|
Rose
Jan 21, 2008 11:00:23 GMT 2
Post by melien on Jan 21, 2008 11:00:23 GMT 2
Rose Always going her own way Try to change here and you’ll be sorry Singing and playing guitar Her kitty is her life She doesn’t know about her heritage You can call her Rose, roos or Alex Alexandra she keeps a secretDo you believe in magic In a young girl's heart How the music can free her whenever it starts And it's magic If the music is groovy It makes you feel happy like an old-time movie FriendsI'll tell you 'bout some magic, it'll free your soul It's like tryin to tell a stranger about rock 'n roll [Ooit gezien]If you believe in magic [Ooit gesproken]Don't bother to choose [Kennis]If it's Jug band music [vriend]Or rhythm and blues [vriend van vroeger]Just go and listen [goede vriend]It'll start with a smile [beste vriend]It won't wipe off your face No matter how hard you try
Your feet start tappin And you can't seem to find How you got there So just blow your mind Enemies If you believe in magic [Irritatie]Come along with me [jaloers]We'll dance until mornin [ruzie]Til there's just you and me [waren vrienden, nu vijanden]And maybe [niet geïnterreseerd]If the music is right [vijand]I'll meet you tomorrow [ergste vijand]Do you believe in magic In a young girl's heart How the music can free her whenever it starts And it's magic If the music is groovy It makes you feel happy like an old-time movie Love Sort of late at night [Flirt]And we'll go dancin [vrienden, mischien meer]Baby, then you'll see [interesse]How the magic's in the music [verliefd, durft niet]And the music's in me [verliefd, twijfelt]Do you believe in magic, ya [hij op haar]Believe in the magic of a young girl's soul [zij op hem]Believe in the magic of rock 'n roll [ex, mischien...]Believe in the magic that can set you free [ex, hekel]Oh.... [ex, vrienden]Talkin bout magic [Relatie (soort van)] Geef: [img]link avatar[/img] [color=Red/Blue/Green][b]Naam:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]PB:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]Leeftijd:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]Afdeling:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]Relatie:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]Verleden:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]Char zegt:[/b][/color]
in code posten a.j.b[/center]
|
|
|
Rose
Sept 15, 2008 22:02:09 GMT 2
Post by greenlightning on Sept 15, 2008 22:02:09 GMT 2
Naam: Cameron Liés PB: Trent Ford Leeftijd: 17 Afdeling: Zwaderich Relatie: Do you believe in magic, ya [hij op haar] Believe in the magic of a young girl's soul [zij op hem] Talkin bout magic [Relatie] Verleden: Cameron hield haar al in de gaten, sinds hij wist wie ze was. Hij kende haar naam vawege de vriendshcap tussen zijn vader en ahar vader. Vanuit de schaduwen heeft hij haar maandelang in de gaten gehouden, tot hij op ene dag op Joanna en Rose afstapte. Nooit eerder ahd hij zo'n gevoel als bij haar. Als blikse die insloeg voelde hij kriebels, iets wat zo zelden voorkwam bij hem. In die tijd daarna zijn ze steedds closer geworden, waarbij ze ook vaak ruzie hebben gehad. Vanwege het geheim houden en roddels, niet eens door hem gestart. Maar inmiddels zijn ze bij elkaar en wete hij dat ze alles is en dat hij neit zonder haar wil. Char zegt: Nooit egdacht dit ooit te zeggen, maar... Ik hou van haar. Naam: Draconic Malfoy PB: Nick Carter Leeftijd: 18 Afdeling: Zwaderich Relatie: If it's Jug band music [vriend] Verleden: Draconic kent Rose vanwege de aanvaring die Rose ahd met een stel jongens. Cameron kwam haar redden en hij kwam zijn vriend achterna gesneld. Hij heeft op dat moment besloten dat ze de moeite van een vriendschap waard was. Ook toen hij mertke dat ze verdrietig wwas, om haar ruzie emt Cameron, heeft hij haar meegenoemn. Ze behoord inmiddels tot dat groepje waar hij voor wil vechten. Een van die mensne die altijd bij hem terecht kunnen. Char zegt: Als we elkaar beter kennen, zou er weleens een hechte vriendschap ik kunnen zitten. [IMG]http://i305.photobucket.com/albums/nn204/twiceXxShy/Trent%20Ford/46.png[/IMG] [color=Red/Blue/Green][b]Naam:[/b][/color] Cameron Liés [color=Red/Blue/Green][b]PB:[/b][/color] Trent Ford [color=Red/Blue/Green][b]Leeftijd:[/b][/color] 17 [color=Red/Blue/Green][b]Afdeling:[/b][/color] Zwaderich [color=Red/Blue/Green][b]Relatie:[/b][/color] Do you believe in magic, ya [hij op haar] Believe in the magic of a young girl's soul [zij op hem] Talkin bout magic [Relatie] [color=Red/Blue/Green][b]Verleden:[/b][/color] Cameron hield haar al in de gaten, sinds hij wist wie ze was. Hij kende haar naam vawege de vriendshcap tussen zijn vader en ahar vader. Vanuit de schaduwen heeft hij haar maandelang in de gaten gehouden, tot hij op ene dag op Joanna en Rose afstapte. Nooit eerder ahd hij zo'n gevoel als bij haar. Als blikse die insloeg voelde hij kriebels, iets wat zo zelden voorkwam bij hem. In die tijd daarna zijn ze steedds closer geworden, waarbij ze ook vaak ruzie hebben gehad. Vanwege het geheim houden en roddels, niet eens door hem gestart. Maar inmiddels zijn ze bij elkaar en wete hij dat ze alles is en dat hij neit zonder haar wil. [color=Red/Blue/Green][b]Char zegt:[/b][/color] Nooit egdacht dit ooit te zeggen, maar... Ik hou van haar.
[IMG]http://i184.photobucket.com/albums/x298/thegreenlightning/draco.jpg[/IMG] [color=Red/Blue/Green][b]Naam:[/b][/color] Draconic Malfoy [color=Red/Blue/Green][b]PB:[/b][/color] Nick Carter [color=Red/Blue/Green][b]Leeftijd:[/b][/color] 18 [color=Red/Blue/Green][b]Afdeling:[/b][/color] Zwaderich [color=Red/Blue/Green][b]Relatie:[/b][/color] If it's Jug band music [vriend] [color=Red/Blue/Green][b]Verleden:[/b][/color] Draconic kent Rose vanwege de aanvaring die Rose ahd met een stel jongens. Cameron kwam haar redden en hij kwam zijn vriend achterna gesneld. Hij heeft op dat moment besloten dat ze de moeite van een vriendschap waard was. Ook toen hij mertke dat ze verdrietig wwas, om haar ruzie emt Cameron, heeft hij haar meegenoemn. Ze behoord inmiddels tot dat groepje waar hij voor wil vechten. Een van die mensne die altijd bij hem terecht kunnen. [color=Red/Blue/Green][b]Char zegt:[/b][/color] Als we elkaar beter kennen, zou er weleens een hechte vriendschap ik kunnen zitten.
|
|
|
Rose
Sept 16, 2008 20:46:52 GMT 2
Post by Ridje on Sept 16, 2008 20:46:52 GMT 2
Naam: Green Saria Valentine PB: Jessica Biel Leeftijd: 16 Afdeling: Rafenklauw Relatie: If it's Jug band music [vriend] Verleden: Rose en Green hebben elkaar waarschijnlijk na 1 of andere les ontmoet wanneer en hoe weet Green, en Rose waarschijnlijk ook, niet. Ze zijn zeer goede vrienden geworden en Green zou niet weten wat ze zonder haar moest, ze moet toch met iemand gaan winkelen Green schaamt zich dat ze bijna Rose en Cameron uit elkaar had gekregen toen ze een roddel zomaar aannam en aan Rose vertelde, gelukkig kwam het wel weer goed. Char zegt: Rose is 1 van de vriendinen waar ik niet zonder kan. Ze betekent erg veel voor me en hoewel ik het probeer om niet te doen kan ik het niet laten om haar en Cameron in de gaten te houden, gewoon zodat ze niet gekwetst wordt door hem, want ja hij blijft toch een Zwadje. [img]http://i158.photobucket.com/albums/t114/jack171/JessicaBiel.jpg[/img] [color=Blue][b]Naam:[/b][/color] Green Saria Valentine [color=Blue][b]PB:[/b][/color] Jessica Biel [color=Blue][b]Leeftijd:[/b][/color] 16 [color=Blue][b]Afdeling:[/b][/color] Rafenklauw [color=Blue][b]Relatie:[/b][/color] If it's Jug band music [vriend] [color=Blue][b]Verleden:[/b][/color] Rose en Green hebben elkaar waarschijnlijk na 1 of andere les ontmoet wanneer en hoe weet Green, en Rose waarschijnlijk ook, niet. Ze zijn zeer goede vrienden geworden en Green zou niet weten wat ze zonder haar moest, ze moet toch met iemand gaan winkelen :) Green schaamt zich dat ze bijna Rose en Cameron uit elkaar had gekregen toen ze een roddel zomaar aannam en aan Rose vertelde, gelukkig kwam het wel weer goed. [color=Blue][b]Char zegt:[/b][/color] Rose is 1 van de vriendinen waar ik niet zonder kan. Ze betekent erg veel voor me en hoewel ik het probeer om niet te doen kan ik het niet laten om haar en Cameron in de gaten te houden, gewoon zodat ze niet gekwetst wordt door hem, want ja hij blijft toch een Zwadje.
|
|