Post by Madjic on Dec 10, 2007 1:35:53 GMT 2
Do your own things, in your own turms and get what you came here for. That's what counts..
--Friens--
-l- Hm, hallo? -Enkele keren ontmoet-
-l- William.... Hm, laat maar. -Bekende-
-l- Hey, hebben we zometeen samen les? -Ze mogen elkaar wel (soort van vriend)-
-l- Waarneer gaan we naar Zweinsveld, Daniëls?!? -Ze vinden elkaar aardig (Vrij goede vriend)-
-l- Okey Will! Play a song! -Echte vrienden-
--Enemies--
-l- Ja hoor, doe maar emotieloos. -Geergerd-
-l- Hoor hem niet en zie hem niet. -Ongeintereseerd-
-l- Wat muziek? Nee hoor, ik hoor helemaal niets. -Negeerd-
-l- Je kijkt wel zo, maar ik weet dat je nu bang bent!.. denk ik. -Vijanden-
-l- Ik zal ervoor zorgen dat je hoopt dat dat knaagdier van je een pitbull was! -Aardsvijanden-
--Lovers--
-l- Stil maar knap... Like a lot! -Geintereseerd-
-l- Je hebt best een mooie stem wist je. -Flirt-
-l- So kiss me and smile for me, Tell me that you'll wait for me. -Zij op hem-
-l- Tonight it's you and I togetter, I'm so glad I'm your man. -Verkering-
-l- Loves been a long time gone. -Ex-
--Friens--
-l- Hm, hallo? -Enkele keren ontmoet-
-l- William.... Hm, laat maar. -Bekende-
-l- Waarneer gaan we naar Zweinsveld, Daniëls?!? -Ze vinden elkaar aardig (Vrij goede vriend)-
-l- Okey Will! Play a song! -Echte vrienden-
--Enemies--
-l- Ja hoor, doe maar emotieloos. -Geergerd-
-l- Hoor hem niet en zie hem niet. -Ongeintereseerd-
-l- Wat muziek? Nee hoor, ik hoor helemaal niets. -Negeerd-
-l- Ik zal ervoor zorgen dat je hoopt dat dat knaagdier van je een pitbull was! -Aardsvijanden-
--Lovers--
-l- Stil maar knap... Like a lot! -Geintereseerd-
-l- Tonight it's you and I togetter, I'm so glad I'm your man. -Verkering-
-l- Loves been a long time gone. -Ex-
Lijstje
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]PB:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]
[b]Want vind je van William:[/b]
FRIENDS
Naam: Carmen Rose Loir
Leeftijd: 17
Afdeling: Griffoendor
PB: Anna Paquin
Relatie: -l- Okey Will! Play a song! -Echte vrienden-
Geschiedenis: Ik heb Will voor het eerst ontmoet tijdens een tripje naar Zweinsveld. Hij stond niets te doen en ik viel. Hij hielp me overeind en hielp me de spullen op te rapen. Hij lachte me uit toen hij zag dat ik heel veel fruit, hij lacht nog harder toen ik zei dat ik bijna geen snoep at. Dat is toch een mooi begin van een vriendschap geweest.
Want vind je van William: William is een aardige jongen en een goede vriend. Hij werkt me soms wel op mijn zenuwen met zijn rustige gedrag, maar dan loop ik gewoon even weg.[/b]
Naam: Roc Key
Leeftijd: 18
Afdeling: Ravenklauw
PB: Hayden Christensen
Geschiedenis: Heb hem ontmoet in de leerlingenkamer van Ravenklauw. Hij zat heel rustig iets te schreven, en toen sprong Glove boven op hem. Dat was het begin eigenlijk.
Want vind je van William: Een vervelende maffe en gesoorde jongen! Op zijn eigen manier dan... EN dat is best grappig soms. Ook kan ik zijn rustgevende karakter wel waarderen.
Naam: June Heart
PB: Taylor Momsen
Relatie: -l- Waarneer gaan we naar Zweinsveld, Daniëls?!? -Ze vinden elkaar aardig (Vrij goede vriend)-
Geschiedenis: Ik had een keer een boekje met verhalen erin in de leerlingenkamer laten liggen. Toen ik naar beneden kwam om het te halen zag ik dat hij het aan het lezen was. Ik schaamde me kapot en durfde het niet te halen en te zeggen dat het van mij was. Maar op de een of andere manier keek hij op en vroeg of het van mij was. Ik weet nogsteeds niet hoe hij wist dat ik van mij was.
Want vind je van William: Hij is wel leuk enzo, maar ik ben veel liever vrienden met hem. Hij weet me zonder een woord te kalmeren als ik gespannen ben, dat is heel prettig.
Naam: David Crane
Leeftijd: 16
PB: Elijah Wood
Geschiedenis: Ik heb William leerde kennen, toen ik eens door de school heen zwierf en uit een leeg lokaal muziek hoorde. Ik ben gaan kijken wie het was, en heb zo William leren kennen. Het klikte eigenlijk meteen wel, al is hij dan twee jaar ouder. Maar dat maakt in onze vriendschap eigenlijk bijna niets uit. We houden allebei van muziek maken, en zijn beide vrij rustig.
Want vind je van William: Ik vind William echt een vriendelijke jongen. Ik kan goed met hem opschieten, en hoop dat we nog lang vrienden zullen blijven...
Naam: Rebecca Corner
PB: Rihanna
Relatie: -l- Hey, hebben we zometeen samen les? -Ze mogen elkaar wel (soort van vriend)-
Geschiedenis: Wanneer en hoe ik William heb leren kennen, weet ik eigenlijk niet meer. Waarschijnlijk een tijdje geleden in de leerlingenkamer, of iets dergelijks. We zitten allebei in Ravenklauw, dus kom ik hem best vaak tegen. Je zou ons vrienden kunnen noemen, of niet. Het zit er een beetje tussenin.
Want vind je van William: William is een aardige jongen en kan goed gitaarspelen. Ik zou hem best iets beter willen leren kennen.
[/color]
ENEMIES
Naam: Devon Shadows
Afdeling: ravenklauw
PB: Owen Wilson
Relatie: -l- Ja hoor, doe maar emotieloos. -Geergerd-
{iets tussen die twee in
Geschiedenis: vanaf het eerste begin heeft William een hekel aan Devon gehad en dat kan hij werkelijk neit uitstaan. Hij haatte het gestook en de achterdocht, waardoor ook June ging twijfelen. Zijn woede en haat gaan diep, hoewel hij het neit hardop zou zeggen. hij is gewoon te kwaad, en geeft teveel om June om het onder woorden te brengen. Tot nu toe zijn er alleen halve vechtpertijen geweest, maar er gaat een dag komen dat het tot een echt gevecht komt.
Want vind je van William: Jerk...
LOVERS
Naam: Saluka Stormraven
PB: Natalie Portman
Relatie: -l- Je hebt best een mooie stem wist je. -Flirt-
Geschiedenis: Ik ken William niet zo goed, hij laat dat ook niet zo heel erg toe geloof ik. Aan de ene kant vind ik hem een beetje vreemd, maar aan de andere kant is hij wel leuk. Dus ik probeer een beetje te flirten en een vriend te zijn.
Want vind je van William: Een ontzettend knappe jongen!
Naam: Lena Stormraven
PB: Liv Tyler
Relatie: -l- Stil maar knap... Like a lot! -Geintereseerd-
Geschiedenis: Ik hoorde ergens gitaarspel en gezang vandaan komen, dus ben ik er opaf gegaan. Hij zat toen in een leeg lokaal een liejde te zingen. Ik kende het niet dus ik nam aan dat hij het zelf had geschreven.
Hoe dan ook, hij zag me en zei dat ik wel binnen mag komen. Sindsdien spelen we nog wel eens samen en leert hij me zijn nummers.
Want vind je van William: Ik vind hem lief! Hij heeft echt een hele lieve en aanstekelijke lach. En een goede vriend.
Naam: Amber Durain
PB: Amanda Bynes
Relatie: -l- William.... Hm, laat maar. -Bekende-
Geschiedenis: Hoe ik hem heb leren kennen? Oh, ik heb geen idee. Vast in de leerlingenkamer, of iets dergelijks. Maar hij viel me voor het eerst pas echt op toen hij aan het gitaarspelen en zingen was. Indrukwekkend! Hij kan echt goed spelen. Ach, een flirt kan toch geen kwaad? Dat doe ik zo vaak...
Want vind je van William: Qua innerlijk kan ik niet veel over William zeggen, aangezien ik hem niet zo goed ken. Maar zijn uiterlijk en gitaarspelen en zingen bevalt me wel...
Naam: Kyra Alice Park
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwaderich
PB: Alizee
Relatie: -l- Hm, hallo? -Enkele keren ontmoet-
Geschiedenis: Ik heb hem weleens gezien, ook weleens gesproken, maar als vriend ben ik niet bepaald in hem geintersseerd meot ik zeggen. Dit is zo'n jongen bij wie ik gewoon een keer wat wil doen, kijk ne hoever hij gaat, en als ik tevreden ben hem niet meer wil kennen. Ik bedoel... zo knap is hij neit en wat een watje...
Want vind je van William: Mwa... speeltje.
Naam: Shirie Ashinta
Afdeling: griffoendor
PB: Jennifer Lopez
Geschiedenis: |Eigenlijk was het een soort van liefde op het eerste gezicht. Shirie ahd toen een vriend, maar wist al meteen dat William niet zomaar een jongen was. In die tijd daarna is vooral hun vriendschap gegroied, maar de gevoelens zijn nooit verdwenen. Toen het uit was emt Tom, kwamen de gevoelens terug en werden elke dag steerker. Toen ook hij vrijgezel was leek het tot een relatie te komen., maar Shirie weet neit wat ze ermee meot. Ze is te bang om hem kwijt te raken, dat ze niets met hem durft te beginnne, al geloofd ze stiekem dat hij de ware voor haar is. Heel diep van binnen, hoopt ze dat dit nog alng doorgaat en dat ze lekaar ooit wer tegen komen. Dan zal het duidelijk voor haar zijn dat hij inderdaad de ware is. Tot die tijd blijft ze haar tijd "verspillen met prille liefdes.
Wat vind je van William: Hey Amigo. Als ik ooit woorden zou moeten kiezen om te beschrijve wat ik voor je voel, dan zou het is het Spaans zijn, want ik geloof neit dat dit kille taaltje de woorden kent om zoveel te beschrijven. I love you, komt het dichtste bij denk ik. Maar daarbij ook een sterke vriednschap, die ik voor niks teer wereld zou willen opgeven.