Post by Madjic on May 15, 2007 22:17:54 GMT 2
Friends:
Loir? Zijn jou ouders dan soms.... [Vaag bekende]
Kan ik misschien helpen? [Vriend]
Nee, dat kun je niet alleen, ik MOET je helpen. [Goede vriend]
*Grijnst* Weer lekker onzichtbaar? [Beste vriend]
Enemies:
Onbelangrijk. [Negeer}
Ach, houden mamie en papie niet van je? Zielig wezen van een mens dat je bent [Ruzie]
Muurbloempje [geirriteert]
Uiew! Grif-bacteriën! [Haat, geen Grif]
Jij hoort hier niet. [Haat, medegrif]
*Gemene grijns* Waar hoor je eigenlijk wel? [Vijand]
Love:
I know you can sing, so why don't do it? [Flirt]
Ummm... Hoi... Hoe gaat ie? [Hij op haar]
Niet kijken, niet kijken. Ships, ik keek! [Zij op hem]
Have and hold, till dead parts us. [Verloofd]
Beetje afstandelijk, beetje vreemd. *grijnst* Maar niet verkeerd [Ex]
Loir? Zijn jou ouders dan soms.... [Vaag bekende]
Nee, dat kun je niet alleen, ik MOET je helpen. [Goede vriend]
*Grijnst* Weer lekker onzichtbaar? [Beste vriend]
Enemies:
Onbelangrijk. [Negeer}
Ach, houden mamie en papie niet van je? Zielig wezen van een mens dat je bent [Ruzie]
Muurbloempje [geirriteert]
Jij hoort hier niet. [Haat, medegrif]
*Gemene grijns* Waar hoor je eigenlijk wel? [Vijand]
Love:
I know you can sing, so why don't do it? [Flirt]
Ummm... Hoi... Hoe gaat ie? [Hij op haar]
Niet kijken, niet kijken. Ships, ik keek! [Zij op hem]
Beetje afstandelijk, beetje vreemd. *grijnst* Maar niet verkeerd [Ex]
Naam:
Leeftijd:
PB:
Relatie:
Opmerking:
Opmerking:
Relatie: *Grijnst* Weer lekker onzichtbaar? [Beste vriend]
Opmerking: Ze is net als Niënna voor me, een zusje waar ik op moet passen. Als iemand haar ook maar een haar krengt dan krijgen ze met mij te maken.
Ik heb al een keek bonje met haar vader gehad, maar hij heeft het recht niet zo over Carmen te beslissen.
Leeftijd: 18
PB: Anakin Skywalker
Relatie: *Grijnst* Weer lekker onzichtbaar? [Beste vriend]
Opmerking: Ze is net als Niënna voor me, een zusje waar ik op moet passen. Als iemand haar ook maar een haar krengt dan krijgen ze met mij te maken.
Ik heb al een keek bonje met haar vader gehad, maar hij heeft het recht niet zo over Carmen te beslissen.
Naam: Xander Loir
Leeftijd: 15
PB: Garreth Hedlund (Jack Mercer)
Relatie: *Gemene grijns* Waar hoor je eigenlijk wel? [Vijand]
Opmerking: Mijn grote zus.... Men zegt dat je een voorbeeld moet nemen aan oudere broers of zussen, maar ze is een schande voor de familie! Ze lijkt het zelf niet eens erg te vinden!
PB: Garreth Hedlund (Jack Mercer)
Relatie: *Gemene grijns* Waar hoor je eigenlijk wel? [Vijand]
Opmerking: Mijn grote zus.... Men zegt dat je een voorbeeld moet nemen aan oudere broers of zussen, maar ze is een schande voor de familie! Ze lijkt het zelf niet eens erg te vinden!
Naam: Melia Torn
Leeftijd: 17
PB: Charlize Theron
Relatie: Uiew! Grif-bacteriën! [Haat, geen Grif]
Opmerking: Zij is een klassiek voorbeeld van een meisje dat haar zin krijgt, een heilig boontje. Ik ken de geschiedenis van haar familie en die maken het haar niet makkelijk. Maar toch weet ze het te presteren om toch niet zo te worden als hen. Ze zou nooit iemand zomaar durven te vervloeken, niet zonder een goede reden.
Naam: Saluka Lavos
PB: Natalie Portman (Padmé Amadala)
Relatie: Muurbloempje [geirriteert]
Opmerking: Ik kan niet zzeggen dat Loir en ik vrienden zijn, maar we zijn ook geen vijanden. We zijn gewoon, verschillend en beide hebben daar moeite mee. Maar omdat we beide bevriend zijn met Roc, zien we elkaar geregelt. Het is soms goed dat Roc er tussen staat, anders eindigt het nog een keer in een bloedbad. Maar we hebben ook momenten als vrienden hoor! Soms kunnen we normaal met elkaar praten.
PB: Charlize Theron
Opmerking: Zij is een klassiek voorbeeld van een meisje dat haar zin krijgt, een heilig boontje. Ik ken de geschiedenis van haar familie en die maken het haar niet makkelijk. Maar toch weet ze het te presteren om toch niet zo te worden als hen. Ze zou nooit iemand zomaar durven te vervloeken, niet zonder een goede reden.
Naam: Saluka Lavos
PB: Natalie Portman (Padmé Amadala)
Opmerking: Ik kan niet zzeggen dat Loir en ik vrienden zijn, maar we zijn ook geen vijanden. We zijn gewoon, verschillend en beide hebben daar moeite mee. Maar omdat we beide bevriend zijn met Roc, zien we elkaar geregelt. Het is soms goed dat Roc er tussen staat, anders eindigt het nog een keer in een bloedbad. Maar we hebben ook momenten als vrienden hoor! Soms kunnen we normaal met elkaar praten.
Naam: Miquel Mycaro
PB: Oralndo Bloom
Relatie: Kan ik misschien helpen? [Vriend]
Opmerking: Waarom is ze zo onzeker? Ik zie geen slecht punt in haar... Of ik wat voor haar voel? Ja, maar dat doe ik altijd wel. Ach, ik geef toe, misschien voor haar wat meer dan voor de rest. ze is.. anders. Dat is fijn.. hetzelfde zijn meisjes zo saai... Nee, je bent precies goed. Gewoon omdat jij jij bent. Geen zorgen, ik accepteer je wel. Ondanks je oduers. je kiest je ouders niet, toch?
Naam: Hunter
Leeftijd: 16
PB: Sano
Relatie: Nee, dat kun je niet alleen, ik MOET je helpen. [Goede vriend]
Opmerking: ag, ik kende haar al, ze is aardig, en ik kan goed met haar opschieten, ik ben benieuwt of het meer word.
Naam:Elvira
PB: Gia Farrell
Relatie: Loir? Zijn jou ouders dan soms.... [Vaag bekende]
Opmerking:Carmen lijkt me een erg aardige meid. Ze is wel een beetje stilletjes en volgens mij ook best terughoudend. Ik heb haar nog niet zo vaak gesproken. Ik heb haar wel vaker in de leerlingenkamer van Griffoendor gezien. Ze lijkt me erg aardig.
Naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera
Opmerking: Ik weet niet wat ik van haar denken moet. Ik kan geen hekel aan haar hebben, heel vreemd eigenlijk... Maar toch.. Ergens voel ik vriendschap met haar, al is eht maar omdat we veel gemeen hebben...
Naam: Mariël Elfglow
PB: Shakira
Opmerking: Eerst kon ik het niet zo met haar vinden, maar volgens mij is dat toch veranderd. Ze is eigenlijk best aardig als je haar beter leert kennen. Zullen we nog eens afspreken?
Naam: Rachanna Breack
PB: Nicole {PCD}
Opmerking: He, dat is nou een maal zo. Ik mag haar niet, en zij mij ook niet.. Komt geod uit vind je niet?
Naam: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
Opmerking: Zus van Xander. Jakkes. Die kleine is al naar, maar zijn zus is ook nog eens GRif. Bah, die familie is niet al te best.
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
Opmerking: Eens zien wat ik van haar weet. Ehm, vriendin van Miquel, ze heeft een nogal zinloos broertje, hoort bij GRiffoendor... Ik weet niet eens hoe oud ze is. Hmm, das niet zoveel.
Naam: Joey Stone
PB: Chad Michael Murray
Opmerking: Vriendin van Mycaro. Aardige meid. Ik mag haar wel. Ze is volgens mij wel echt een goeie partij voor hem. Zolang hij maar goed voor haar zorgt.
Naam: David Shadows
PB: David Wenham
Opmerking: Ooit eens gezien, op gang of in leerlingen kamer, ik heb geen idee. Ze kan wel knap zijn opzich... Ach, weet het niet. Ze is toch bezet en zoveel moeite is ze nou ook weer niet waard...
Naam: Teddy Lupin
PB: Ty Pennington
Opmerking: maffe kind. Loopt buiten in de kou met alleen een trui aan. In de winter! Ze heeft mazzel dat ik het toch nooit koud heb. Ik gaf haar mijn jas. Volgens mij leek ze dat wel fijn te vinden. *schudt hoofd*