Post by Krista - on Apr 27, 2007 17:41:53 GMT 2
Friends
We can laugh about it
Natuurlijk ken ik Evan.., half.. {bekende}
Altijd gezellig {vriend}
Let's get together and feel alright {goede vriend}
We know what to do with.., the whole world {beste vriend}
Enemies
You're no friend of mine
Ga weg,... NU! {hekel}
En jij denkt dat je goed bent.. {jaloers}
Het is dat ik me niet tot jouw niveau wil verlagen.. {vijand}
Zal ik een van de verboden vloeken op jou uitproberen??{aartsvijanden}
Loves
Lonely people tumble downwards, my heart opens up to you..
Misschien meer..? {vrienden, misschien meer}
Mijn hart bonst in mijn keel {hij op haar}
ik zie vlinders vliegen {zij op hem}
jij bent de sleutel ik het slot {verkering}
Forget me not.. {ex, met spijt uit elkaar gegaan}
[b]naam:[/b]
[b]pb:[/b]
[b]leeftijd:[/b]
[b]relatie:[/b]
[b]achtergrond:[/b]
Lijst:
naam: Anne Selena Maja
pb: Bonnie Wright
leeftijd: 14
relatie:
Mijn hart bonst in mijn keel {hij op haar}
ik zie vlinders vliegen {zij op hem}
achtergrond:
Evan...? Hij is wat ouder- een heel stuk, ook is hij een stukje langer... Waarom ben ik nou zo kort voor mijn leeftijd?! Whatever, hij is lief... Ik weet niet of het wederzijds is, maar ik val op hem... EEN JONGEN! ik was bang voor ze- tot nu...
Ik heb hem ontmoet in het team van griffoendor, waar hij wachter is. Hij is echt goed! Als wachter dan... Hij is wel erg trots- als hij verliest kan die wel kwaad worden...
Maar... Nu Miriat dood is, toon ik alleen mijn zwakke kant. ik kan dit niet! Hij ziet me vast niet meer staan...
naam: Terry Black
pb: Christina Aguilera (met zwart haar!)
leeftijd: 17
relatie: Let's get together and feel alright {goede vriend}
achtergrond: Ik mocht even al toen ik hem voor de eerste keer op het Zwerkbal veld zag. Ik had hem leuk kunnen vinden, als hij niet zoveel jonger was dan ik. Eerst wist ik niet zeker of we vrienden konden worden, ik heb het niet zo op wachters, altijd maar mijn goed gegooide ballen proberen te vangen. Maar eigenlijk was hij toch wel erg aardig. Ik ben blij met hem als vriend.
naam: Jade Miracle
pb: AnnaSophia Robb [Violet]
leeftijd: 15
relatie:We know what to do with.., the whole world {beste vriend}
achtergrond:
Evan? Hij is gewoon lief! Ja, ik zeg snel van mensen dat ze lief zijn, ik weet het. We hangen wel veel samen rond- al is het minder sinds hij een oogje heeft op Anne. Ach, whatever, laat hem zijn vriendinnen hebben! Als ik een vriendje heb word het ook minder, denk ik. Ik weet het nog niet want ik heb er nog geen gehad
Ik heb Evan ontmoet in de leerlingenkamer van griffoendor, toen hij iemand zocht voor een potje toverschaak: Kom maar op! Ik heb hem mooi ingemaakt, haha. Ach, ze noemen me niet voor niets Nerd ^^
naam: Seth Mirado
pb: Jim Verraros
leeftijd: 16
relatie: Altijd gezellig {vriend}
achtergrond: Oh, hij? Hij zit ook in griffoendor, ja ik mag hem wel!
Ik zag hem toen hij iemand zocht voor toverschaak (Terry heeft hem ingemaakt)
We zouden best goede vrienden kunnen worden, denk ik.
Maar ik hou niet van toverschaak, en dat mag hij weten ook!
naam:Elvira
pb:Gia Farrel
leeftijd:15
relatie:Misschien meer..? {vrienden, misschien meer}
achtergrond:Evan is echt een schat. Natuurlijk heeft hij ook zijn slechte kanten maar dat heeft iedereen. Je kunt echt leuk met hem kletsen. Je moet alleen wel je mond houden als hij net verloren heeft, want daar kan hij niet tegen. Soms denk ik dat er een vonk tussen ons over slaat maar een paar seconden later is dat gevoel alweer weg. Ik weet het op dat gebied niet. Maar vrienden? Zeker!
naam: Mariël Elfglow
pb: Shakira
leeftijd: 15
relatie:Altijd gezellig {vriend}
achtergrond: Evan ken ik wel. Hij is aardig en je kan lol met hem hebben. We zijn samen eens op avontuur gegaan. Was erg leuk, misschien iets minder verstandig. Daardoor heb ik hem leren kennen. Ik kom hem ook vaak in de leerlingen kamer tegen.
naam: Rachanna Breack
pb: Nicole (PCD)
relatie:Ga weg,... NU! {hekel}
achtergrond: Je kent de band tussen Zwadderich en Griffoendor, en dat is mijn Reactie als ik Evan zie. Achja misschien is hij wel oke,.. Nee joh hoe kom ik erbij?!
naam: Tristan Elfglow
pb: Justin Timberlake
relatie:Altijd gezellig {vriend}
achtergrond: Evan is een aardig iemand. Ik zit wel eens bij hem in de les, samen te kloten. Verder ken ik hem niet zo goed. Komt waarschijnlijk omdat we op een andere afdeling zitten. Jammer, denk ik.
naam: Steve Skyle
pb: Jesse Mccartney
relatie:Let's get together and feel alright {goede vriend}
achtergrond: Evan! Ja die ken ik! Goed zelfs! Hij is een Goede vriend van mij, Echt ik kan met hem praten, Lol hebben, van alles. Daar zijn vrienden voor.
naam: Draconic Malfoy
pb: Nick Carter
relatie: Ga weg,... NU! {hekel}
achtergrond: Het zoveelste modderbloedje. Ik heb niks tegen hem hoor, echt niet. Niet persoonlijk tenminste. Kan hij er wat aan doen wie zijn ouders zijn? Nee natuurlijk neit! Dat weerhoudt me er neit van hem te treiteren. ja, zo ben ik gewoon. Puurbloed bant vervuilt bloed uit. Tja, zo is het leven. No offence.
naam: Tyra Mycaro
pb: Dido
relatie: Natuurlijk ken ik Evan.., half.. {bekende}
achtergrond: ik mag Evan wel. Ik zie hem tijdens de lessen, maar daar houdt het wel mee op. Als ik hem vaker zag, dan weet ik zeker dat we goede vrienden zouden worden! Maarja, ik zie hem niet vaak... Dus wie weet blijft het bij wat het is.
naam: Miquel Mycaro
pb: Orlando Bloom
relatie: Altijd gezellig {vriend}
achtergrond: Chillen in de leerlingen kamer, lachen samen, vechten met Zwaderaars.. jah, Evan is cool. Echt close zijn we niet, maar vrienden zijn we wel. Noem hem een modderbloedje en ik zal je eens laten voelen hoe bloed van modder voelt! ja, die spreuk ken ik.
naam: Shirie Ashinta
pb: Jennifer Lopez
relatie: Let's get together and feel alright {goede vriend}
achtergrond: Waarom niet? Geen problemen samen en ook nog een lol. Wat meer heb je nodig voor een goede vriendschap? Ik zie hem in de leerlingen kamer en tijdens de lessen, maar het maakt niet uit waar, ik voel me welkom bij hem. Als ik bij hem ben, dan weet ik tenminste dat ik door een iemand niet in gedachten word terug gestuurd naar Cuba.