Post by Krista - on Jan 21, 2008 22:41:59 GMT 2
Kaitlin Ashley Park ++
>> One of those three.. <ooit eens gezien>
>> that girl from Slytherin, <bekende>
>> She talked to me! <kennis>
>> Be nice to me, okay? <mede Zwad>
>> Wanna sit with us? <bijna vriend>
>> Didn't knew you were.. actually nice <ooit vijand, nu vriend>
>> You can try to be nice..? <vriend>
>> You're good the way you are <goede vriend>
>> Partners in crime <beste vriend>
>> I know what's on in your mind <soulmates>
>> Three = one <familie>
>> I see a big black spot <negeer>
>> Whát? <niet geinteresseerd>
>> Just.. go away! <irritatie>
>> Like you are só perfect <jaloers>
>> Not.. amused.. <slachtoffer van grap>
>> Morning comes and you don't want to know me anymore <vroeger vriend, nu vijand>
>> You're só dead! <ruzie>
>> Time to go now.. <vijand>
>> Unforgivable curses..? Curious? <aardsvijand>
>> Hell yes. <flirt>
>> Nice.. <geinteresseerd>
>> I never knew, that you we're always right beside me {Hij op Haar}
>> This is something special <zij op hem>
>> Witch! "Yes, I am" <ex, hekel>
>> It's just nothing <ex, vrienden>
>> is it more? <ex, meer?>
>> It feels so right to be here with you <koppel>
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]PB:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]
[b]Toekomst:[/b]
&
Naam: Terry Black
Leeftijd: 18
Afdeling: Griffoendor
PB: Christina Aguilera
Relatie: >> I see a big black spot <negeer>
Geschiedenis: Die hele drieling irriteerd me mateloos. Weer een familie reunie uit mijn jeugd. Als kind kon ik haar al niet uitstaan. Ze was zo irritant, altijd maar achter Kelian aanlopen, nooit een eigen mening. Het werd alleen maar erger toen ze hier op school kwam bij Zwaderich. Iedereen die ik van vroeger ken doet erg sinds ze bij Zwaderich zitten, maar ze is ook nog zo arrogant geworden...
Toekomst: Nee dank je. Verleden was naar, toekomst wordt vast niet beter.
&
Naam: Draconic Malfoy
Afdeling: Zwaderich
PB: Nick Carter
Relatie: >> Be nice to me, okay? <mede Zwad>
>> I know what's on in your mind <soulmates>
Geschiedenis: Ik ken haar al haar hele leven. Ik ben twee jaar ouder, dus in die jaren was ze me onbekend. als kind speelde we al samen. Als Kelian en ik aan het kloten waren, was ze er altijd bij. Ze zei Kelian altijd na en deed alles wat hij zei, maar ondanks dat is ze toch wel echt een schatje. Het leukste, ze is eht ook nog eens vaak met mij eens. Hoe leuk is dat?
Toekomst: Zelfde als altijd hoop ik. Maatjes voor altijd ^^
&
Naam: Miquel Mycaro
Leeftijd: 17
PB: Orlando Bloom
Relatie: >> Not.. amused.. <slachtoffer van grap>
>> Witch! "Yes, I am" <ex, hekel>
Geschiedenis: Ik kan eht nog steeds neit geloven. Wat zag ik in die heks? Ja ze is wel knap en ziet er goed uit, maar gadver. Ze is onuitstaanbaar, arrogant, heeft nooit zelf iets te melden... De relatie duurde, wat, een week? Toen was ik het zat en vervolgens flikt die muts het om me, samen met die onuitstaanbare broer en zus van haar te grbuiken voor een van hun stunts. Ze moest zo nodig doen alsof ze me terug wou en heel zielig was. Ik, lief als ik ben har toch troosten, wordt ik letterlijk knock out geslagen door een vliegende hamer.
You've been punked... Rot toch op.
Toekomst: Ik krijg haar nog wel...
&
Naam: Tyra Mycaro
Afdeling: Ravenklauw
PB: Dido
Relatie: >> Morning comes and you don't want to know me anymore <vroeger vriend, nu vijand>
>> You're só dead! <ruzie>
Geschiedenis: We ontmoetten elkaar in eht eerste jaar en ik mocht haar eigenlijk wel. We hadden vele gemeen, hoe vreemd dat ook klinkt. Allebei wat stil, niet voor onszef pratend, achter de grote broer aanlopend met wie we een sterke bloedband hadden... Tot ze een relatie kreeg met Miquel. Ze gingen behoorlijk emt ruzie uit elkaar en daarna begon ze ook lullig tegen mij te doen. Pas toen ze die grap bij mijn broer uithaalde werd ik echt kwaad. Nu hebben we al bijna drie jaar dikke ruzie. Ik hoef haar nooit meer te zien.
Toekomst: Geen.
&
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Geschiedenis: Als ik ergens niet tegen kan, dan is het een schaap! Je weet wel, zo'n dom, wit of zwart dier dat altijd maar achter de groep aanwandeld. Al zou ze het ravijn in donderen, ze volgt ze, zonder ook maar na te dneken. Nee dank je, ik verspil mijn tijd neit met haar.
Toekomst: eh, niks?
&
Naam: Julie Lestranges
Leeftijd: 16
PB: Elize
Relatie: >> You can try to be nice..? <vriend>
Geschiedenis: Ontmoet tijdens een les toverdranken. Ze moesten samenwerken en bleken een uiterst goed team te zijn. Aangezien Julie niet het standard leive grifje is, klikte het prima tussen hen. Vooral omdat Kaitlin het neit nodig vond om haar op alles te verbeteren. Julie is graag de leider en het volgzame van Kaitlin beviel wel. De laatste tijd is eht contact wat minder, sinds Julie met manuel heeft, maar er zit nog zeker iets van vriendschap.
Toekomst: Misschien weer goede vrienden, als ze elkaar wat vaker spreken.
&
Naam: Joey Stone
PB: Chad Michael Murray
Relatie: >> Nice.. <geinteresseerd>
Geschiedenis: Het is jammer dat er zo weinig persoonlijkheid zit achter dat knappe gezichtje. Ik weet neit meer wanneer ik haar tegenkwam. Volgens mij was het met Kelian ofzo. Ik mag die gozer wel. Zijn grappen zijn soms wat luguber, maar vaak ook te grappig. Toen ik haar zag was ik wel even in de war. Meestal hou ik neit van bruin. Blond is mijn tiepe, maar ze ahd wel iets... Helaas was dat iets geen persoonlijkheid.
Toekomst: Ehm... ik heb eigenlijk geen flauw idee. We'll see?
&
Naam: Devon Shadows
PB: David Wenham
Relatie: >> Hell yes. <flirt>
>> Nice.. <geinteresseerd>
>> Wanna sit with us? <bijna vriend>
Geschiedenis: *kijkt haar na* Ja hoor, ziet er prima uit. Ze is ook wel okey om mee te praten. Meisjes hoeven niet zoveel te zeggen of te doen en wat arrogantie kan ik ook wel aan. Laat haar maar lekker haar gang gaan, zolang ik maar zo af en toe naar haar kan kijken.
Zolang... June dat maar niet opmerkt.
Toekomst: Misschien sterkere vriendschap? of... misscien iets meer als mijn relatie op de klippen loopt.
&
Naam: Teddy Lupin
PB: Ty Pennington
Geschiedenis: Om heel eerlijk te zijn is er niet veel gebeurd. Ik ben gewoon als de dood voor haar en die broer en zus van haar. Ik weet niet wat ik met ze aanmoet! Gelukkig zie ik haar alleen tijdens de lessen en dan probeer ik ook zo ver mogelijk weg te gaan zitten.
Toekomst: Heel ver bij haar uit de buuurt blijven?
&
Naam: Kyra Alice Park
Afdeling: Zwaderich
PB: Alizee
Relatie: >> I know what's on in your mind <soulmates>
>> Three = one <familie>
Geschiedenis: Ehm... mijn lieve zusje? Ik ken haar al negen maanden, min vier minuten, plus zestien jaar. Ja lang, niet waar? et ging aan eht begin neit al te best tussen ons. Ik wilde teveel mijn eigen dingetjes doen, en zij deed het leifst alles wat Kelian deed. Het maakt allemaal niet uit, ik heb altijd zielsveel van haar gehouden en als we samen waren was eht toch gezellig. Het enige nare is die jaloezie van haar, al hoewel ze er steeds minder last van heeft gelukkig. Ze is zelf ook mooi, waar zeurt ze toch over?
In elk geval, ze is mijn zusje, beste vriendin en grappen maatje, samen met Kelian. Love you sis!
Toekomst: Voor eeuwig en altijd samen ^^
&
Naam: Phoebe Mar Halliwell
Leeftijd: 14
Afdeling: Zwadderich
PB:
Relatie: >> You can try to be nice..? <vriend>
Geschiedenis: Kaitlin,ze is erg aardig.We spreken elkaar vaak in de leerlinge kamer.ik heb volgendsmij vorig jaar naast haar bij toverdranken gezeten.
Toekomst: Wie zal het zeggen,messchien Zwamdrift wel
&
Naam: Chloë Sneep
PB: Amy Lee
Relatie: >> Partners in crime <beste vriend>
Geschiedenis: Kaitlin trok in het begin meer naar Ryanne toe, maar aangezien Chloë en Ryanne altijd bij elkaar waren, ontmoetten zij elkaar ook al snel. Het klikte redelijk, ze leken op veel punten op elkaar. Ze ontwikkelden een hechte vriendschap en waren ook vaak bij elkaar. Toen Ryannen aar Azkaban gestuur werd, waren ze een grote steun voor elkaar.
Toekomst: Ik hoop dat Kaitlin en ik nog lang vriendinnen zullen blijven. Ze is erg belangrijk voor me; een grote steun en een gewoon een hele goede vriendin.
&
Naam: Taylor Abbot
Leeftijd: 12
Afdeling: Huffelpuf
PB: Nic Puehse
Relatie: >> that girl from Slytherin, <bekende>
>> I see a big black spot <negeer>
Geschiedenis: Kaitlin en Taylor liepen elkaar in de gang eens tegen het lijf. Letterlijk. Taylor stond weer eens op zijn skateboard, en beiden keken ze niet goed uit - wat tot een botsing leidde. Kaitlin was ongelooflijk boos, vooral toen Taylor haar brutaal van repliek diende op haar tirade. Sindsdien negeren ze elkaar zo veel mogelijk wanneer ze elkaar tegenkomen.
Toekomst: Een toekomst? Met die engerd? Nee, ik moet er niet aan denken. Waarschijnlijk denkt zij er hetzelfde over. Ik laat haar met rust, zij laat mij met rust. Hoop ik...
&
Naam: Charlotte Arkwright
Leeftijd: 15
PB: Kirsten Dunst
Relatie: >> Time to go now.. <vijand>
Geschiedenis: Een goede vriendin van Chloë en Ryanne - dat kon al niet veel goeds betekenen voor hun relatie. En dat was het dan ook niet. Vanaf vrijwel hun eerste ontmoeting mochten ze elkaar al niet, en dat is er eigenlijk alleen maar erger op geworden.
Toekomst: Een toekomst? Met hááár??! Haha, grapje zeker.
&
Naam: Esenya Ashlin
PB: Yuna ito
Relatie: >> that girl from Slytherin, <bekende>
Geschiedenis: Ontmoet bij de kassen, oke ze is wel een vrij knap meisje maar iemand die zomaar tegen haar een grote mond had,om het netjes te zeggen, terwijl ze niets deed heeft niets meer te zeggen. De eerste keer bij de kassen moesten ze verplicht samen werken, dit liep uit tot een grote ramp maar na afloop ging alles toch goed en moesten ze lachen omdat ze beiden er ineens niet meer uitzagen
Toekomst: Tja, ze zit in zwadderich en ik in Ravenklauw, wie weet, misschien wel een goede toekomst of een vreselijk slechte.
&
Naam: Mara Obote
Leeftijd: 14
PB: Vanessa Hudgens
Relatie:>> Be nice to me, okay? <mede Zwad>
Geschiedenis: Kaitlin, die ken ik gewoon uit de leerlingenkamer. Ze lijkt me op zich wel aardig, en je kan er vast ook lol mee hebben. Maar ik weet het niet. Ik ken haar niet echt. En of ik haar wil kennen... Dat blijft nog maar de vraag. Hangt ervan af hoe ze is. MAar dat is logisch.. toch?
Toekomst: wie weet... misschien vrienden, misschien wel niet.
[/center]