|
Post by melien on Dec 9, 2007 19:05:24 GMT 2
naam: Mara Obote leeftijd 15 afdeling: Zwadderich pb: Vanessa Hudgens relatie: Wanna meet my wand? {vijand} achtergrond: Ik ken hem van net buiten Hagrid's huisje. Ik dacht dat we gewoon gezellig aan het kletsen waren gaat ie me ineens proberen te zoenen. Alsof dat neit erg genoeg is ziet Thomas dat ook nog en maakt hij Thomas wijs dat ik met hem heb lopen flirten. En Thomas is ook nog zo slim om hem te geloven. Hij is er echt zoooo geweest als ik hem de volgende keer zie .
|
|
|
Post by Krista - on Dec 14, 2007 19:58:21 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 16:39:06 GMT 2
naam: Teddy lupin leeftijd 16 afdeling: ravenklauw pb: ty pennington relatie: Ga weg oké? {irritatie} Euh.. {kennis} achtergrond: Ik ken hem neit goed en heb daar ook geen behoefte aan. Hij is zo fout... Ik kan er echt neit tegen als jongens zo met meijses omgaan. Ik heb met meijses die hetzelfde doen hetzelfde hoor. Ik denk neit dat wij ooit vrienden worden, zolang we maar geen vijanden worden vind ik het goed.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 25, 2007 23:05:20 GMT 2
Added
|
|
|
Post by melien on Jan 26, 2008 11:09:07 GMT 2
naam: Joanna Natalia Carli leeftijd 16 afdeling: ravenklauw pb: Jojo relatie: Ga weg oké? {irritatie} Wooahw {zij op hem} achtergrond: Ik heb hem ontmoet bij Hagrid's huisje. Zo goed ken ik hem niet, maar echt moeite om dat te veranderen heb ik ook nog niet gedaan. Volgens Sara is hij een behoorlijke player. Ik weet niet wat ik daar nou eigenlijk van moet denken. Hij mag dan wel een player zijn, maar op de een of andere manier voelt het toch wel fijn in zijn buurt. Het kan me niet schelen wat anderen denken. Ik vind hem toch wel behoorlijk leuk en hij mij ook. Tenminste, dat zei hij... Maar de vraag is of dat ook zo is. Ik weet het allemaal niet meer. Waarom kan zoiets niet gewoon even een keertje DUIDELIJK zijn??
|
|