Post by Madjic on Jun 27, 2007 21:20:01 GMT 2
Big mouth
Friends, more then enough.
Nee, niets zeggen, ik weet wel hoe je heet. (ooit eens gezien)
Mevrouwtje eerlijk? (bekende)
Lang leve de vrijheid van meningsuiting! (Vriend)
Kon je je mond weer eens niet houden? *grijnst* (Goede vriend)
Chatterbox
Enemies, if I had any.
Hou je mond nou eens. (Geirriteerd)
Wat zei je over mij? (Vijand)
Ik zou dat mondje maar eens houden, want straks zitten je lippen nog aan elkaar geplakt. (Erge vijand)
Too honest
Lovers, Maybe *angelface*
Een glimlach zo lievelijk als de morgenzon. (Flirt)
Mooi meisje... Wat?!? Dat is een van de goede dingen! (Hij op haar)
Cute. En ik zeg altijd wat ik denk. (Zij op hem)
Lief, je kleur mijn hemel blauw. (verkering)
Ze zei dat de liefde over was en toen was dat ook zo. Maar er bleef iets over. (Ex, maar vrienden)
Ze had het lef te zeggen dat ze niet meer van me hield! (Ex, ruzie)
Lijstje
Naam:
Leeftijd:
PB:
Afdeling:
Relatie:
Geschiedenis:
Naam:
Leeftijd:
PB:
Afdeling:
Relatie:
Geschiedenis:
Naam: Carmen Rose Loir
Leeftijd: 17
PB: Anna Paquin
Afdeling: Griffoendor
Relatie: Hou je mond nou eens. (Geirriteerd)
Geschiedenis: Saluka is me iets te eerlijk en ze heeft het nauwelijks door als ze iemand kwetst! Tenminste, ze zegt bijna nooit iets tegen diegene. *Zucht* Ik erger me er gewoon aan.
Naam: Roc Key
Leeftijd: 18
PB: Anakin Skywalker
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: Ze zei dat de liefde over was en toen was dat ook zo. Maar er bleef iets over. (Ex, maar vrienden) & Kon je je mond weer eens niet houden? *grijnst* (Goede vriend)
Geschiedenis: Een maand of 3 iets gehad, ze was lief enzo. Maar op een dag zei ze dat de verliefdheid eigenlijk over was. Ik zat al een tijdje met het zelfde gevoel, dus het kwam allemaal goed uit. Ze zijn als vrienden uitelkaar gegaan en zijn nogsteeds vrienden.
Naam: Mariël Elfglow
Leeftijd: 15
PB: Shakira
Relatie: Lang leve de vrijheid van meningsuiting! (Vriend)
Geschiedenis: Saluka! Ja die ken ik wel. Ze zit bij mij op de afdeling, en ik kan wel aardig goed met haar overweg. We hebben wel veel lol samen. Alleen jammer dat ze zich nooit gewonnen geeft.. Maar boeiend, Ze is gewoon een vriendin van mij!
Naam: Steve Skyle
PB: Jesse Mccartney
Relatie: Een glimlach zo lievelijk als de morgenzon. (Flirt) & Mevrouwtje eerlijk? (bekende)
Geschiedenis: Ik ken haar wel. Ze zit bij mij op de afdeling. Ze ziet er goed uit. Maar ik blijf wel op een afstandje, denk ik..
Naam: Joey Stone
PB: Chad Michal Murray
Relatie: Mevrouwtje eerlijk? (bekende)
Geschiedenis: Heb haar maar een paar keer gezien, maar ik denk dat we het wel kunnen vinden. Ze heeft iets heel spontaans, geweldig. Ik hou er neit van als mensen gereserveerd doen tegen mij.
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Geschiedenis: Ik moet echt eens beter mijn best gaan doen! Ik bedoel, ik ken haar nu wel goed genoeg om te zeggen dat we vrienden zijn. Misschien wordt eht ook eens tijd dat ik haar naam onthoud?
Naam: Nigel O'Leary
PB: Mio Ventimiglia
Afdeling: Huffelpuf
Geschiedenis: Ik word altijd helemaal hper als ik haar zie. Ik kan heel veel lol met haar hebben. Waar we elkaar hebben ontmoet. Ja op het perron van de Zweinstein express. Heel grappig, we waren beide te laat en toen hadden we haast geen plekje meer, gingen we maar in hetzelfde hokje zitten en zo raakte we aan de praat. Daarna deden we heel veel dingen samen, en dat was grote lol.
Naam: Jake Evers
PB: Brad Pitt
Afdeling: Huffelpuf
Een glimlach zo lievelijk als de morgenzon. (Flirt) Miss:
Mooi meisje... Wat?!? Dat is een van de goede dingen! (Hij op haar)
Geschiedenis: Saluka, ik kan het niet helpen, maar ik vind het echt een schat van een meid... Ik heb wel eens met haar gesproken, niet echt vaak, maar ja.. Ik zie haar wel eens in de les, dus misschien...
Naam: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
Afdeling: Zwaderich
Relatie: Nee, niets zeggen, ik weet wel hoe je heet. (ooit eens gezien)
Geschiedenis: Ik weet niet zeker of ik haar naam wel gowed zou zeggen. Ze is een Grifje toch? Ach dan maakt het eigenlijk ook niet uit. Ken haar niet, maar eigenlijk maakt me dat vrij weinig uit.
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Geschiedenis: Ik heb nog nooit een meisje gehad die ik zo begreep als haar! Zeggen wat je voelt, gewoon roepen wat je denkt. Ze is geweldig. Ik vraag me af of ze dat zelf wel weet...
Naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera
Geschiedenis: Goed begin voor een vriendschap: Miquel uitlachen. Sorry, maar wist ik veel dat ze dat met me eens zou zijn? Ach, Miquel valt wel mee, ofzo. Maar ik ben wel erg blij dat i daardoor contact met Luka kreeg. Ze is echt geweldig om mee om te gaan. Ik denk dat we nog wle beter vriendinnen kunnen worden.
Naam: Joey Stone
PB: Chad Michael Murray
Geschiedenis: Saluka.. ja, wel een paar keer gezien. Lijkt me wel een leif meisje. Denk wel dat we het samen goed zullen kunnen vinden, maar meoten we elkaar wel wat vaker spreken natuurlijk!
Naam: David Shadows
Leeftijd: 18
PB: David Wenham
Relatie: Nee, niets zeggen, ik weet wel hoe je heet. (ooit eens gezien)
Geschiedenis: Ik weet maar erg weinig van haar af. Volgens mij zag ze me wel zittten, maar ze is niet de enige bij wie ik dat gevoel niet deel. Sorry, niet mijn tiep. e zal vast aardig zijn, maar ik weet niet of ik wel geboeit ben.
Naam: Teddy Lupin
Leeftijd: 16
PB: Ty Pennington
Ze zei dat de liefde over was en toen was dat ook zo. Maar er bleef iets over. (Ex, maar vrienden)
Geschiedenis: Ik heb er toch wel verdriet van gehad toen ze het uitmaakte. Het ging idnerdaad neit al te goed. Ik voelde me zo'n klein jongetje bij haar, vooral omdat het leek alsof zij mij dat vond. We zijn nog steeds vrieden en dat gaat een stuk beter. Soms is het leeftijdsverschil te groot. Misschien als we allbei wat ouder zijn...