|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 18:44:48 GMT 2
naam David Shadows leeftijd 18 relatie Wie? o die.. // kennis achtergrond Waar ken ik hem van... ken ik hem uberhaupt? Volgens mij ben ik nooit met hem in een ruimte geweest. Het lijkt alsof hij me ontloopt ofzo. Ik zou niet weten waarom. Zou ik hetm eigenlijk wel herkennnen als ik hem zag? Hm...
|
|
|
Post by Krista - on Nov 25, 2007 15:01:20 GMT 2
added
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 25, 2007 15:04:39 GMT 2
naam Kana Mizy leeftijd 16 relatie Lewis toch? // bekende achtergrond Lewis..ja,hem ken ik wel een beetje. Maar hij zal mij vast en zeker herkennen als we mekaar weer eens tegenkomen. Misschien geen roze haarkleur meer nemen? *mompelt tegen zichzelf* We kennen mekaar van...van...argh! ik heb werkelijk geen idee meer.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 21:58:04 GMT 2
added
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 13:55:14 GMT 2
naam Kyra Alice Park leeftijd 16 relatie I like it geïnteresseerd *knipoog* // flirt achtergrond Je taime... oh wat is hij leuk. Geen liefdesgevoelens, die ken ik simpelweg niet, maar als er een jongen zou zijn op wie ik zou vallen, dan zou hij het zijn. Ik weet niet, er is iets aan hem. Volgens mij vinden mijn broer en zusje hem niks, maar sinds wanneer trek ik me iets aan van wat zij zeggen? Hij is.. anders en dat mag ik wel. Jammer dat ik hem zo zelden zie.
|
|
|
Post by Krista - on Mar 19, 2008 8:22:02 GMT 2
add
|
|