Post by Madjic on Jun 5, 2007 18:32:32 GMT 2
_Friends_
Hoe heette jij ook al weer? (ooit eens gezien)
En nog wat beleefd? (Bekende)
Als Glove me nog een keer onderpiest dan pies ik hem onder! (vriend)
Kijk mijn modelle houding (beste vriend)
[/color][/right]Hoe heette jij ook al weer? (ooit eens gezien)
Kijk mijn modelle houding (beste vriend)
_Enemies_
Is dat jou mormel? (Geirriteert)
Waag het eens bij me in de buurt te komen! (Vijand)
Ik zou ook een waakhond nemen als ik jou was! (Aardsvijand)
[/color][/left]Is dat jou mormel? (Geirriteert)
Waag het eens bij me in de buurt te komen! (Vijand)
Ik zou ook een waakhond nemen als ik jou was! (Aardsvijand)
_Lovers_
Leuke hond (geintereseert)
Ik spring voor je in het vuur! (Hij op haar)
Mijn beschermengel. (Zij op hem)
Ik laat je niets gebeuren! (Verkering)
En al iemand op het oog? (Ex, maar vrienden)
Overbeschermende idioot. (Ex, en ruzie)
[/color][/center]Leuke hond (geintereseert)
Ik spring voor je in het vuur! (Hij op haar)
Mijn beschermengel. (Zij op hem)
En al iemand op het oog? (Ex, maar vrienden)
Overbeschermende idioot. (Ex, en ruzie)
Naam:
Leeftijd:
PB:
Relatie:
Geschiedenis:
Leeftijd:
PB:
Relatie:
Geschiedenis:
Naam: Carmen Rose Loir
Leeftijd: 17
PB: Anna Paquin
Relatie: Als Glove me nog een keer onderpiest dan pies ik hem onder! (vriend)
Geschiedenis: Aardige gast, beetje goedgelovig maar dan moet ik maar eens opletten wak zeg. Glove is leuk, ik heb het meestal niet zo op honden, maar Glove kan ik wel waarderen. Wel jammer dat de eerste keer dat ik Roc en Glove zag, Glove tegen me aan plaste. Ik had hem bijna een trap verkocht, maar goed dat ik het niet heb gedaan.
Naam: Xander Loir
Leeftijd: 15
PB: Garreth Hedlund (Jack Mercer)
Relatie: Waag het eens bij me in de buurt te komen! (Vijand)
Geschiedenis: Irritante jongen, hij staat me veels te vaak in de weg. En dat mormel van hem mag ik al helemaal niet, hij kwijlt me nog eens onder zeg!
Naam: Saluka Lavos
Leeftijd: 18
PB: Natalie Portman (Padme Amadala)
Relatie: Kijk mijn modelle houding (beste vriend) & En al iemand op het oog? (Ex, maar vrienden)
Geschiedenis: Ja Roc was een leuk vriendje, met nadruk op was. Het is uit, maar we zijn de beste vrienden. Maar goed ook, anders zou ik Carmen en Carmen mij, afmaken.
Naam: Ryan Blackwolf
PB: David Beckham
Relatie: Kijk mijn modelle houding (beste vriend)
Geschiedenis: Ehm... leerlingen kamer geloof ik? Daar ontmoette ik hem voor het eerst. Ik weet niet. Ergens beowder ik hem. Tjah, dat doe ik snel, maar een hechte vriendschap, die ontstaat maar zelden zo snel als die tussen ons is ontstaan.
Naam: Tyra Mycaro
Leeftijd: 16
PB: Dido
Geschiedenis: Ehm, aardige jongen. Ja, ik zie hem vaak en als k met hem praat voel ik me op mijn gemak. Ik weet niet. Ik vind hem af en toe een beetje verwarrend, maar ik zie hem wel als een vriend.
Naam: Miquel Mycaro
PB: Orlando Bloom
Relatie: Hoe heette jij ook al weer? (ooit eens gezien)
Geschiedenis: Dat is... Dinges. He shit, ik weet eht wel. Tyra is met hem bevriend geloof ik. Ik zie hem weleens lopen enzo... maar... he shit, hoe heet hij ook alweer?
Naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera
Relatie: Leuke hond (geintereseert)
Geschiedenis: Roc? Vet lieve jongen! En ergens ook wel aantrekkelijk... Ik weet eht niet. Sinds ik Seth niet meer spreek weet ik niet meer goed wat ik nou wel moet doen en wat niet. Ergens zou ik hem leuk kunnen gaan vinden... maar tegelijk... kan dat wel?
Naam: Lili Revim
PB: Ashlee Simpson
Relatie:Mijn beschermengel. (Zij op hem)
Geschiedenis: Roc, ik weet neit wat het is maar iets aan hem doet me anders over hem denken dan andere jongens. Ik ken hem gewoon van gezicht en heb wel eens met hem gepraat maar meer niet. Toch voel ik iets speciaals, iets meer voor hem dan voor anderen. Misschien moet ik hem eens aanspreken ofzo?
Naam: Vic Yinten
PB: Edward Speleers
Relatie:Als Glove me nog een keer onderpiest dan pies ik hem onder! (vriend)
Geschiedenis: Roc is gewoon een toffe gast. Zelfde afdeling en ik kan gewoon goed met hem lachen. Hij heeft wel van die rare momenten maar dat draait meestal in iets grappigs uit.
Naam: Elvira
PB: Gia Farrell
Relatie: Leuke hond (geintereseert)
Geschiedenis: Roc ken ik allen door toeval. We waren in 1 van de gangen en daar kwam ik hem tegen. Ik was dus nooit tegen hem gaan praten als Mariel me niet naar hem toe had geduwd. Ik vind hem wel leuk enzo, maar dat tegen hem zeggen? Nooit. Ik zie wel wat er van komt.
Naam: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
Relatie: Is dat jou mormel? (Geirriteert)
Geschiedenis: Moet hij nou echt elke keer mijn lol verpesten? Er zijn gewoon van die grifjes die zo leuk te pesten zijn. Dan komt hij weer opdagen! Niet dat ik bang voor hem ben, hij is alleen hinderlijk. Verpest het echt. Sukkel.
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Relatie: Hoe heette jij ook al weer? (ooit eens gezien)
Geschiedenis: Ehm... ja, vast wel eens gezien.. ofzo?
Naam: Joey Stone
PB: Chad Michael Murray
Relatie: En nog wat beleefd? (Bekende)
Geschiedenis: Vriend van de vriendin van Miquel geloof ik. WEl okeej. Niet echt mijn soort vriend, maar ook geen vijand ofzo. Beetje neutraal.
Naam: David Shadows
Leeftijd: 18
PB: David Wenham
Geschiedenis: Gezien, gesproken, meteen gemogen. Weinig meer over te zeggen. Niet mijn beste vriend, maar wel iemand met wie ik eens weer wat wil gaan doen.
Naam: David Crane
PB: Elijah Wood
Relatie: Als Glove me nog een keer onderpiest dan pies ik hem onder! (vriend) [Lol xD]
Geschiedenis: The big guy!! =D
Tja, we hebben een leeftijdsverschil van twee jaar, maar dat neemt niet weg dat we gewoon hele goede vrienden zijn. We kunnen goed met elkaar opschieten, eigenlijk al vanaf het moment dat we aan de praat raakten in de leerlingenkamer.
Naam: Amber Durain
PB: Amanda Bynes
Relatie: En nog wat beleefd? (Bekende)
Geschiedenis: Ik ken Roc natuurlijk - hoe origineel - uit de leerlingenkamer, waar ik zo'n beetje iedereen uit mijn afdeling heb leren kennen. We zijn niet echt vrienden, daar kennen we elkaar niet goed genoeg voor. Misschien worden we dat ooit nog? Wie weet. Ik vind Roc in ieder geval wel een leuke, en vooral ook aardige jongen.
Naam: Teddy lupin
PB: Ty Pennington
Geschiedenis: Soms in de leerlingekmaer, dan weer eens gezellig op de gangen. Ik zie hem vaak, maar misschien als we elkaar vaker zagen zou de vriendschap beter worden.