Post by Merel on May 23, 2007 15:33:52 GMT 2
[glow=yellow,2,300]Friends
Friends are Familie we chose for ourself![/glow]
Steve.. Ja toch?{Ooit eens gezien}
Al weer een nieuw liedje bedacht?{Bekende}
Hey Stevie!!{Vriend}
Die gitaar heeft ook rust nodig!{Goede Vriend}
Steve! Kijk eens een meisje!{Beste Vriend}
[glow=green,2,300]Enemies
Vrede moet je niet bewaren, Maar uitdelen.[/glow]
En jij was? {Negeer}
Zou je ook nog iets kunnen zeggen of??{Vijand}
Je hebt mazzel dat ik het 'druk' heb, als je weet wat dat betekend.{Aardsvijand}
[glow=red,2,300]Love
Natuurlijk ken ik de weg! Maar als je recht op je doel afgaat, kom je ook nergens. [/glow]
Zit al aardig op niveau.{Geintresseerd}
Jammer genoeg is schoonheid niet alles..{Alleen mooi}
Speel eens iets? Echt gewoon geweldig!{Zij op Hem}
Ja.. um... Ja.. Zij is prachtig um. ja.. {Hij op haar}
Het is mooi geweest.{ex}
Wat ik wil weten:
Naam;
Pb;
Afdeling;
Leeftijd;
Relatie;
Geschiedenis;
Naam; Terry Black
Pb; Christina Aguilera (met zwart haar)
Afdeling; Griffoendor
Leeftijd; 17
Relatie; Speel eens iets? Echt gewoon geweldig!{Zij op Hem}
Geschiedenis: Ehm.. oeps? Ik heb een vriend.. maar zodra ik hem zag... Nee, dit is neit goed. Ik bedeol, ik mag hem wel. Hij is aardig en leuk en mooi.. vooral dat. *zucht* Ach, eigenlijk hoef ik me geen zorgen te maken. Hij is toch te goed voor mij. Hij zal niet op vallen. Ik ben veilig.
Naam; Shirie Ashinta
Pb; Jennifer Lopez
Afdeling; Griffoendor
Leeftijd; 17
Relatie; Steve! Kijk eens een meisje!{Beste Vriend}
Geschiedenis: Geweldige jongen! Eens eentje die bescheiden is en lief... Ik dacht al bijna dat ze hier allemaal zo arrogant waren en zo meisjes gek. Maar hij is mooi.. en hij weet het niet eens! Geweldige jongen. Ken dat soort jongens wel, maar het zijn er zo weinig. Blij dat ik hem heb leren kennen.
Naam; Charlotte Arkwright
Pb; Kirsten Dunst
Afdeling; Griffoendor
Leeftijd; 15
Relatie; Die gitaar heeft ook rust nodig!{Goede Vriend}
Geschiedenis; Steve is gewoon een van mijn beste vrienden. Ik vind het heerlijk om te luisteren als hij gitaar speelt, hij kan het ook zo goed. Al hangt me die gitaar na een paar uur natuurlijk ook de neus uit, whaha. Naja, we zijn gewoon vrienden, meer niet, denk ik.
Naam; Rebecca Corner
Pb; Rihanna
Afdeling; Ravenklauw
Leeftijd; 16
Relatie; Al weer een nieuw liedje bedacht?{Bekende}
Geschiedenis; Ik heb Steve ooit wel horen spelen. Ik moet toegeven dat hij erg goed is. Verder, hij zit in Griffoendor, ik zie hem bij lessen wel eens, maar meer dan ook niet.
Naam; Chloë Sneep
Pb; Amy Lee
Afdeling; Zwadderich
Leeftijd; 16
Relatie; En jij was? {Negeer}
Geschiedenis; Steve, een Griffoendortje dat heel wat van zichzelf denkt. En dan ook nog met dan stomme gitaartje. Nee, asjeblieft zeg.
Naam; Elvira
Pb; Gia Farrell
Afdeling; griffoender
Leeftijd; 15
Relatie; Die gitaar heeft ook rust nodig!{Goede Vriend}
Geschiedenis; Ow steve. Ja die ken ik wel. Hij kan mooi gitaarspelen. Als het erop aanomt kun je altijd op hem rekenen. Een vriend om nooit te vergeten.
Naam;Aaron James
Pb; Nick Lachey
Afdeling; Huffelpuf
Leeftijd; 18
Relatie;Steve.. Ja toch?{Ooit eens gezien}
Geschiedenis; Steve... hmmm... ik heb hem wel is gezioen... maar gesproken heb ik hem nog niet...
Naam: Mizuki Takara
pb: Onbekend, toestemming
afdeling: Huffelpuf
leeftijd: 17
relatie: Steve.. Ja toch?{Ooit eens gezien}
geschiedenis: Komt me bekend voor, die naam, ook wel een paar keer gezien. Nog nooit gesproken, ik val op volgende vele mensen dus als hij eens met me wilt praten, dan zal hij me zeker vinden.
Naam; Brayn Skyle
Pb; Jesse Metcalfe
Afdeling; Huffelpuf
Leeftijd; 15
Relatie; Hey Stevie!!{Vriend} Familie Rulezzz! { familie }
Geschiedenis; Waar ken ik Steve ook al weer van? Uhm...*denkt*...Ohwja! Hij is mijn broer!
Ik vind Steve wel aardig, ookal is hij mijn broer.
Naam: Keira Bolton.
Pb: Ashley Tisdale.
Leeftijd: 16
Afdeling: Griffoendor
Realtie: die gitaar heeft ook rust nodig!(goede vriend) speel eens iets?, echt gewoon geweldig! ( zij op hem)
Geschiedenis: Keira is goed bevriend met Steve. ze kunnen het samen goed vinden en ze zitten ook op dezelfde afdeling, dus zien ze elkaar vaak in de leerlingenkamer van Griffoendor. Keira is smoorverliefd op hem, maar durft dat niet tegen hem te zeggen. hij is toch veels te knap, slim en goed voor haar *zucht*. ze praat graag met haar vriendinnen over steven en zij vinden dat Keira eigenlijk een move moet maken, omdat Steve en zij zulke goede vrienden zijn. toch blijft keira hopen dat Steve iets voor haar voelt en dat laat merken.
Naam; Tifa Lockheart
Pb; Onbekend, toestemming
Afdeling; Ravenklauw
Leeftijd; 17
Relatie; Hey Stevie!!{Vriend} + Zit al aardig op niveau.{Geintresseerd}
Geschiedenis: Ik had hem gevraagt voor het gala, verbazingwekkend van mezelf. Het was daar erg gezellig en we hebben ook gedanst. Eerst zeggen dat we er beiden niks van kunnen en dan toch kunnen dansen. Hm..ik geloof dat ik hem stiekem leuk vindt.
Naam: Simone Jones
PB:Keira Knightly
Leeftijd: 15
Relatie: Hey Stevie!!{Vriend}
Geschiedenis: ik ken Steve wel. Aardig en gezellig. Ik mag hem graag. Hij kan goed gitaar spelen... echt heel mooi
Naam; Meera Qurain
Pb; Sharon den Adel
Afdeling; Zwadderich
Leeftijd; 17
Relatie;Steve.. Ja toch?{Ooit eens gezien}
Geschiedenis; Ik ken hem heel vaag van gezicht, hij lijkt me niet iemand die anti Zwadderaar is. Toch is en blijft het een Grif dus contact zal er niet snel zijn. Speelt hij niet gitaar?
Naam; Sin Carnoi
Pb; Valerio Zeno
Afdeling; Ravenklauw
Leeftijd; 16
Relatie;Al weer een nieuw liedje bedacht?{Bekende}
Geschiedenis; Wel eens met gepraat, verder ken ik hem niet. Maar hij kan wel echt geweldig gitaar spelen.
Naam; Lukas Maroa
Pb; Lucas Grabeel
Afdeling; Ravenklauw
Leeftijd; 15 jaar
Relatie; Hey Stevie!!{Vriend}
Geschiedenis; Desondanks dat Steve een paar jaar ouder dan mijzelf is en al -volgens mij- 2 jaar langer op Hogwarts dan mijzelf zit kunnen we het erg goed met elkaar vinden. Toen ik in mijn eerste jaar kwam en bij Ravenklauw werd ingedeeld was hij opzich aardig tegen me. -Ookal is hij zelf een griffoendor- Hij hielp me zo héél af en toe als ik de weg kwijt was of per ongeluk in aanraking met Vilder of Sneep was gekomen, Brrr dat was dus niet leuk als eerstejaars. Nu kan ik er opzich wel om lachen.
Maar goed, sindsdien zijn we goede kameraden van elkaar.
Naam; Joey Stone
Pb; Chad Michael Murray
Afdeling; Griffoendor
Leeftijd; 17
Relatie; Al weer een nieuw liedje bedacht?{Bekende}
Geschiedenis; Aardige gast. Zeker, maar ergens hinderd het me wel dat hij mijn naam niet onthoud. Zo moelijk is dat toch niet?