Post by Krista - on Nov 26, 2007 19:16:42 GMT 2
Eric Dalton
You're a falling star
You're the getaway car
You're the line in the sand
When I go to far
You're the swimming pool
On an August day
And you're the perfect thing to say
Friends
Euh.. {kennis}
En jij was.. {bekende}
Wat vreemd om jou weer te zien! {vrienden van vroeger}
Kom hier zitten! {vriend}
Hoe gaat het Eric {goede vriend}
Vrienden voor het leven {beste vriend}
Cliffhangers {soulmates}
Enemies
Ga weg oké? {irritatie}
Hij weer.. {jaloers}
Morning comes and you don't want to now me anymore {vrienden -> Vijanden}
Wanna meet my wand? {vijand}
Jij en ik.., {aardsvijand}
Loves
*wink* {flirt}
Like what I'm seeing {geïnteresseerd}
Wooahw {zij op hem}
Ze is écht leuk.. {hij op haar}
It's over. {ex maar vrienden}
Ik ben blij dat ik van hem af ben! {ex en vijand}
We belong together {koppel}
[b]naam:[/b]
[b]leeftijd[/b]
[b]afdeling:[/b]
[b]pb:[/b]
[b]relatie:[/b]
[b]achtergrond:[/b]
Wall of fame
naam: Terry Black
leeftijd 18
afdeling: Griffoendor
pb: Christina Aguilera
relatie: *wink* {flirt}
achtergrond: Jaja, ik heb een vriend, maar als ik mezelf daar neit steeds aan help herrinneren, dan voel ik toch die vreemde vlinders. Sterker nog dan bij Steve. En deze jongen is vrij...
naam: Draconic Malfoy
leeftijd 18
afdeling: Zwaderich
pb: Nick Carter
relatie: Jij en ik.., {aardsvijand}
achtergrond: Weinig mensen werken me meer op mijn zenuwen dan hij doet. Het leifst zou ik hem nu van kant maken. Hij heeft me ooit eens betrapt toen ik mijn masker afdeed en zwoer dat hij me zou aangeven. Ik heb hem er met een spreuk vanaf weten te houden. Voor zover ik weet heeft hij het niemand verteld, dus hem bang maken heeft gewerkt. Maar op een dag.... Dan zal ik hem voorgoed het zwijgen opleggen.
naam: Devon Shadows
leeftijd 18
afdeling: Ravenklauw
pb: David Wenham
relatie: Cliffhangers {soulmates}
Hij weer.. {jaloers}
achtergrond: Niet dat hij ooit zal weten dat ik jaloers ben op de aandacht die hij van Shin krijgt. Hij is m'n beste maatje! Ik heb hem ooit eens ontmoet op een feestje dat Shirie gaf. Hij en zij waren gewoon vrienden, toen nog wel. Het klikte meteen tussen ons. Dat is zo gebleven. Veel contact, vriendschap die groeide... maar ergens... als hij weer eens close met Shirie staat... dan zou ik hem het liefste zijn nek omdraaien.
naam: Shirie Ashinta
leeftijd 18
pb: Jennifer Lopez
relatie:Vrienden voor het leven {beste vriend}
*wink* {flirt}
It's over. {ex maar vrienden}
achtergrond: Waar o waar ken ik die jongen ookalweer van? Behalve dat ik ooit met hem ging... het was, eigenlijk meer een soort van uitgaan, voor vijf maanden lang. Okeej ik was wel verliefd op hem, maar ik weet neit hoe serieus onze relatie was. Hij was opeens over en opeens waren we alleen nog maar vrienden. Nou ja, goeie vrienden. En misschien vind ik hem ergens nog wel erg sexy en schattig.. nou ja. c'est la vie.
naam: Amber Durain
leeftijd 17
pb: Amanda Bynes
relatie: Vrienden voor het leven {beste vriend}
achtergrond: Ericcc!!! =D We zijn écht wel hele goede vrienden. Hij is soms wel ongelooflijk arrogant, maarja, dat vind ik ook wel weer grappig. En dat ie regels altijd negeert, mag ik ook wel. Daar heb ik namelijk ook nogal eens last van. Als ik spijbel, dan doe ik dat meestal met Eric
naam: Chloë Sneep
leeftijd 16
afdeling: Zwadderich
pb: Amy Lee
relatie: Wanna meet my wand? {vijand}
achtergrond: Zelden kom je zúlke irritante personen tegen. Draconic zegt altijd dat Eric z'n allergrootste vijand is, dus probeerde ik een beetje bij 'm uit de buurt te blijven. Toch hebben we eens mot gekregen in de gang. Waarom weet ik al niet eens meer. Maar ik weet wel dat ik hem sindsdien ook echt niet meer kan luchten of zien.
naam: Rachanna Breack
leeftijd 17
pb: Nicole {pcd]
Jij en ik.., {aardsvijand}
achtergrond: He, oorlog met mijn schat, is oorlog met mij.. Had je kunnen weten jochie.. Ja ik weet het allemaal hoor.. Hij weet dat hij er echt zó erg geweest is als hij hier ook maar één woord over rept!
naam: Aylin Delacour
leeftijd 17
pb: nelly Furtado
relatie: En jij was.. {bekende}
Ga weg oké? {irritatie} (soort van negeer)
achtergrond: Eric. Ach wat moet ik daar nou eens van vinden. Ik vind mensen die een vooroordeel over Zwadderaars hebben zo ie zo al irritant, en ik probeer altijd te bewijzen dat dat niet zo is.. Maar met Eric weet ik het niet zo goed.. Vooral omdat Draco zo'n hekel aan hem heeft, en de rest van de zwadderaars.. Misschien laat ik dat ook eens achter wegen.
naam: Flora Delacour
leeftijd 17
afdeling: huffelpuf
pb: Fleur Delacour
relatie: Hoe gaat het Eric {goede vriend}
*wink* {flirt}
achtergrond: God, waar heb ik hém ookal weer ontmoet? Was dat niet in een les waar ik me zoals altijd dood loop te vervelen en hij eens wat lol de les in bracht? Volgens mij wel ja.. Ach ik vind het wel een schatje, en ik kan met hem praten
naam: Tristan Elfglow
leeftijd 16
afdeling:Ravenklauw
pb: Justin Timberlake
achtergrond: Gare gast hoor die Eric. Maar toch, je kunt lol met hem hebben. Vooral als hij denkt dat hij echt alles is. Kan echt zo grappig zijn, en ik ben zo flauw daar grappen over te maken, nou hij kan het gelukkig hebben
naam: Angelina Calerón
leeftijd 17
pb: Angelina Jolie
relatie: It's over. {ex maar vrienden}
achtergrond: Het was echt een schatje. We hebben nog niet zo heel lang geleden iets gehad. Ik vond hem wel leuk, hij maakte het uit. Vond het eerst trouwens wel echt jammer. Maar gelukkig heb ik er een vriend aan over gehouden.
naam: Ruben Cartman
leeftijd 16 jaar
pb: Robert Pattinson
achtergrond: Ruben en Eric hebben elkaar ontmoet in de grote zaal toen Ruben weer eens een voedselgevecht
was begonnen. De hele school was in rep en roer met taartjes restjes macaronie en ander voedsel te gooien toen Ruben opeens Eric in het oog kwam en een volle taart midden in zijn gezicht smeet.
Eerst vloog Eric hem aan want hij zag er totaal niet uit. En op den duur kreeg hij ook een pot vol macaroni in zijn handen
en die douwde hij in Ruben zijn gezicht.
Eerst hadden ze gewoon ruzie en waren ze elkaar constand in het gezicht aan het uitschelden om dit kleine akkefietje dat
door beide nog langerna niet vergeten is.
Ze waren samen naar de lerarenkamer van Goderic Griffoendor gegaan (Ruben had aangeboden mee te gaan omdat de leerlingenkamer een stuk
verder was dan die van Rowena Ravenklauw). Daar zijn ze aan de praat geraakt en veel over elkaar te weten gekomen.
Hoe ze zijn; over hun vrienden, wat ze vermijden en waar ze opaf sprintten en gelijk bleek dat ze dezelfde interresse's hadden.
Ze hebben sinds dien vaak met elkaar gepraat en nóg meer over elkaar te weten gekomen ze zijn goede vrienden met elkaar maar als er ook maar één roddel over de ander die van de ene heen is gegaan de school rond gaat kn de vrienschap tussen die twee nog wel eens uitlopen op een ruzie.
naam: Teresia Lind
leeftijd 16
pb: Laura Vandervoort
relatie: Ga weg oké? {irritatie}
En jij was.. {bekende}
achtergrond:
Ze hebben elkaar in de leerlingenkamer ontmoet. Tja wat wil je anders. Teresia krijgt een behoorlijke hekel aan hem, ze kan totaal niet tegen jongens die flirten met har. Toch is er ook nog een andere kant.Hij heeft wel wat. Als hij nou niet zó zou flirten zouden ze wel goede vreinden kunnen worden. En anders meer...
naam: Mara Obote
leeftijd 15
pb: Vanessa Hudgens
achtergrond: Ik ken hem van net buiten Hagrid's huisje. Ik dacht dat we gewoon gezellig aan het kletsen waren gaat ie me ineens proberen te zoenen. Alsof dat neit erg genoeg is ziet Thomas dat ook nog en maakt hij Thomas wijs dat ik met hem heb lopen flirten. En Thomas is ook nog zo slim om hem te geloven. Hij is er echt zoooo geweest als ik hem de volgende keer zie .
naam: Teddy lupin
leeftijd 16
afdeling: ravenklauw
pb: ty pennington
relatie: Ga weg oké? {irritatie}
Euh.. {kennis}
achtergrond: Ik ken hem neit goed en heb daar ook geen behoefte aan. Hij is zo fout... Ik kan er echt neit tegen als jongens zo met meijses omgaan. Ik heb met meijses die hetzelfde doen hetzelfde hoor. Ik denk neit dat wij ooit vrienden worden, zolang we maar geen vijanden worden vind ik het goed.
naam: Joanna Natalia Carli
leeftijd 16
afdeling: ravenklauw
pb: Jojo
relatie:
Ga weg oké? {irritatie}
Wooahw {zij op hem}
achtergrond: Ik heb hem ontmoet bij Hagrid's huisje. Zo goed ken ik hem niet, maar echt moeite om dat te veranderen heb ik ook nog niet gedaan. Volgens Sara is hij een behoorlijke player. Ik weet niet wat ik daar nou eigenlijk van moet denken. Hij mag dan wel een player zijn, maar op de een of andere manier voelt het toch wel fijn in zijn buurt.
Het kan me niet schelen wat anderen denken. Ik vind hem toch wel behoorlijk leuk en hij mij ook. Tenminste, dat zei hij... Maar de vraag is of dat ook zo is. Ik weet het allemaal niet meer. Waarom kan zoiets niet gewoon even een keertje DUIDELIJK zijn??[/