|
Post by Merel on Oct 27, 2007 19:01:08 GMT 2
Thobias GoodkindA little Shy Real friend Star with his band - FOB - Fall Out Boy Still himself He's a twinFriends- Hi? [Ooit gezien]- Hey, I know you.. [Ooit gesproken]- Hey Thobias. [Kennis]- Everythings fine? [vriend]- How are you? [vriend van vroeger]- Play something! [goede vriend]- Where's your brother? [beste vriend]- Mission impossible? Not for us! [Soulmate]Enemies- What? [Negeer]- Year right.. [Irritatie]- No. Not him again.. [jaloers]- Get out off my way.. [ruzie]- No, I don't know you.. [waren vrienden, nu vijanden]- And you are? [niet geïnterreseerd]- Shut up! [vijand]- You've got a very big problem now. [ergste vijand]Loves- Hey, Smile again? [Flirt]- Look at him! Hii! [vrienden, mischien meer]- Olalaa.. [interesse]- Hi? *turn red* [verliefd, durft niet]- She's my one and only.. [hij op haar]- Where is your boy tonight? [zij op hem]- Broken down on memory lane. [ex, mischien...]- Love, love will tear us apart. [ex, hekel]- Thnx for the memories. [ex, vrienden]Geef: Naam:PB:Leeftijd:Afdeling:Relatie:Verleden:Naam: Livi DelianPB: Anastacia Newkirk Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: - Where is your boy tonight? [zij op hem] && - Play something! [goede vriend]Verleden: Thobiee! Oh dat joch is geweldig lief ik ben al heel lang bevriend met hem, sinds ik op zweinstein zit. Hij is huffelpuf -o-k- maar het is weer een van de weinigen die ik echt mag. Maar ik vind hem zo ontzettend knap vanaf het begin dat we vrienden waren. We zijn langzaam op gaan bouwen van een kleine vriendschap en nu zijn we gewoon goede vrienden, en ondertussen ben ik meer voor hem gaan voelen dan alleen vriendschap. Naam: Chris LynnPB: Zac Efron Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelzzz Relatie: - Hey Thobias. [Kennis]Verleden: Nee Thobias, ík ben je grootste fan! Echt wel! Ehm, nouja... Ik ken 'm nog maar net, eigenlijk, hij is ook nog niet zo lang hier op Zweinstein. Maar ik ben wel ongelooflijk fan van Fall Out Boy. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ze gewoon bij me op school zitten! WOEHOEOEOE!! Naam: David CranePB: Elijah Wood Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Everythings fine? [vriend]Verleden: De drummer en gitarist van Fall Out Boy. Echt ongelooflijk dat hij nu op Zweinstein zit! Hij is een van m'n grote voorbeelden. Misschien wil hij me nog wat drumtechniekjes leren. Ik houd me in ieder geval aanbevolen! Maar ik ben niet alleen met hem bevriend omdat ie beroemd is, maar ik sinds ik hem heb leren kennen merk ik dat hij ook gewoon een erg aardig persoon is, en, net als ik, rustig. Naam: Benjamin GoodkindPB: Benjamin McKenzie Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: - Where's your brother? [beste vriend]- Year right.. [Irritatie]Verleden: goh.. wat denk je? Ik ken hem al zo lang ik besta. En dan bedoel ik ook in de buik van onze moeder We zijn niets voor niets een tweeling... Naam: Karl DicksensPB:Heath Ledger Leeftijd:17 Afdeling:Griffoendor Relatie: Everythings fine? [vriend]Verleden:Ik ken hem al aardig lang, vanaf de eerste al geloof ik. Ik zat eens naast hem met een of andere les, kan me geeneens meer herinneren welke. In ieder geval zijn we sindsdien vrienden. Ik kan het best goed met hem vinden en ben helemaal GEK van zijn muziek! Naam: Kyra Alice ParkPB: Alizee Leeftijd: 16 Afdeling: Zwaderich Relatie: - Hey, Smile again? [Flirt] - Olalaa.. [interesse]- Hey Thobias. [Kennis] Verleden: Hmm, you got my eye, boy. Hij zag er zo leif uit, zoals hij aan het schrijven was. Natuurlijk hem ik hem al vaker gezien, tijdens cocnerten enzo, maar dit wsa toch wel erg grappig. Hij houdt ook van voetbal en dat is een ernom pluspunt. Buiten dat is hij leif en knap... Hmm, ik ben niet van plan hem te laten ontglippen.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Oct 27, 2007 20:24:21 GMT 2
Naam: Livi Delian PB: Anastacia Newkirk Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: - Where is your boy tonight? [zij op hem] && - Play something! [goede vriend] Verleden: Thobiee! Oh dat joch is geweldig lief :-) ik ben al heel lang bevriend met hem, sinds ik op zweinstein zit. Hij is huffelpuf -o-k- maar het is weer een van de weinigen die ik echt mag. Maar ik vind hem zo ontzettend knap vanaf het begin dat we vrienden waren. We zijn langzaam op gaan bouwen van een kleine vriendschap en nu zijn we gewoon goede vrienden, en ondertussen ben ik meer voor hem gaan voelen dan alleen vriendschap.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 3, 2007 15:41:22 GMT 2
Naam: Chris Lynn PB: Zac Efron Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelzzz Relatie: - Hey Thobias. [Kennis] Verleden: Nee Thobias, ík ben je grootste fan! Echt wel! Ehm, nouja... Ik ken 'm nog maar net, eigenlijk, hij is ook nog niet zo lang hier op Zweinstein. Maar ik ben wel ongelooflijk fan van Fall Out Boy. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ze gewoon bij me op school zitten! WOEHOEOEOE!!
Naam: David Crane PB: Elijah Wood Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Everythings fine? [vriend] Verleden: De drummer en gitarist van Fall Out Boy. Echt ongelooflijk dat hij nu op Zweinstein zit! Hij is een van m'n grote voorbeelden. Misschien wil hij me nog wat drumtechniekjes leren. Ik houd me in ieder geval aanbevolen! Maar ik ben niet alleen met hem bevriend omdat ie beroemd is, maar ik sinds ik hem heb leren kennen merk ik dat hij ook gewoon een erg aardig persoon is, en, net als ik, rustig.
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 20:39:41 GMT 2
Naam: Benjamin Goodkind PB: Benjamin McKenzie Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: - Where's your brother? [beste vriend] - Year right.. [Irritatie] Verleden: goh.. wat denk je? Ik ken hem al zo lang ik besta. En dan bedoel ik ook in de buik van onze moeder We zijn niets voor niets een tweeling...
|
|
|
Post by Merel on Nov 5, 2007 21:11:23 GMT 2
added ^^,
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 15:02:13 GMT 2
Naam:Karl Dicksens PB:Heath Ledger Leeftijd:17 Afdeling:Griffoendor Relatie:Everythings fine? [vriend] Verleden:Ik ken hem al aardig lang, vanaf de eerste al geloof ik. Ik zat eens naast hem met een of andere les, kan me geeneens meer herinneren welke. In ieder geval zijn we sindsdien vrienden. Ik kan het best goed met hem vinden en ben helemaal GEK van zijn muziek!
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 13:29:26 GMT 2
Naam: Kyra Alice Park PB: Alizee Leeftijd: 16 Afdeling: Zwaderich Relatie: - Hey, Smile again? [Flirt] - Olalaa.. [interesse] - Hey Thobias. [Kennis] Verleden: Hmm, you got my eye, boy. Hij zag er zo leif uit, zoals hij aan het schrijven was. Natuurlijk hem ik hem al vaker gezien, tijdens cocnerten enzo, maar dit wsa toch wel erg grappig. Hij houdt ook van voetbal en dat is een ernom pluspunt. Buiten dat is hij leif en knap... Hmm, ik ben niet van plan hem te laten ontglippen.
|
|
|
Post by Merel on Sept 4, 2008 10:01:29 GMT 2
Added
|
|
|
Post by Madjic on Sept 4, 2008 22:44:31 GMT 2
Naam: Saluka Lavos PB: Natalie Portman Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Relatie: - She's my one and only.. [hij op haar] ((Ga ik vanuit XD)) - Where is your boy tonight? [Zij op hem] - Play something! [goede vriend] Verleden: Hij was mijn tarzan en ik zijn Jane. Het begon eigenlijk als een grapje, ik weet nog maar nauwelijks hoe dat grapje begon. Ik weet enkel nog dat we naar het krot gingen en voor ik het wist vond ik hem nog echt leuk ook! En nu... ja. Nu is dat gevoel van leuk verandert naar verliefd. Mijn hart klopt harder als ik aan hem denk of de valentijnskaart zie. Als ik hem toevallig in de gang zie duik ik soms weg in de menigte en ik weet niet eens waarom! En nu is het alleen nog maar stommer. Ow sweet, sweet, sweet, first kiss from that boy! Maar hij blijft mijn Tarzan.
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 13, 2008 13:04:35 GMT 2
Naam: Cameron Liés PB: Trent Ford Leeftijd: 17 Afdeling: Zwaderich Relatie: - Play something! [goede vriend] - What? [Negeer] {bij bepaalde mensen in de buurt} Verleden: Ik weet niet zeker wanneeer ik Thobias heb ontmoet. Ergens rond de tijd dat ik een vriendschap kreeg emt Benjamin geloof ik. Ik was nieuwsgierig naar zijn broer en tot mijn ergernis kwam ik ook daadwerkelijk emt hem in contact. Nog grotere frustratie, ik bleek hem te mogen en tot eht ergste, hij mij ook. Hij heeft me zelfs stemoefeningen gegeven, dankzij Ben, aangezien ik de gewoonte had om op feestjexz, als ik erg bezopen was, te gaan zingen. Alleen als er vrienden waren natuurlijk. Ik zet mezelf nooit voor schut bij anderen. Volgens Thobias heb ik ene goede stem voor Rock en lange tijd hebben we dagelijks geoefend. Of eigenlijk, ik owefenede, en hij alchte me uit. Het schepte een sterke band, maar dat hoeft... neit iedereen te weten.
|
|