Post by darkheaven666 on May 1, 2007 19:50:46 GMT 2
Vrienden;
Ik ken jou toch? <kennis>
Hey, hoe is ‘t? <vriend>
Wakker worden dromer <goede vriend>
Je ben als een broer <beste vriend>
Vijanden;
Altijd leuk om je weer eens te zien <irritatie>
Je bent lucht voor mij <probeert te negeren>
Zelfs trollen zijn nog slimmer <jaloers>
Mijn zenuwen zijn niet van staal, weet je…<vijand>
Waarom leef jij nog? <aartsvijanden>
Liefde;
De vlinders zijn er al<flirt>
Zullen we…euhm…een keer iets samen doen? <hij op haar>
Jij bent voor mij belangrijker dan wie dan ook <zij op hem>
Verliefdheid is maar tijdelijk, maar liefde voor altijd <verkering>
Aan alles komt een eind. <ex>
Lijst:
naam:
PB:
Relatie:
Geschiedenis:
naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera (met zwart haar)
Relatie: De vlinders zijn er al<flirt>
Geschiedenis: Ik weet niet eens meer wanneer ik Felix voor het eerst zag. Hij is leuk, erg leuk. Ik ken hem alleen van een afstand, niet omdat ik hem niet durf aan te spreken, maar gewoon omdat... ik weet het niet. Hij werkt me op mijn zenuwen, maar toch, elke keer dat ik hem zie...
Naam; Tifa Lockheart
PB: Onbekend, toestemming Thiefje
Relatie: Ik ken jou toch? <kennis> Hey, hoe is ‘t? <vriend>
Geschiedenis: Ik was verdwaald in het niet verboden deel van het bos op zoek naar iets wat ik nog moest hebben van het strafwerk voor sneep. Verdwaald dus..gooide steentjes en eentje raakte hem bijna, net niet natuurlijk..tenminste volgens hem. Hij heeft me weer op het pad geleid en daar ben ik hem erg dankbaar voor. Als ik daar nu nog vast zat, dan zou ik een ergere straf krijgen van Sneep.
naam: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
Relatie: Wakker worden dromer <goede vriend>
Geschiedenis: Ik mag Felix. Hij is cool en valt me niet lastig met vervelende vragen. Hij is even eerlijk als ik. Volgens mij is hij het niet altijd met me eens, maar ik laat dat niet onze vriendschap verknallen. Laat hem maar vinden wat hij wil. Zolang ik dat ook maar kan.
naam: Thomas Fleedger
PB: Jake Gyllenhaal
Relatie: Hey, hoe is ‘t? <vriend>
Geschiedenis: Een vriend van mijn vriend is ook een vriend van mij, zo simpel is dat. En aangezien hij in zwadderich zit, moet het wel goed zijn toch? Dus, mijn vriendenkring is bij deze weer uitgebreid.
Ik ken jou toch? <kennis>
Hey, hoe is ‘t? <vriend>
Wakker worden dromer <goede vriend>
Je ben als een broer <beste vriend>
Vijanden;
Je bent lucht voor mij <probeert te negeren>
Zelfs trollen zijn nog slimmer <jaloers>
Mijn zenuwen zijn niet van staal, weet je…<vijand>
Waarom leef jij nog? <aartsvijanden>
Liefde;
De vlinders zijn er al<flirt>
Zullen we…euhm…een keer iets samen doen? <hij op haar>
Jij bent voor mij belangrijker dan wie dan ook <zij op hem>
Verliefdheid is maar tijdelijk, maar liefde voor altijd <verkering>
Aan alles komt een eind. <ex>
Lijst:
naam:
PB:
Relatie:
Geschiedenis:
naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera (met zwart haar)
Relatie: De vlinders zijn er al<flirt>
Geschiedenis: Ik weet niet eens meer wanneer ik Felix voor het eerst zag. Hij is leuk, erg leuk. Ik ken hem alleen van een afstand, niet omdat ik hem niet durf aan te spreken, maar gewoon omdat... ik weet het niet. Hij werkt me op mijn zenuwen, maar toch, elke keer dat ik hem zie...
Naam; Tifa Lockheart
PB: Onbekend, toestemming Thiefje
Relatie: Ik ken jou toch? <kennis> Hey, hoe is ‘t? <vriend>
Geschiedenis: Ik was verdwaald in het niet verboden deel van het bos op zoek naar iets wat ik nog moest hebben van het strafwerk voor sneep. Verdwaald dus..gooide steentjes en eentje raakte hem bijna, net niet natuurlijk..tenminste volgens hem. Hij heeft me weer op het pad geleid en daar ben ik hem erg dankbaar voor. Als ik daar nu nog vast zat, dan zou ik een ergere straf krijgen van Sneep.
naam: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
Relatie: Wakker worden dromer <goede vriend>
Geschiedenis: Ik mag Felix. Hij is cool en valt me niet lastig met vervelende vragen. Hij is even eerlijk als ik. Volgens mij is hij het niet altijd met me eens, maar ik laat dat niet onze vriendschap verknallen. Laat hem maar vinden wat hij wil. Zolang ik dat ook maar kan.
naam: Thomas Fleedger
PB: Jake Gyllenhaal
Relatie: Hey, hoe is ‘t? <vriend>
Geschiedenis: Een vriend van mijn vriend is ook een vriend van mij, zo simpel is dat. En aangezien hij in zwadderich zit, moet het wel goed zijn toch? Dus, mijn vriendenkring is bij deze weer uitgebreid.