Post by Merel on Jul 14, 2007 11:28:35 GMT 2
Friends
-There you are!-
Jake niet?{Ooit Gezien}
Jake... uuh.. Wacht ik kom er wel op!{Bekende}
Kom eens uit die stoel en doe wat!{Vriend}
Zet die Muziek eens af!{Goede Vriend}
Wat vind je van die daar?{Beste Vriend}
Enemies
-Not you Again..-
*stilzwijgend*{Negeer}
En dat noem je goed getraind?{Jaloers}
Modderbloedje!! Ow, ik meende toch echt dat jij dat was!{Vijand}
Je vind je zelf echt wel heel wat! Ben je niet.. {AardsVijand}
Loves
-Just We-
Hij lijkt me wel wat...{Geintresseerd}
En wat dacht je van die daar? *Knipoog*{Flirt}
Dat is écht een schat!{Hij op Haar}
*zwijmel*{Zij op Hem}
Over, en voorbij...{Exen}
Gimme:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Pb:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]
Naam: Davis Tyler
Leeftijd: 16
Pb: Justin Hartley
Afdeling: Huffelpuf
Relatie: Jake niet?{Ooit Gezien}
Geschiedenis: mijn broer... Mijn echte broer. Ik heb geen idee of hij het ook weet. Ik ken hem verder alleen van gezicht. Ik weet net een maand wie hij is, eigenlijk best eng.
Naam: Simone Jones
PB: Keira Knightly
leeftijd:15
Afdeling: Griffoendor
Relatie:Zet die Muziek eens af!{Goede Vriend}
Geschiedis:Jake is echt heel schattig. Heel lief dat hij bij mij kwam naar het bal. Ik ken hem best wel lang. Hoelang..? weet ik niet.. Hij is echt een aardige en lieve jongen. Volgens mij vind ik hem leuk..
Naam: Lily Potter
Leeftijd: 15
Pb: Hayden Panettiere
Afdeling: huffelpuf
Relatie: Kom eens uit die stoel en doe wat!{Vriend}
Geschiedenis: Jake heb ik ontmoet in leerlingenkamer deel twee. Oftewel het rozenperk . Hij is aardig, en je kan met hem lachen. Maar meer dan vrienden? Denk het niet...
Naam: Aaron James
Leeftijd: 17
Pb: Nick Lachey
Afdeling: huffelpuf
Geschiedenis: Jake, die ken ik uit de leerlingenkamer. Hij is een aardige vent en je kunt ontzettend met hem lachen. Ik zie hem de laatste tijd alleen niet zo vaak. Dat is wel jammer.
Naam: Nigel O'Leary
Pb: Milo Ventimiglia
Relatie:
Kom eens uit die stoel en doe wat!{Vriend}
Geschiedenis:
Of we het vreinden kunnen noemen, ik weet niet. Maar meteen toen we met elkaar praten, was het raak. De grootste lol hadden we. Of ik hem ooit nog eens tegenkom, ik weet het niet. Maar het klikte goed en ik vond het gezellig. Hopelijk zien we elkaar nog eens bij ons eigen Huffelpuf perkej.
Naam: Emily Faith Fales
Pb: Emmy Rossum
Geschiedenis: Ik vind Jake wel een aardige jongen. En ik heb het idee dat hij dat ook wel van mij vind - anders had hij me niet gevraagd hem te helpen met huiswerk. Toverdranken was het geloof ik. Sindsdien zijn we eigenlijk vrienden.
Naam: Chris Lynn
Pb: Zac Efron
Geschiedenis: Jake! Sorry van al die kruimels op je bed, hoor! We wisten niet eens dat het jouw bed was -_-''. Nouja. Hij ligt wel lekker, hoor.
Naam: Amber Durain
Pb: Amanda Bynes
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: Hij lijkt me wel wat...{Geintresseerd}
Geschiedenis: Ik zou mezelf misschien niet meteen een vriend van Jake kennen - maar ik heb wel meer dan eens een praatje met hem gemaakt. Hij is een erg leuke jongen - en een lekker ding, nietwaar?
Naam: Macy Carnoi
Pb: Katie Leung
Relatie:Kom eens uit die stoel en doe wat!{Vriend}
Geschiedenis: Leerlingenkamer nummer 2 natuurlijk! Daar ken ik hem eigenlijk pas goed van en zijn we bevriend geraakt. Ik weet niet wat ik nou echt van hem vind. Misschien meer, misschien niet
Naam:Natasha Bittersweet
Leeftijd:15
Pb:Nicky Hilton
Afdeling:Huffelpuf
Relatie:Zet die Muziek eens af!{Goede Vriend},En wat dacht je van die daar? *Knipoog*{Flirt}
Geschiedenis:Ik ken Jake Evers van... ja waar ken ik hem eigenlijk van? Volgens mij hebben we ooit eens zomaar een praatje gemaakt. Is ook niet zo vreemd, want we zitten in dezelfde afdeling. Ik kan erg goed opschieten met Jake. Tuurlijk ben ik wel een beetje geinteresseerd in Jake, ik bedoel: wie niet? Hij is hartstikke knap en leuk ook nog! Maar ik denk niks voor de toekomst.