Post by Krista - on Aug 27, 2007 12:16:47 GMT 2
[shadow=red,left,300]Friendship[/shadow]
Wie? o die.. // kennis
Lewis toch? // bekende
Hier of daar zitten? // vrienden
je zou wel kunnen zeggen dat we goede vrienden zijn, ja // Goede vrienden
Partners in crime // beste vrienden
[shadow=red,left,300]Fighting[/shadow]
stresskip.., // irritatie
What do you have I don't? // jaloers
Uh.. please leave // ruzie
grrr.. // vijand
het is dat het zoveel troep geeft.. // ergste vijand
[shadow=red,left,300]love[/shadow]
I like it geïnteresseerd
*knipoog* // flirt
zit ik op een roze wolk? // zij op hem
ze keek!? // hij op haar
voor altijd samen. amen // koppel
het is over // ex
[b]naam[/b]
[b]leeftijd[/b]
[b]relatie[/b]
[b]achtergrond[/b]
---------------------------------------------------
]naam Ethan Randy Fales
leeftijd 17
relatie Partners in crime // beste vrienden
achtergrond
Lewis, friends for life. Ja met Lewis kan je praten. Hij is aardig en snapt je ook. Ook kan ik goed met hem praten over heel veel dingen, meisjes, ruzie en al die dingen. Maar daarvoor heb ik ook mijn liefste zussie. Lewis is een hele goede vreind van mij en ik heb alles voor hem over. Raar vind ik hem overigens niet, hij is zoals hij is.
naam Julie Lestranges
leeftijd 16
relatie zit ik op een roze wolk? // zij op hem
achtergrond Ongeveer de eerste persoon met wie ik op deze school echt vriendschap sloot en meteen was het raak. Niet dat ik hem ooit zal vertellen wat ik voor hem voel. Hij is geen relatie persoon, dus hou ik het op vrienden. Niemand weet hoe mijn hart voor hem klopt. Ach, zoiezo niemand weet hoe ik me voel. *zucht*
]naam Jade Miracle
leeftijd 15
relatie zit ik op een roze wolk? // zij op hem
je zou wel kunnen zeggen dat we goede vrienden zijn, // ja Goede vrienden
achtergrond Ontken het, ontken het! Nee, het lukt me niet. We zijn gewoon goede vrienden, toch? TOCH?! Zeg het, zeg me niet dat ik iets voor hem voel - het kan niet! Nee, het is onmpgelijk.
Ik heb Lewis leren kennen in de leerlingenkamer, nogal logisch, hè ^^ In ieder geval hebben we ooit een geprek gehad, en daaruit zijn we goede vrieden geworden, het standaard zooitje eigenlijk
naam Austin elçado
leeftijd 17
relatie Hier of daar zitten? // vrienden
achtergrond Lewis? Ik heb hem leren kenen tijdens Toverdranken, toen we samen moesten werken. De drank ontplofte en - nou ja, details laat maar zitten - het was ieen smerige boel.
naam Emily Faith Fales
leeftijd 17
relatie je zou wel kunnen zeggen dat we goede vrienden zijn, ja // Goede vrienden
achtergrond Hoe ik Lewis heb leren kennen? Ethan heeft mee eens aan hem voorgesteld. Ze zijn beste vrienden, geloof ik. Ik vind Lewis een hele aardige jongen; en hij is nog rustig ook, net zoals ik, in tegenstelling tot nogal wat anderen uit Huffelpuf. Ja, ik kan het goed met hem vinden, en we zijn ook wel goede vrienden.
naam Chris Lynn
leeftijd 17
relatie Wie? o die.. // kennis
achtergrond Wie? Wat? Waar! O, die! Zeg dat dan. Lewis? Hmm, komt me váág bekend voor. Tja, ik ken hem van gezicht en naam, maar meer dan ook niet echt. Zie hem wel eens in de leerlingenkamer.
naam Rebecca Corner
leeftijd 16
relatie Hier of daar zitten? // vrienden
achtergrond Ehm... Tijdens een les Kruidenkunde, geloof ik. Ja, dat was wanneer ik Lewis heb leren kennen. We moesten samenwerken om een of andere plant in bedwang te houden, terwijl twee anderen hem van nieuwe compost zouden voorzien. Na de les hebben we kort een praatje gemaakt - en zijn sindsdien eigenlijk vrienden.
]naam Flora Delacour
leeftijd 17
relatie je zou wel kunnen zeggen dat we goede vrienden zijn, ja // Goede vrienden
achtergrond Jaaa ik denk van wel. HEt is een schat van een jongen, en hij heeft ook al zo'n afkeer tegen Sneep ^^, Jammer alleen dat hij bijna altijd alles geloofd wat je zegt, zo kun je soms zo moeilijk een geintje met hem uithalen...
naam Aylin Delacour
leeftijd 17
relatie Wie? o die.. // kennis /
achtergrond Ik heb hem ontmoet in een klaslokaal, en we hadden niet eens les O.o Dat ik daar nog kom als we geen les hebben... Maar goed, hij lijkt me aardig, wel wat verlegen..
naam Mariël Elfglow
leeftijd 15
achtergrond Lewis.... O! Lewis! Jaa die heb ik wel eens ontmoet.. Uuh.. Zat hij niet in Huffelpuf? Ja dacht ik al.. Lijkt me een aardige gast...
naam David Shadows
leeftijd 18
achtergrond Waar ken ik hem van... ken ik hem uberhaupt? Volgens mij ben ik nooit met hem in een ruimte geweest. Het lijkt alsof hij me ontloopt ofzo. Ik zou niet weten waarom. Zou ik hetm eigenlijk wel herkennnen als ik hem zag? Hm...
naam Kana Mizy
leeftijd 16
relatie Lewis toch? // bekende
achtergrond Lewis..ja,hem ken ik wel een beetje. Maar hij zal mij vast en zeker herkennen als we mekaar weer eens tegenkomen. Misschien geen roze haarkleur meer nemen? *mompelt tegen zichzelf* We kennen mekaar van...van...argh! ik heb werkelijk geen idee meer.
naam Kyra Alice Park
leeftijd 16
relatie I like it geïnteresseerd
*knipoog* // flirt
achtergrond Je taime... oh wat is hij leuk. Geen liefdesgevoelens, die ken ik simpelweg niet, maar als er een jongen zou zijn op wie ik zou vallen, dan zou hij het zijn. Ik weet niet, er is iets aan hem. Volgens mij vinden mijn broer en zusje hem niks, maar sinds wanneer trek ik me iets aan van wat zij zeggen? Hij is.. anders en dat mag ik wel. Jammer dat ik hem zo zelden zie.