Post by Merel on Jul 30, 2007 22:10:10 GMT 2
Friends
Uuh.. An.. An.. *denk*{Ooit Gezien}
Angelina was het niet?{Ooit Gesproken}
Hey Angelina! Lang neit gezien!{Bekende}
Angelina! Even buiten keten??{Vriend}
Nog de oude? {Vriend Van Vroeger}
Pas op voor die..!! * Boem* Tafel... {Goede Vrienden}
Let's Get The Party Starded!{Beste Vrienden}
Enemies
En jij was?{Negeer}
Ja hoor.. Tuurlijk..{Irritatie}
Je vind jezelf wel heel wat he?{Jaloers}
Donder op!{Vijand}
Je wil niet wétén welke vervloekingen ik allemaal ken... *grr*{AardsVijand}
Loves
En wat dacht je van die?{Geintresseerd}
*knipoog*{Flirt}
Kijk dát is nou een lekker ding!{Zij op Hem}
Té mooi gewoon!{Hij op Haar}
Jammer, maar het is over.{Ex, Vrienden}
Dat het ooit wat heeft kunnen worden!{Ex, Vijanden}
Geef me:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Pb:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]
Naam: Ethan Fales
Leeftijd: 17
Pb: Adam Brody
Afdeling: Huffelpuf
Relatie:
Geschiedenis:
Ik heb haar ontmoet in de kamer van hoge nood. Hoe en waarom weet ik niet. Het gebeurde gewoon. Ik wou tijd voor mezelf en kwam zo bij haar. Ik kon dus niet tekenen maar heb met haar gepraat. Het klikte goed en ik mag haar wel. IK hoop dat we goed evrienden worden.
Naam: Austin Elçado
Pb: Liam Aiken
Relatie: Nog de oude? {Vriend Van Vroeger}
Geschiedenis: Ongelooflijk hoe klein de wereld is. Denk je in Mexico te wonen en te verhuizen, en daardoor je vrienden te verliezen - zie je ze hier op zweinstein weer terug! Nee, ik bedoel, hoe toevallig! Nou ja, vroeger waren we in ieder geval erg goede vrienden, en eigenlijk ga ik er vanuit dat dat nog zo is. Al moet ik zeggen - Doe wat rustiger ^^
Naam: Troy Bolton
leeftijd: 17
Afdeling: Ravenklauw
PB: Alex Pettyfer
Relatie: pas op voor die * boem* tafel !! ( goede vriend)
en wat dacht je van die ( geinteresseerd)
Gescheidenis: Angelina, dat is echt een knappe meid, daar ben ik wel in geinteresseerd en zij vind mij volgens mij ook wel leuk, maar in ieder geval we zijn goede vrienden.
Naam: Nuya Hijiri
Pb: is verdwenen
Afdeling: Zwadderich
Relatie: Hey Angelina! Lang neit gezien!{Bekende}
Geschiedenis: ik kwam haar voor het eerst tegen in het Bos.later kwam ik haar nog eens tegen in de gangen enzo.ze is wel oké,denk ik...
Naam: Vic Yinten
Leeftijd: 16
Pb: Edward Speleers
Relatie: Pas op voor die..!! * Boem* Tafel... {Goede Vrienden}
Geschiedenis: Angelina! Ik kan zo met haar lachen. Een herrinering zou ik door haar echt nooit vergeten. 'De vernedering van Sneep' Deel I, II & III We hadden hem zo toegetakeld toen, als hij eens zou weten wie erachter zaten *vlucht richting Spanje alvast boekt*
Pb: Adam Brody
Relatie:
Geschiedenis:
Ik heb haar ontmoet in de kamer van hoge nood. Hoe en waarom weet ik niet. Het gebeurde gewoon. Ik wou tijd voor mezelf en kwam zo bij haar. Ik kon dus niet tekenen maar heb met haar gepraat. Het klikte goed en ik mag haar wel. IK hoop dat we goed evrienden worden.
Naam: Austin Elçado
Pb: Liam Aiken
Relatie: Nog de oude? {Vriend Van Vroeger}
Geschiedenis: Ongelooflijk hoe klein de wereld is. Denk je in Mexico te wonen en te verhuizen, en daardoor je vrienden te verliezen - zie je ze hier op zweinstein weer terug! Nee, ik bedoel, hoe toevallig! Nou ja, vroeger waren we in ieder geval erg goede vrienden, en eigenlijk ga ik er vanuit dat dat nog zo is. Al moet ik zeggen - Doe wat rustiger ^^
Naam: Troy Bolton
leeftijd: 17
PB: Alex Pettyfer
Relatie: pas op voor die * boem* tafel !! ( goede vriend)
en wat dacht je van die ( geinteresseerd)
Gescheidenis: Angelina, dat is echt een knappe meid, daar ben ik wel in geinteresseerd en zij vind mij volgens mij ook wel leuk, maar in ieder geval we zijn goede vrienden.
Naam: Nuya Hijiri
Pb: is verdwenen
Relatie: Hey Angelina! Lang neit gezien!{Bekende}
Geschiedenis: ik kwam haar voor het eerst tegen in het Bos.later kwam ik haar nog eens tegen in de gangen enzo.ze is wel oké,denk ik...
Naam: Vic Yinten
Pb: Edward Speleers
Geschiedenis: Angelina! Ik kan zo met haar lachen. Een herrinering zou ik door haar echt nooit vergeten. 'De vernedering van Sneep' Deel I, II & III We hadden hem zo toegetakeld toen, als hij eens zou weten wie erachter zaten *vlucht richting Spanje alvast boekt*
Naam: Michael Rawson
Pb: Riley Smith
Relatie:
En wat dacht je van die?{Geintresseerd}
Té mooi gewoon!{Hij op Haar}
Geschiedenis:
We ontmoeten elkaar in het bos. Ik voelde me meteen al erg op mijn gemak en ze is heel aardig. Pas later kwam ik erachter dat ze mooi was, aardig en ook aardig stil is. Ik weet niet, ze heeft wat. Alleeni k durf het niet te laten zien, ik weet niet hoe ik me moet voordoen. Het is allemaal zo moeilijk. IK hoop haar vaker te zien, en meer van haar te weten te komen. En anders maar niet. Elke keer opnieuw als ik haar zie, ik krijg het warm. Maar probeer me dan niet te laten zien en verstop me meestal. Zoals altijd eigenlijk, maar dit is héél wat anders.
Naam: Tatyanna Montez
Pb: Penelope Cruz
Relatie: Let's Get The Party Started!{Beste Vrienden}
Geschiedenis:
Angie, beste vrienden voor altijd. Het is altijd heel leuk met haar. Kan haar alles vertellen, geven elkaar meningen. Vertrouw haar en kunnen met alles bij elkaar terecht. ze begrijpt mij ook heel goed, en praten met elkaa rin het Spaans als niemand het mag horen.
Oke nu even waar het begon.
Ik leerde haar kennen in de Zweinstein Express. We hadden een goed gesprek en kwamen achter heel veel dingen. We hadden toen al veel gemeen, en het groeide steeds meer. Ook toen we hoorde dat we beide bij Ravenklauw zaten. Ik was toen nog eerste jaars en zei zat al in het tweede jaar. Maar dat boeide niks. Nog steeds zijn we beste vreindinnen ^^
Naam: Julie Lestranges
Pb: Elize
Geschiedenis: Gewoon een van die mensen waar het meteen mee klikt als je elkaar tegenkomt in de leerlingen kamer. Ik weet niet meer waar we het over hadden. Ik geloof dat het iets te maken had met dat ze zich verwond had en dat ik ging uitzoeken welke spreuken je het beste kan gebruiken om te genezen. Zoeits was het geloof ik. Arme Angel, als ze half zo onhandig was als nu, zou ze niet al die spreuken nopdig hebben. Maar goed dat ik studeer voor heler.
Pb: Penelope Cruz
Relatie: Let's Get The Party Started!{Beste Vrienden}
Geschiedenis:
Angie, beste vrienden voor altijd. Het is altijd heel leuk met haar. Kan haar alles vertellen, geven elkaar meningen. Vertrouw haar en kunnen met alles bij elkaar terecht. ze begrijpt mij ook heel goed, en praten met elkaa rin het Spaans als niemand het mag horen.
Oke nu even waar het begon.
Ik leerde haar kennen in de Zweinstein Express. We hadden een goed gesprek en kwamen achter heel veel dingen. We hadden toen al veel gemeen, en het groeide steeds meer. Ook toen we hoorde dat we beide bij Ravenklauw zaten. Ik was toen nog eerste jaars en zei zat al in het tweede jaar. Maar dat boeide niks. Nog steeds zijn we beste vreindinnen ^^
Naam: Julie Lestranges
Pb: Elize
Geschiedenis: Gewoon een van die mensen waar het meteen mee klikt als je elkaar tegenkomt in de leerlingen kamer. Ik weet niet meer waar we het over hadden. Ik geloof dat het iets te maken had met dat ze zich verwond had en dat ik ging uitzoeken welke spreuken je het beste kan gebruiken om te genezen. Zoeits was het geloof ik. Arme Angel, als ze half zo onhandig was als nu, zou ze niet al die spreuken nopdig hebben. Maar goed dat ik studeer voor heler.