Post by Merel on May 14, 2007 20:07:57 GMT 2
Friends
Een Ravenklauwer... {ooit eens gezien}
Tristan ... Right?{kennis}
Hoe is het met jezelf?{vriend}
Nog wat vlammen gezien? {goede vriend}
Say yo, to the Rainbow! {beste vriend}
Enemies
En wie zou jij moeten zijn?{nergeer}
Weg wezen! Daar heb je Tristan!{word gepest}
Hoe geweldig denk je wel niet dat je bent?{pest}
AAAH mijn ogen!! {vijand}
... ... Morgen ... ... Wou je dat je hier nooit was geweest!{aardsvijand}
Love
Hey, schatje.. {flirt}
Komt in de buurt!{geintresseerd}
Ik heet Tristan, Hoe heet ben jij? {Hij op haar}
My love, so don't give away. {Zij op hem}
En? Nog iets nieuws?{ex, maar vrienden}
Lang leven vrijheid...{ex, vijanden}
Wanted to know:
Naam:
Pb:
Leeftijd:
Afdeling:
Realtie:
Geschiedenis:
Naam: Mariël Elfglow
Pb: Shakira
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Realtie: Familie Rulezz!!! {Familie }
Geschiedenis:Tristan!!! Yeah!! Lekker razen, vanaf kinds af aan al. Nooit stilzitten, overal met je neus tussen zitten, je kunt zien dat we Familie zijn!
Naam: Rachanna Breack
Pb: Nicole {PCD}
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwadderich
Realtie: En wie zou jij moeten zijn?{nergeer}
Een Ravenklauwer... {ooit eens gezien}
Geschiedenis: Tja.. Die vallen nog mee.. Maar toch.. Of ik hem nou echt aardig vind... Weet ik veel.. Ooit eens gezien.. Niet Meer, niet minder..
Naam: Steve Skyle
Pb: Jesse Mccartney
Leeftijd: 17
Realtie: Tristan ... Right?{kennis}
Geschiedenis: Volgens mij heb ik heb wel eens gezien, en anders wel eens van gehoord via Mar..
Naam: Flora Delacour
Pb: Fleur Delacour
Afdeling: Huffelpuf
Realtie: Hoe is het met jezelf?{vriend}
Geschiedenis: Tristan! Ja daar heb ik wel eens van gehoord! Zeker weten! Je kan echt lol met hem hebben.. Het is altijd gezellig met hem in de buurt.
Naam: Aylin Delacour
Pb: Nelly Furtado
Realtie: Hey, schatje.. {flirt} En wie zou jij moeten zijn?{nergeer}
Geschiedenis: Een rare combinatie, maar wel waar.. Aan de ene kant wil ik hem het liefst negeren.. Soms is hij zo irritant. Aan de andere kant flirt ik wel eens met hem.. Komop! hij ziet er best geod uit hoor!
Naam: Leyla Rainbowglow
Pb: Beyoncé
Leeftijd: 14
Afdeling: Grifoendor
Realtie: Nog wat vlammen gezien? {goede vriend}
Geschiedenis: Leyla kent Tristan van Mariël. Ze kunnen het goed met elkaar vinden, maar met Mariël erbij is het altijd weer iets gezelliger.
Naam: Elvira
Pb: Gia Farrell
Afdeling: Griffoender
Realtie:My love, so don't give away. {Zij op hem}
geschiedenis: Oh, Tristan. Die heb ik al een paar keer gezien, vooral in de les. Ik denk toch dat het liefde op het eerste gezicht was ( ). Ookal is hij een Ravenklauwer. Mij maakt dat niets uit.
Naam: Meija Mënzil
Pb: Jeniffer Anniston
Afdeling: Ravenklauw
Realtie: Hey, schatje.. {flirt}/Komt in de buurt!{geintresseerd}/Hoe is het met jezelf?{vriend}
Geschiedenis: Tristan? die is zoo lief. Alleen dat koppie al. Ik weet het, ik schijn volgens sommige mensen nogal hard van stapel te lopen, als het om dit soort dingen gaat, maar dti zal toch wel echt zijn? Toch?
In ieder geval zijn we vrienden, en ik weet niet of dit het waard is een goede vriendschap te verpesten.
Naam: Tyra Mycaro
Pb: Dido
Realtie: Knap, sterk, *zucht... * {Zij op hem}
Ik heet Tristan, Hoe heet ben jij? {Hij op haar}
+ Just the two of us? {stelletje}
Geschiedenis: Okeej, misschien ben ik wl verliefd. Smoor verliefd zelfs. Hij is zo leif en ik weet dat ik altijd bij hem terecht kan! Sinds we wat hebben samen heb ik ook het gevoel dat we als vrienden steeds dichter bij elkaar komen. Ik ben gelukkig als ik bij hem ben. Liever dan hij bestaat er niet! ... Dat heb ik niet hardop gezegd! *bloost*
Naam: Terry Black
Pb: Christina Aguilera
Geschiedenis: Het is eng.. hoe erg die jongen op mijn broer lijkt! Ik ken hem niet echt, ik weet zijn naam, maar meer eigenlijk niet... Ja, dta hij de neef is vanm Mariël, dat weet ik wel. Wow... hij zou de tweeling van Danny kunnen zijn... behalve dan dat hij een paar jaar jonger is.. (sorry, kijk maar ff bij fotoboek van Terry, dan snap je het wel:P)
Naam: Draconic Malfoy
Pb: Nick Carter
Afdeling: Zwaderich
Realtie: Hoe geweldig denk je wel niet dat je bent?{pest}
Hoe is het met jezelf?{vriend}
Geschiedenis: Coole gast. Te cool voor mijn smaak. Af en toe moet ik hem dudielijk maken dat hij neti beter is dan ik. AQch boeie, daar zou hij inmiddels wel achter zijn toch? Tja, ravenklauwers zijn de minst erge van het stel. Ik mag hem wel. Ergens...
Naam: Miquel Mycaro
Pb: Orlando Bloom
Realtie: Een Ravenklauwer... {ooit eens gezien}
Geschiedenis: Ik geloof dat die jongen wel aardig is, ik ken hem neit persoonlijk. Tyra heeft eht weleens over hem, maar daar heb i ook niks aan. Als ze begint te praten als een meisje gaat mijn verstand op nul. Knikken en het zal wel. Maar... hij zal wel okeej zijn. Ik ken hem alleen van gezicht.
Naam: Shirie Ashinta
Pb: Jennifer Lopez
Geschiedenis: Tristan? Schatje, zover als ik heb gezien. Ik ken hem neit goed, helaas. Ik denk dat ik het wel goed met hem zal kunnen vinden. Hij is de neef van Mariël. Vrienden zijn met haar, dat betekend ook vrienden met haar familie. Daar al ik wel voor zorgen.
Naam:Aaron James
Pb:Nick Lachey
Leeftijd:18
Afdeling:huffelpuf
Realtie:Nog wat vlammen gezien? {goede vriend}
Geschiedenis:Ik mag hem wel. Hij is aardig, Kan lol met hem hebben. We zijn wel goede vrienden. Gelukkig kom ik hem wel vaak in de les tegen.
Naam: Rebecca Corner
Pb: Rihanna
Realtie: Nog wat vlammen gezien? {goede vriend}, Komt in de buurt!{geintresseerd}
Geschiedenis: Tristan en ik zijn gewoon goede vrienden. Toch heb ik soms het idee dat ik meer voor hem voel. Maarja, daar geef ik niet aan toe. Ik ben toch veel te verlegen om dat tegen hem te zeggen.
Naam:Meera Qurain
Pb:Sharon den Adel
Leeftijd:16
Afdeling:Zwadderich
Realtie:En wie zou jij moeten zijn?{nergeer}Tristan ... Right?{kennis}
Geschiedenis: Tristan, het is die ene van Ravenklauw toch? Aan de ene kant negeert ie me, en dan heeft weer zo'n rare actie. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ach, ik heb geen behoefte om tegen hem te praten als hij dat wilt moet hij het zelf doen. Totdan negeer ik hem gewoon.
Naam:Lili Revim
Pb: Ashlee Simpson
Leeftijd:15
RelatieHoe is het met jezelf?{vriend}
Geschiedenis: Tristan is gewoon een aardige jongen, vergeet dat hij een Ravenklauwer is. Ik heb niks tegen andere afdelingen, om een na dan. Je kan met hem lachen en hij ziet er niet verkeer duit, maar ik denk niet dat ik op hem val. Ik zie hem als een vriend
Naam: Vic Yinten
Pb: Edward Speleers
Leeftijd 16
Relatie:Say yo, to the Rainbow! {beste vriend}
Geschiedenis: Hij is gewoon m'n matey. We kunnen helemaal dubbel liggen om niks. Als ik alleen al zijn blik zie weet ik vaak al wat hij dan van plan is. Meer hoef ik hier toch niet te zeggen, daden zeggen meer dan woorden.
Naam: Brayn Skyle
Pb: Jesse Metcalfe
Geschiedenis: Tristan is toch het neefje van Mariël? Ik zie hem wel eens lopen smane met haar. Ik vindt ze wel een beetje op elkaar lijken. Ik denk dat ik maar eens met hem ga praten. Misschien worden we wel vrienden.
Naam: Keira Bolton.
Pb: Ashley Tisdale.
Afdeling: Griffoendor.
Realtie: nog wat vlammen gezien? ( goede vriend) komt in de buurt! ( geinteresseerd)
Geschiedenis: Keira en Tristan zijn goede vrienden. ze kennen elkaar al een tijdje en kunnen het erg goed vrienden. ze kunnen samen erg druk zijn en ze houden allebei van avontuur. dat gaat soms ten koste van de school regels. Keira vindt het erg leuk als ze met een groepje gaan,( mariel,leyla, keira,tristan bijv.) maar samen vind ze het ook erg gezellig. stiekem vind Keira Tristan wel leuk, maar dat zegt ze nooit tegen hem.
Naam: Tonks
Pb: Natalie Tena
Realtie: En? Nog iets nieuws?{ex, maar vrienden} + Hoe is het met jezelf?{vriend}
Geschiedenis: Dat het uit is tussen ons hebben we totaal geen spijt van. We zijn goede vrienden geworden en gebleven. Nieuwtjes worden wel eens aan elkaar verteld, maar sommige dingen ook weer niet. Maarja, niet alles hoeft iemand te weten toch?
Naam: Tifa Lockheart
Pb: Onbekend, toestemming
Geschiedenis: Eens zien, owja, hem ken ik wel. Mischien dat we nog wel eens goede vrienden worden. En natuurlijk hopen we dat we die zwerkbal cup gaan winnen. Mischien wel lastig, met die goede tegenstanders. Maar alles krijgt een kans.
Naam: Tatyanna Montez
Pb: Penelope Cruz
Relatie: Hey, schatje.. {flirt}
Geschiedenis: We zitten in dezelfde afdeling. Ik flirt wat weg met hem, en kan goed met hem lachen. Je kan hem goed vertellen wat je dwars zit, daar ben ik blij mee. Maar ondanks dat hij knap is, is hij ook nog is een cutie. Ik vind hem echt swéet. Hij is een goede vriend van me, en ben er trots op.
Naam: Elin Yorick
Pb: Paris Hilton
Realtie: Hey, schatje.. {flirt}
Geschiedenis: Zit hij in Ravenklauw? Whatever, hij mag er gewoon wel zijn. En iedereen weet toch dat ik flirt met alles dat beweegt ?
Naam: Troy Bolton
Pb: Alex Pettyfer.
Realtie: nog wat vlammen gezien? (goede vriend)
Geschiedenis: Tristan! mijn maatje, lekker kloten en veel lol maken. op meidenjacht kunnen we wel niet voor hem maar zeker wel voor mij! dat moeten we nog maar eens een keer gaan doen!
Naam: Joey Stone
Pb: Chad Michael Murray
Realtie: Hoe is het met jezelf?{vriend}
Geschiedenis: Hoezo grote lol? Geen nekel les gemist hoor. Welnee, en ook altijd spullen in orde en huiswerk gemaakt. Was hij al zo, of heb ik gewoon een vreselijk slechte invloed op hem gehad?
Naam: David Crane
Pb: Elijah Wood
Geschiedenis: Tristááán!!! =D
Hij is echt een goede vriend van me. Net zo koppig als ik - dat is altijd wel grappig. Als we een verschillende mening hebben, dan discussiëren we soms echt uren door, omdat we allebei de ander niet gelijk willen geven. Maarja, Tristan is gewoon echt een goede vriend. Ik ken hem natuurlijk omdat we in dezelfde afdeling zitten.
Naam: Eric Dalton
Pb: Matthijs v/d Sande-Bakhuyzen
Geschiedenis: Met Tristan kan je gewoon lachen. Trouwens, iedereen die bij mij in de afdeling zit vind ik bij voorbaat aardig, behalve als er echt iets ergs gebeurd. Maar dat is bij Tristan nog niet gebeurd in ieder geval.
[/center]