|
Post by johanneke on Jan 27, 2008 14:00:20 GMT 2
Naam:Scarlett Skyslayer Leeftijd:16 Afdeling:Zwadderich PB:Scarlett Johansson Relatie:I know what's on in your mind <soulmates> Geschiedenis:Ik ken Kaitlin gewoon van de afdeling. Zo ken ik iedereen bijna. We ging naast elkaar zitten bij wat lessen en nu zitten we bij bijna elke les naast elkaar. Ze is echt zo'n goede vriendin ook. Toekomst:Zo blijven!!!
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 19, 2008 18:44:24 GMT 2
& Naam:Illias Psyva Witherspoon Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw PB: Gaspard Ulliel Relatie: >> One of those three.. <ooit eens gezien> >> She talked to me! <kennis> Geschiedenis: Kaitlin was Illias' reddende engel in een gesprek met Colin en zij is tot nu toe de enige Zwadderaar waar hij respect voor heeft. Ze was vriendelijk tegen hem en hij, als de beleefdheid zelve kaatste dit terug door beleefd en respectvol te zijn tegenover Kaitlin. Hoewel ze niet erg graag over haar zus sprak deerde het Illias niet veel. Hij wou dat onderwerp ook liever overslaan. Toekomst: Als het aan Illias afhangt zullen de twee nog wel vaker een praatje slaan. Maar voor meer dan dat is hij echter niet in.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Aug 3, 2008 22:00:17 GMT 2
Naam: Mike Larkin Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich (natúúrlijk ) PB: Matt Damon Relatie:>> She talked to me! <kennis> >> Be nice to me, okay? <mede Zwad> >> I never knew, that you we're always right beside me {Hij op Haar} Geschiedenis: Ik had Kaitlin wel al eens in de gangen zien lopen. Je kon zo zien dat ze van Zwadderich is. Ze leek me toen al een aardige meid en later bleek dat ook het geval te zijn. We kunnen samen veel lol hebben en we denken ook over veel dingen hetzelfde. Modderbloedjes bijvoorbeeld. We kunnen ze allebei niet uitstaan, en daar kunnen nog leuke dingen mee gaan gebeuren... Toekomst: Maybe Friends...? Or maybe more!
|
|
|
Post by Ridje on Aug 3, 2008 22:39:49 GMT 2
& Naam: Timothy Sawyer Ford Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich PB: Josh Holloway Relatie: >> Be nice to me, okay? <mede Zwad> >> You can try to be nice..? <vriend> Geschiedenis: ze zijn Afdelingsgenoten dus ze hadden altijd genoeg om over te praten, ze was een echte Zwad zoals het hoort en dat respecteerd Tim en dan ook nog dat ze 1 van de park drieling is waar hij altijd al respect voor heeft gehad, ook vanwege zijn vriendschap met Kyra is hij meer met Kaitlin omgegaan. Toekomst: vrienden, zeker niet meer, maar waarschijnlijk ook zeker niet minder dan dat, de vriendschap kan alleen nog maar better worden.
|
|