|
Mara
Jun 5, 2007 14:19:40 GMT 2
Post by melien on Jun 5, 2007 14:19:40 GMT 2
MaraPut your sneakers on Put your sneakers on, We’re goin’ dancin’ all night long
I got somewhere to be (where to be, where to be) I want you to come with me (come with me) See, I’ve put my sneakers on 'Cause I’m gonna keep dancin’ After they all go homeFriendsSo now they’re closing [ooit een keer ontmoet]But this is far from the end [kennis]Cause I’ve got comfortable footwear [vriend]The weather is nice [goede vriend]So let’s take it outside [beste vriend]Basically what we’re gonna do is dance [soulmates]They can say let's pretend Make em like them my best friend tellin their lies And they can scheme behind my back Make fiction not a fact try to re-write my life
but they aint got a clue if i were in their shoes FoesI would shut right up [Doelwit]Take me as I am [bang voor haar]Or not at all [jaloers]I ain't ever gonna change myself for no one [negeer]No compromise [ongeinteresseert]'Cause it's my life [vijand]It's all or nothing [aarts vijand]All I want to do is stand close to you Be by your side All I want to do is make the world revolve Around you and I What I would give up What I would go through To get it right All I want to do in this lifetime is make you mineLovesMy secret's out [Geïntresseerd]It's been hidden in my heart [verliefd, onzeker]That's over now [verliefd, gaat ervoor]I want everyone to know I found it all [verliefd]You're the everything I've never had [Verkering]And baby I got it bad [Ex, maybe]And it's far too hard to see [Ex, friends]What the future will be [Ex, ruzie] [/color] [/center] Gimme gimme gimme [b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Afdeling:[/b] [color=kleur afdeling](afdeling)[/color] [b]PB:[/b] [b]Relatie:[/b] [b]Geschiedenis:[/b]
s.v.p in code posten
|
|
|
Mara
Aug 5, 2008 21:52:07 GMT 2
Post by melien on Aug 5, 2008 21:52:07 GMT 2
[/center] Naam: Mariël Elfglow Leeftijd: 15 Afdeling: GriffoendorPB: Shakira Relatie: Cause I’ve got comfortable footwear [vriend]Geschiedenis: Het is raar, dat een Grifje met een Zwadderaar om kan gaan. Maar net als Aylin is ze oke.. Je kan met haar praten zonder dat je meteen een vloek naar je hoofd geslingerd krijgt. Dus.. Naam: Rachanna Breack Leeftijd: 17 Afdeling: ZwadderichPB: Nicole Scherzinger Relatie: The weather is nice [goede vriend]Geschiedenis: Ja hoor, Met Mara kan ik het wel vinden. En ik vind het ook leuk voor Thomas, aangezien ze samen een leuk stel zijn. Ja, Met Mara valt te lachen! Naam: Aylin Delacour Leeftijd: 17 Afdeling:ZwadderichPB: Nelly Furtado Relatie: Cause I’ve got comfortable footwear [vriend]Geschiedenis: Ze is net als ik, iemand die de verdeeldheid van de Afdeling minder kan schelen, aangezien ze ook vriendinnen bij Griffoendor heeft. Achja, Die meid is oke! Naam: Timothy Sawyer Ford Leeftijd: 17 Afdeling: ZwadderichPB: Josh Holloway Relatie: The weather is nice [goede vriend]Geschiedenis: Ik ken Mara wel al een tijdje, we waren niet meteen vrienden maar door de jaren heen is er een vriendschap ontstaan. We zijn nou ook weer niet de beste vrienden die elkaar elke dag opzoeken om het over de dag te hebben, maar we zijn zeker wel goede vrienden, en als er iets zou zijn zou ze altijd bij mij terecht kunnen, ze zal ook waarschijnlijk de eerste zijn die ik iets persoonlijks zou vertellen. Ze was ook de eerste die ik vertelde over dat ik wat voor Kyra voelde. Naam: Hannah Adams Leeftijd: 15 Afdeling: Zwadderich PB:Hannah Murray Relatie:So now they’re closing [ooit een keer ontmoet]Geschiedenis:Hannah en Mara kennen elkaar niet echt goed. In de leerlingenkamer hebben ze een keer met elkaar gepraat en daar is het eigenlijk bij gebleven. Ze weten van elkaar wel wat kleine feitjes zoals dat Mara wat met Thomas heeft en dat er veel over Hannah wordt geroddeld. Misschien dat ze nog wel bevriend kunnen worden als ze er allebei wat moeite in stoppen. Naam: Shirie Ashinta Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor PB: Jennifer Lopez Relatie: Cause I’ve got comfortable footwear [vriend]Geschiedenis:Ik heb Mara ontmoet, nog voordat ik wist dat ze het vriendinnetje was van Thomas. Ik heb al bij de eerste ontmeoting alles over hem meoten aanhoren, over hoe leuk hij was en dat soort dingen, Ze is gewoon een lief meisje. Ik doe niet aan Zwaderich/griffoendor ruzies, dus voor mij was ze gewoon zomaar een meisje. Wel grappig om te horen dat haar vriendje een goede vriend van mij was. Ooit eens... [/ul]
|
|