|
Post by » Aline. on Aug 29, 2007 18:21:19 GMT 2
Naam: Emily Faith Fales Leeftijd: 17 Pb: Emmy Rossum Afdeling: Huffelpuf Relatie: Kom eens uit die stoel en doe wat!{Vriend} Geschiedenis: Ik vind Jake wel een aardige jongen. En ik heb het idee dat hij dat ook wel van mij vind - anders had hij me niet gevraagd hem te helpen met huiswerk. Toverdranken was het geloof ik. Sindsdien zijn we eigenlijk vrienden.
Naam: Chris Lynn Leeftijd: 17 Pb: Zac Efron Afdeling: Huffelpuf Relatie: Kom eens uit die stoel en doe wat!{Vriend} Geschiedenis: Jake! Sorry van al die kruimels op je bed, hoor! We wisten niet eens dat het jouw bed was -_-''. Nouja. Hij ligt wel lekker, hoor.
Naam: Amber Durain Leeftijd: 17 Pb: Amanda Bynes Afdeling: Ravenklauw Relatie: Hij lijkt me wel wat...{Geintresseerd} En wat dacht je van die daar? *Knipoog*{Flirt} Geschiedenis: Ik zou mezelf misschien niet meteen een vriend van Jake kennen - maar ik heb wel meer dan eens een praatje met hem gemaakt. Hij is een erg leuke jongen - en een lekker ding, nietwaar?
|
|
|
Post by Merel on Sept 2, 2007 21:27:18 GMT 2
Added ^^,
|
|
|
Post by johanneke on Oct 28, 2007 13:03:53 GMT 2
Naam:Natasha Bittersweet Leeftijd:15 Pb:Nicky Hilton Afdeling:Huffelpuf Relatie:Zet die Muziek eens af!{Goede Vriend},En wat dacht je van die daar? *Knipoog*{Flirt} Geschiedenis:Ik ken Jake Evers van... ja waar ken ik hem eigenlijk van? Volgens mij hebben we ooit eens zomaar een praatje gemaakt. Is ook niet zo vreemd, want we zitten in dezelfde afdeling. Ik kan erg goed opschieten met Jake. Tuurlijk ben ik wel een beetje geinteresseerd in Jake, ik bedoel: wie niet? Hij is hartstikke knap en leuk ook nog! Maar ik denk niks voor de toekomst.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 22:36:11 GMT 2
added ^^,
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 22:12:58 GMT 2
Naam: David Shadows Leeftijd: 18 Pb: David Wenham Afdeling: Ravenklauw Relatie:*stilzwijgend*{Negeer} Jake... uuh.. Wacht ik kom er wel op!{Bekende} Geschiedenis: Wat een loser... Zo soft... Waarom was ik ooit bevriend emt die gast? Nee, niet langer meer mijn tijd waard. Gewoon negeren. Ik ken hem niet,hij mij niet. Des te beter.
|
|