|
Post by Merel on Jul 10, 2007 11:39:42 GMT 2
Naam: Steve Skyle Leeftijd: 17 PB naam: Jesse Mccartney PB avatar : Relatie tot Tifa: We will alway break the rules!! [Friend] Fantasy, it's not a crime, Right? [Stiekem verliefd] Story: Geweldige meid! En kan goed dansen.. Ik ben met haar naar het gala geweest, en ik vond het echt geweldig.. Ik denk dat ik nog even wegdroom... Naam: Tristan Elfglow Leeftijd: 16 PB naam: Justin Timberlake PB avatar: Relatie tot Tifa: Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] Story: Ik Mag haar wel. Ze is de aanvoerder van ons Zwerkbal team, en ik heb er vertrouwen in dat wij ditjaar de cup winnen! Ze is gewoon erg aardig, en ik denk dat we wel vrienden kunnen worden!
|
|
|
Post by LAURA ?! on Dec 22, 2007 18:33:33 GMT 2
Leily Ann Gaultiër 11 jaar Elle fanning Yeah, we will fight and we will win! [best friend for ever] Ja Tifa, natuurlijk ken ik haar; wie niet?! Hihi. Ze heeft me ooit eens gehoplpen toen Foppe me weer eens zat te pesten, doodeng. Tja en toen was Tifa daar opeens om hem weg te jagen. Sinds die dag zijn we heel erg goed bevriend met elkaar en zijn we vaak bij elkaar te vinden, we zoeken elkaar altijd op als we beiden tijd hebben want Tifa is wel een paar jaar ouder en zit dan ook in een andere klas.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 16:26:17 GMT 2
Naam: Teddy Lupin Leeftijd: 16 PB naam: Ty Pennington PB avatar: kan er geen vinden Relatie tot Tifa: Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] Story: Ik kende haar al een tijdje, maar om de een of adnere reden spraken we elkaar pas echt voor het eerst toen ik haar een paar daagjes voor kerst op Zweinvld tegenkwam. Ik vind het jammer dat we elkaar niet eerder hebben gesproken. ik denk dat we echt vrienden kunnen worden.
|
|