|
Post by ruka on May 11, 2007 23:54:05 GMT 2
[vrienden] Jij bent toch die ene?[kennis] hey coole rok![vriend] nieuwe schoenen?[goede vriend] Hee meisie![beste vriend] [Vijanden] Fijn.....[ongeïnteresseerd] Hoor ik nu een straathond blaffen?[vijand] Kun je niet gewoon dood?[aardsvijand] [verliefd] Dat kan kloppen...[geïnteresseerd] jij..., ik vind je wel cool[hij op haar] ik moet je iets vertellen[zij op hem] Wat is de volgende les?[ex, vrienden] Waarom ben jij hier?! [ech, vijand] Naam: leeftijd: pb: afdeling: relatie: Hystorie
|
|
|
Post by Merel on May 12, 2007 0:14:44 GMT 2
naam: Mariël Elfglow. Pb: Shakira Leeftijd: 15 Afdeling: Griffoendor. Relatie: hey coole rok![vriend] Geschiedenis: Ah, bou, die ken ik wel. Aardig maar appart. Je kunt lol met hem hebben, en hij is net zo druk als ik kan zijn! Het is altijd gezellig in de les.
naam: Rachanna Breack. Pb: Nicole (PCD) Leeftijd: 17 AFdeling: Zwadderich. Relatie: Hoor ik nu een straathond blaffen?[vijand] Geschiedenis: Bou, die valt zo leuk te pesten. Modderbloedje, Meisje, baby, noem het maar op. Wat wou je anders, hij is nou eenmaal gewoon raar. Had hij niet beter een meisje kunnen zijn? Nouwja, je kan hem wel goed pesten dus..
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 12:32:04 GMT 2
Naam: Shinami Ziyeni PB: Koda Kumi Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Ik moet je iets vertellen [zij op hem] Geschiedenis: Ik kan niemand echt zien, maar wat maakt het uiterlijk nou uit? Was die vloek maar voorbij want ik zou wel eens willen weten hoe de wereld er nu uit zag. Maar ik vindt Bou eerlijk gezegd wel stiekem leuk, niet door zijn uiterlijk want die kan ik niet zien, maar door zijn innerlijk. Iedereen is anders, maar eigenlijk zijn we allemaal gelijk. Of je nou een dooddoener bent (liever niet) of een gewoon mens. Mischien heb je iets magisch zoals veranderen maar dat betekend niet dat je niet hetzelfde bent. Stiekem vindt ik Bou toch leuk, maar hij mij vast niet.
|
|
|
Post by Madjic on May 15, 2007 23:34:00 GMT 2
Naam: Carmen Rose Loir PB: Anna Paquin (Rogue) Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Relatie: hey coole rok![vriend] Geschiedenis: Vreemd typetje, maar wel okey. Kan me wel op de zenuwen werken, maar dat overleef ik wel. Gewoon niet TE veel me optrekken.
|
|