Post by CherryOnTop on Jan 22, 2008 16:47:37 GMT 2
X
>> Be trusted, then be my friend
------------------------------------------
x We seen each other once {Familiar face}
x We have never talked, but we know each other {seen before}
x You are just a person who is my friend {Friends}
x You just make me laugh, many times {Good Friends}
x Dance, Dance, all night long {Party friends}
x A true friend will be sitting next to you and says "We are stuck in here" {Soulmates}
>> Just get out of my way!
----------------------------------
x I like it when you are hurt {enemy}
x Fairytales are just fake {irritation}
x The way we are seperated is just a bad dream {ex-friends}
x Words a deadly {Worst enemy}
x Looks like we knew {Fight}
X
>> This One Can Be Secret Love
-----------------------------------------
x I wonder, if you smiled when i sit next to you {Serious love}
x Little dreams come true {Flirt}
x I have told you, she is beautiful {He on Her}
x Let me love you as you love me {She on Him}
x Maybe it's just nothing {Secret in love on her}
x Just told me you where loving me! {ex}
Naam:
Leeftijd:
Afdeling:
Relatie:
Geschiedenis:
Toekomst:
You about her:
She about you:
x____{{ The list }}____x
Naam: Rebbecca Corner
Leeftijd: 16
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: x You are just a person who is my friend {Friends}
Geschiedenis: In de leerlingenkamer raakten Rebecca en Essenya eens aan de praat. Het klikte eigenlijk vrijwel meteen, en sindsdien zijn ze vriendinnen. Ze kunnen het wel goed vinden, maar hebben niet echt een hele hechte band met elkaar.
Toekomst: Gewoon vriendinnen blijven.
You about her: Ik vind Essenya een lieve meid, behalve dan wanneer haar gemene kant bovenkomt. Gelukkig komt dit niet al te vaak voor en over het algemeen is ze erg aardig.
She about you: Rebecca is een vrij aardig meisje, we prarten af en toe en het klikte meteen. Sindsdien zijn we vriendinnen geworden maar is het niet een erge hechte band. Overigs vindt ik het af en toe stom dat mijn gemene kant bovenkomt
Naam: David Crane
Relatie: x We have never talked, but we know each other {seen before}
x Little dreams come true {Flirt}
Geschiedenis: David en Essenya hebben elkaar wel eens gezien in de leerlingenkamer of in de gangen, maar meer dan ook eigenlijk niet.
Toekomst: David wil wel eens een praatje met haar maken, en misschien vrienden worden.
You about her: Je moet toegeven dat Essenya er goed uitziet. Heel anders dan andere meisjes, maar dat is natuurlijk omdat ze uit China komt. Misschien moet ik maar eens een praatje met haar maken. Het uiterlijk kan dan wel mooi zijn, maar het innerlijk is natuurlijk uiteindelijk belangrijker...
She about you: Owja! Hem ken ik wel...we hebben af en toe samen gepraat en zijn mekaar wel eens tegengekomen maar er is nog niet veel gebeurd verder behalve tot korte gesprekjes. Eigenlijk moeten we eens afspreken om elkaar zo beter te leren kennen, wel makkelijk eigenlijk toch?
Naam: Fay South
Leeftijd:16
Relatie: x We have never talked, but we know each other {seen before}
Geschiedenis:
Fay kent Esenya eigenlijk niet meer dan vaag in de les of leerlingenkamer, wat wil je als je pas een maand op school zit. Ze heeft wel eens wat over haar gehoord en ze lijkt haar aardig, hun geschiedenis gaat niet veel verder.
Toekomst: Ze ontmoeten elkaar en ontdekken dat ze beide een liefde voor dieren hebben?
You about her:
Esenya? Oh wacht, die ken ik wel. Ze schijnt wel een leuke meid te zijn, ik heb geen idee. Misschien maar eens een gesprekje?
She about you: Hmm..let me think, ja! ik weet het weer Fay. Haar haren zijn zo gaaf, zou ik dat bij mezelf durfen? Denk het niet, ik hou het maar op hoe ik ben. Misschien moet ik eens met haar shoppen, meer stijlen ontdekken dan de twee die ik heb.
Naam: Vic Yinten
Relatie: x You are just a person who is my friend {Friends}
Geschiedenis: Vic kent Esenya eigenlijk alleen maar via Rebecca, van wat lessen maar verder eigenlijk niet. Toch als ze praten lopen hun gesprekken lekker en ze hebben samen wel eens wat opdrachten moeten maken, wat ook niet verkeerd ging.
Toekomst: Ze moeten samen een opdracht maken en Esenya doet dan nogal b.itch achtig tegen hem. Het begin van een ruzie?
You about her: Esje! *duikt alvast weg* Ik weet dat ze het haat als ik haar zo noem maar ik vindt het leuk. Gewoon een leuke lieve meid die eens wat interesse toont in de wereld in plaats van alleen maar jongens en uiterlijk. Een lieve vriendin. Punt.
She about you: Esje? Argh, soms is dat zo vreselijk als hij me zo noemt maar eens zal je eraan moeten wennen. Hij is aardig, vriendelijk en ..wat nog meer eigenlijk? Veel meer en hij is een vriend van me. Leuk!
Naam:Scarlett Skyslayer
Leeftijd:16
Afdeling:Zwadderich
Relatie:Fairytales are just fake {irritation}
Geschiedenis:Scarlett en Esenya hebben wat lessen samen en daar kent Scarlett haar van/
Toekomst:Hopelijk geen
You about her:Ik vind haar gewoon irritant. Ik ken haar niet goed maar ze komt irritant over. Daarnaast is ze geen Zwadderaar.
She about you: Een bevooroordeeld persoon, zij mag mij niet en ik haar zeker niet. Zij zit in Zwadderich en ik heb het niet al te erg op bevooroordeelde personen.
Naam:Karl Dicksens
Leeftijd:17
Afdeling:Griffoendor
Relatie:We seen each other once {Familiar face}
Geschiedenis:Karl heeft haar wel eens zien rondlopen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.
Toekomst:Misschien dat ze elkaar wat beter leren kennen.
You about her: Ik heb geen flauw idee hoe ze heet, maar ze lijkt me wel aardig.
She about you: Eigenlijk ken ik hem vrij weinig, maar op eerste opslag lijkt hij me wel vrij aardig. Meer kan ik nog niet echt zeggen over hem tot ik hem beter leer kennen.
Naam:Xiemen Lime
Leeftijd:17
Afdeling:Ravenklauw
Relatie:You are just a person who is my friend {Friends}
Geschiedenis:Xiemen kent Esenya van de afdeling. Ook heeft ze hem wel eens wat noten gegeven, waarmee hij eindelijk contact kon leggen met melkweg 23!
Toekomst:Meer noten!
You about her:Ik vind haar aardig! Ze geeft me noten!
She about you: Noten, daar is hij dol op, ik iets minder. Dus daarom krijgt hij ze vaak van mij. We zitten in dezelfde afdeling en zo hebben we contact gelegd.
Naam:Natasha Bittersweet
Leeftijd:15
Afdeling:Huffelpuf
Relatie:I like it when you are hurt {enemy}
Geschiedenis:Natasha heeft wat lessen samen met haar en moest een keer met haar samenwerken. Ze werd chagerijnig van Esenya.
Toekomst:Geen!
You about her:Ik vind haar niet echt leuk. Ze is ook zo vaag.
She about you: Haar kan ik niet uitstaan! Zij mij overigs ook niet, een les en toen hadden we samen moeten werken. Nou, nooit meer dus!