Post by Madjic on Oct 16, 2007 23:08:55 GMT 2
^^You nice---- Friends^^
-Yes, you have a name... If I only could remember.- Met a few times.
-June... Bouncing thing in my chest. *Big smile*- Friend
-Come on, let's get you outside of the libarry.- Good friend
-Well well Wall flower, come to join the living?- Best friend
^^You're like... mean, I don't like you---- Enemies^^
-Out of my way... small girl person.- Uninteresant
-Ravenclaw... Why, lets see if you get the honour to make my homework.- Bully
-Move or I'll break you bones, Heart!- Enemie
-Don't even try calling your little friends.- Biggest enemie.
-Out of my way... small girl person.- Uninteresant
-Ravenclaw... Why, lets see if you get the honour to make my homework.- Bully
-Move or I'll break you bones, Heart!- Enemie
-Don't even try calling your little friends.- Biggest enemie.
^^Hm, I really really like you *blush*------ Lovers^^
-Hiy, I think I lost something to you, maybe your lastname?- Flirt
-Euhm... You... wanna go... studie together something *Thinks: No not that!*- He likes her
-But away that book please, lets go do something together!- Going steady
-Girl, you need to go out more.- Ex, but still friends
-Let her be, I don't want to have annuthing to do with her.- Ex, quarrel
-Hiy, I think I lost something to you, maybe your lastname?- Flirt
-Euhm... You... wanna go... studie together something *Thinks: No not that!*- He likes her
-Girl, you need to go out more.- Ex, but still friends
-Let her be, I don't want to have annuthing to do with her.- Ex, quarrel
Afdeling:
Relatie:
Geschiedenis:
Afdeling:
Relatie:
Geschiedenis:
Afdeling: Griffoendor
Relatie: -Come on, let's get you outside of the libarry.- Good friend
Geschiedenis: Ik heb ontmoet via... nee klopt niet, ik ben haar een keer tegen het lijf gelopen in de bieb... letterlijk. Ze liet namelijk een hele stapel boeken vallen. Vreemd genoeg kneuste een van die boeken haar voet. Madam Plijster was erg blij met me zeg. Hoe dan ook, door dat ongevalletje zijn we wel bevriend geworden.
Naam: Roc Key
Leeftijd: 18
PB: Anakin Skywalker
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: -Well well Wall flower, come to join the living?- Best friend
Geschiedenis: Waar? ... Leerlingenkamer. Hoe? Stom weg, ze snapte het niet. Ze had echter wel de moed om op me af te stappen om hulp te vragen. Het was in haar eerste jaar, en ik kon toen een eerstejaar met zulke lef niet de rug toe keren.
Naam: Saluka Lavos
PB: Natalia Portman
Relatie: -Out of my way... small girl person.- Uninteresant
Geschiedenis: Hm wie? Ow die.... J... weet ik niet. Ik geloof dat ik haar wel eens een keer heb ontmoet, maar een echte indruk heeft ze niet gemaakt in ieder geval. Het was gewoon een raafje, en niet zo'n klein beetje ook.
Naam: Lena Stormraven
Leeftijd: 17
PB: Liv Tyler
Relatie: -June... Bouncing thing in my chest. *Big smile*- Friend
Geschiedenis: We zaten in dezelfde trein...ding, hoe dan ook, je kan zo iemand dan niet negeren. We zijn niet de beste vriendinnen, daar is ze te druk met school mee. Maar ja, het is ook niet zo heel er nodig, toch?
Naam: Xander Loir
Leeftijd: 16
PB: Garreth Hedlund
Afdeling: Zwadderich
Relatie: -Ravenclaw... Why, lets see if you get the honour to make my homework.- Bully
Geschiedenis: Hahaha! Ik heb die 2 maanden echt hele goede cijfers gehaalt!
Naam: Rebecca Corner
PB: Rihanna
Relatie: -Well well Wall flower, come to join the living?- Best friend
Geschiedenis: June! =D
Ik heb wel veel goede vrienden, maar June is echt m'n allerbeste vriendin, eigenlijk vanaf het eerste jaar al. We zitten allebei in Ravenklauw, en lijken innerlijk best wel veel op elkaar. Dat is waarschijnlijk ook waarom we het zo goed kunnen vinden. Wil je nooit meer kwijt, June!
Naam: David Shadows
PB: david Wenham
Afdeling: ravenklauw
Relatie: -Hiy, I think I lost something to you, maybe your lastname?- Flirt
Geschiedenis: Staat opeens een engel voor mijn neus. Knap, lief en toch met meer karakter dan ik had verwacht. Ben ik nou sereius verleifd? Vraag me af hoelang eht duurt... In elk geval bevalt het me nu nog prima.
Naam: David Crane
PB: Elijah Wood
Geschiedenis: Ik geloof dat William haar ooit aan me voorgesteld heeft. Of Roc. Een van beiden, in ieder geval. We zijn toen aan de praat geraakt, en dat klikte wel. Misschien nog wel meer... Ik weet niet zeker wat ik voor haar voel. Maar volgens mij wel meer dan voor m'n gemiddelde vriend. Toch laat ik het niet merken... Ik heb gehoord dat ze al iets met Devon heeft. Ik hoop dat ze weet wat ze doet, als je naar Devons reputatie kijkt...
Naam: Kyra Alice Park
PB: Alizee
Afdeling: Zwadercih
Relatie: -Move or I'll break you bones, Heart!- Enemie
Geschiedenis: Ze is me net iets te knap. Dat kan ik neit uitstaan. Hallo, ik ben de knapste hier. Dan heeft ze ook nog eens Devon ingepikt op wie ik al een tijdje loop te azen... Oh dat kind is onuitstaanbaar. Niet dat het haar wat aangaat...
Naam: Josh Levin
PB: Penn Badgley
Geschiedenis:
Tegenpolen zoeken elkaar op niet? Op de meeste punten verschillen we echt enorm maar misschien vind ik dat nou juist zo leuk aan June. Ik drijf door in dingen, terwijl zij de kalmte zichzelf kan zijn. Meningen van anderen over mij intereseren me niet en sporten is me uitlaatklep, niet echt karaktertrekken van June. Maar toch...
Ik herriner me eerste keer in de Ravenklauw leerlingenkamer nog goed. Het was druk en veel waren aan het kletsen of in ieder geval aanwezig, maar in plaats van dat zij mij opvielen, viel June op die volgens mij een boek las. Eigenlijk had ik haar daarna niet tot amper meer gezien en onze eerste echte ontmoeting ging ook stroef. Buiten op het grasveld was ik aan hooghouden en de bal belandde tegen June aan. En van het een op het ander kregen we een goede vriendschap. En op een of andere reden drijf ik niet in alles door als ik bij haar ben. Gewoon rustig, alsof ik met planten bezig ben. Ze is zo'n beetje de enige persoon die dát voor elkaar krijgt.
Naam: Bridget Finnley
PB: Blake Lively
Relatie: -June... Bouncing thing in my chest. *Big smile*- Friend
Geschiedenis: Bridget kent June natuurlijk van de leerlingenkamer, aangezien ze beiden in Ravenklauw zitten. Eerst had Bridget totaal geen behoefte ook maar één woord tegen June te zeggen. Ze vond het meisje saai en niet interessant genoeg. Uiteindelijk heeft ze zich erover heen gezet en inkt gevraagd, toen de hare op was. En toen zijn ze pas echt aan de praat geraakt. Bridget vind June soms een beetje té rustig, maar kan dat ook wel waarderen, aangezien Bridget soms te druk doet en die rust ook hoog nodig heeft.