|
Post by CherryOnTop on May 1, 2007 15:47:54 GMT 2
----->FriendenYou look like a friend [paar keer gezien] Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] We will alway break the rules!! [Friend] Yeah, we will fight and we will win! [best friend for ever] ----->VijandenOke...who are you?! [Vervelend, ik doe alsof ik je niet ken] Ieh! Your so not populair! [Beter weter dan niks] Ghehehehe, she is so strange [irriterende factor, raar persoon] We will see..and maybe we will fight [Vijand] I like to have a duel with jou, Sword, Hands or magic? [ergste vijand]
----->Liefdes
Fantasy, it's not a crime, Right? [Stiekem verliefd] Castle in the sky [Zij op hem] I guess i like you [Hij op haar] She is strange from now [ex, geen spijt] We will never be together..right? [ex, met spijt]
Naam Leeftijd PB naam PB avatar Relatie tot Tifa
----->>List<<------
Naam: Terry Black Leeftijd: 17 PB naam: Christina aguilera (met zwart haar) PB avatar: Relatie tot Tifa: You look like a friend [paar keer gezien] Story: Ik geloof dat we wel wat lessen samen volgen, al zou ik je niet precies kunnen zeggen welke... Ach, ze lijkt me heel aardig en Ravenklauw is een prima afdeling. Toch heb ik haar om de een of andere reden nog niet vaak gesproken. Misschien iets om te proberen...
Draconic Malfoy 17 Nick Carter Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] Ik ken haar niet goed, ik heb geen idee wat haar familie is en uit welke afdeling ze komt.. En misschien is dat maar goed ook. Ik heb haar ontmoet toen ik Felix zockt.Aardige meid. Leuk ook. Zou haar iets in haar zien???
Tyra Mycaro 16 Dido Yeah, we will fight and we will win! [best friend for ever] Al vanaf ons eerste jaar zijn we vriendinnen. Het klikte gewoon meteen! Ik weet dat ik altijd op haar kan rekenen. Tot mijn opluchting wist ik Miquel bij haar vandaan te houden. Ik had het moeielijk gevonden als hij achter haar aan zat... Maar nu maak ik me daar geen zorgn meer om. Onze vriednschap loopt geen gevaar meer.
Miquel Mycaro 16 Orlando Bloom You look like a friend [paar keer gezien] Tifa? Wel aardig meisje. Zij is mijn zus' beste vriendin toch? ja daar ken ik haar van! Ehm, volgens mij heb ik haar neti vaak gezien. Hoi en doei, meer niet. Ach, ze is okeej, maarja, wel de beste vriendin van mijn zus.
Steve Skyle 17 Jesse Mccartney img]http://i186.photobucket.com/albums/x212/Tijgertje9/jesse.gif [/img] We will alway break the rules!! [Friend] Fantasy, it's not a crime, Right? [Stiekem verliefd] Geweldige meid! En kan goed dansen.. Ik ben met haar naar het gala geweest, en ik vond het echt geweldig.. Ik denk dat ik nog even wegdroom... Leily Ann Gaultiër 11 jaar Elle fanning Yeah, we will fight and we will win! [best friend for ever] Ja Tifa, natuurlijk ken ik haar; wie niet?! Hihi. Ze heeft me ooit eens gehoplpen toen Foppe me weer eens zat te pesten, doodeng. Tja en toen was Tifa daar opeens om hem weg te jagen. Sinds die dag zijn we heel erg goed bevriend met elkaar en zijn we vaak bij elkaar te vinden, we zoeken elkaar altijd op als we beiden tijd hebben want Tifa is wel een paar jaar ouder en zit dan ook in een andere klas. Naam: Teddy Lupin Leeftijd: 16 PB naam: Ty Pennington PB avatar: kan er geen vinden Relatie tot Tifa: Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] Story: Ik kende haar al een tijdje, maar om de een of adnere reden spraken we elkaar pas echt voor het eerst toen ik haar een paar daagjes voor kerst op Zweinvld tegenkwam. Ik vind het jammer dat we elkaar niet eerder hebben gesproken. ik denk dat we echt vrienden kunnen worden. [/center]
|
|
|
Post by greenlightning on May 1, 2007 23:48:39 GMT 2
Naam: Terry Black Leeftijd: 17 PB naam: Christina aguilera (met zwart haar) PB avatar: Relatie tot Tifa: You look like a friend [paar keer gezien] Story: Ik geloof dat we wel wat lessen samen volgen, al zou ik je niet precies kunnen zeggen welke... Ach, ze lijkt me heel aardig en Ravenklauw is een prima afdeling. Toch heb ik haar om de een of andere reden nog niet vaak gesproken. Misschien iets om te proberen...
|
|
|
Post by nouan on May 2, 2007 17:55:43 GMT 2
Naam; Seth Mirado Leeftijd; 16 PB naam; Jim verraros PB avatar; Relatie tot Tifa; You look like a friend [paar keer gezien] Story; Tifa? Tifa lockheart? Ja die zit in een paar lessen met mij geloof ik. Ze lijkt me wel aardig, en dat zeg ik niet vaak van iemand, geloof me.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 2, 2007 18:52:43 GMT 2
Naam; Felix Visnjic Leeftijd; 16 PB naam; Drew Fuller PB avatar; Relatie tot Tifa; Hey, your are that girl [Kennis, almost friend]
Story; Ik heb haar ontmoet in het nietverboden deel van het Verboden Bos. Zij was verdwaald en ik heb haar geholpen de weg terug te vinden. Verder hebben we gewoon wat gesproken met elkaar. Ik had het gevoel dat het wel klikte.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 4, 2007 18:37:10 GMT 2
Naam Lili Revim Leeftijd: 15 PB naam: Ashlee Simpson PB avatar: Relatie tot Tifa: Oke...who are you?! [Vervelend, ik doe alsof ik je niet ken] You look like a friend [paar keer gezien] Ik heb Tifa weleens in de gangen zien lopen, en ze irriteerde me weleens. Het verbaasde me eigenlijk wel, ze is tenslotte iemand van Ravenklauw. Hetzal wel van de omgang met Zwadderaars te maken hebben. Misschien worden we nog wel vrienden door een of andere gebeurtenis, misschien ook niet
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 4, 2007 18:38:56 GMT 2
all added ^^
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 13:23:13 GMT 2
Naam: Draconic Malfoy Leeftijd: 17 PB naam: Nick Carter PB avatar Relatie tot Tifa: Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] Story: Ik ken haar niet goed, ik heb geen idee wat haar familie is en uit welke afdeling ze komt.. En misschien is dat maar goed ook. Ik heb haar ontmoet toen ik Felix zockt.Aardige meid. Leuk ook. Zou haar iets in haar zien???
Naam: Tyra Mycaro Leeftijd: 16 PB naam: Dido PB avatar Relatie tot Tifa: Yeah, we will fight and we will win! [best friend for ever] Story: Al vanaf ons eerste jaar zijn we vriendinnen. Het klikte gewoon meteen! Ik weet dat ik altijd op haar kan rekenen. Tot mijn opluchting wist ik Miquel bij haar vandaan te houden. Ik had het moeielijk gevonden als hij achter haar aan zat... Maar nu maak ik me daar geen zorgn meer om. Onze vriednschap loopt geen gevaar meer.
Naam: Miquel Mycaro Leeftijd: 16 PB naam: Orlando Bloom PB avatar Relatie tot Tifa: You look like a friend [paar keer gezien] Story: Tifa? Wel aardig meisje. Zij is mijn zus' beste vriendin toch? ja daar ken ik haar van! Ehm, volgens mij heb ik haar neti vaak gezien. Hoi en doei, meer niet. Ach, ze is okeej, maarja, wel de beste vriendin van mijn zus.
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 8:10:23 GMT 2
Naam: Meija Mënzil Leeftijd: 16 PB naam: Jennifer Anniston PB avatar: Relatie tot Tifa: Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] Story: Tifa? die zit bij mij op de afdeling! ze is wel een aardig meisje, moet ik zeggen. Ze zit in het zwerkbalteam. Z werkbal? niets voor mij. Maar wat maakt het nou uit? als ik gewoon lol met haar kan hebben? eerst nog wel even ontmoeten.. lijkt me.
|
|
|
Post by » Aline. on May 22, 2007 16:54:34 GMT 2
Naam: Rebecca Corner Leeftijd: 16 PB naam: Rihanna PB avatar: Relatie tot Tifa: We will alway break the rules!! [Friend] Boodschap: Zoals bijna al mijn vrienden uit Ravenklauw, heb ik Tifa leren kennen in de leerlingenkamer, en tijdens de lessen. We hebben, nadat we af en toe een praatje hadden gemaakt, vriendschap gesloten. Als we er wat moeite in staken, zouden we best beter vriendinnen kunnen worden, denk ik. En dat wil ik ook wel graag =)
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 3, 2007 19:35:10 GMT 2
Naam: Vic Yinten Leeftijd: 16 PB naam: Edward Speleers PB avatar: Relatie tot Tifa: Hey, your are that girl [Kennis, almost friend] Boodschap: Ik ken Tifa van het feit dat we in dezelfde afdeling zitten. Ik ken haar persoonlijk niet zo goed, maar misschien als we eens wat praten of tijd doorbrengen dat we dan gewoon vrienden kunnen zijn.
Naam: Sin Carnoi Leeftijd: 16 PB naam Valerio Zeno PB avatar Relatie tot Tifa: You look like a friend [paar keer gezien]Boodschap: Ik ken haar eigenlijk alleen maar uit de verte, maar ze lijkt me wel aardig. Misschien moeten we eens een praatje maken?
|
|