wat vlammen gezien? {goede vriend} Geschiedenis: Met Tristan kan je gewoon lachen. Trouwens, iedereen die bij mij in de afdeling zit vind ik bij voorbaat aardig, behalve als er echt iets ergs gebeurd. Maar dat is bij Tristan nog niet gebeurd in ieder geval.
|
|
|
Post by Merel on Sept 4, 2008 10:00:04 GMT 2
Added
|
|