Post by krabbeltje on Oct 12, 2007 21:26:01 GMT 2
odina lister
17 jaar
zwadderich
erg stil
houd van tekenen
VRIENDEN
die komt me bekend voor [Ooit gezien]
déjà vu [Ooit gesproken]
goed je weer te zien [Kennis]
zullen we iets doen? [vriend]
aan jou heb ik echt iets [beste vriend]
VIJANDEN
loop door! [Irritatie]
bemoei je met je eigen zaken! [ruzie]
wat een wonder dat jij nog leeft.... [ergste vijand]
LIEFDES
*geeft een knipoog* [Flirt]
woow z'n een kom je niet vaak tegen [hij op haar]
hij is zo cutte! [zij op hem]
ik zei toch dat het uit was! [ex, hekel]
leuke dag gehad? [ex, vrienden]
Geef:
Naam:
PB:
Leeftijd:
Afdeling:
Relatie:
Verleden:
Toekomst:
mensen
NAAM: Terry Black
PB: Christina Aguilira
LEEFTIJD: 17 jaar
AFDELING: griffoendor
RELATIE: loop door! [irritatie]
VERLEDEN: Grrrr. Stom kind. Het is alsof ik haar overal tegenkwam waar ik maar ging! Ik draaide me nog niet om of ik zag haar weer! Het leek wel alsof ze me stalkte. Ik ken haar niet en dat hoeft ook niet, gewoon weer zo'n ergerlijk Zwadje...
TOEKOMST: wil je dat wel echt weten?
NAAM: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
LEEFTIJD: 16 jaar
AFDELING: zwaderich
RELATIE: aan jou heb ik echt wat [beste vriend]
VERLEDEN: Okeej, even terug denken, waar ken ik Odi van? Ik weet niet meer of het nou van school was, of daarvoor al. In elk geval, vrienden sinds onze eerste ontmoeting in de leerlingenkamer. Mevrouw moest zo nodig van mij een portret maken! Nou, ik heb het haar betaald gezet door er ook een van haar te maken! Okeej, die van haar was geweldig en die van mij was... ehm... ik geloof dat het meer op een konijn dan op een mens leek, maar alsnog. Ze kon de grap wel warderen. Goeie vriendin, fijn om mee om te gaan.
TOEKOMST: Als ik helderziend was zouden mijn cijfers bij waarzeggerij ook wel beter zijn.
NAAM: Anne Selena Maja
PB: Bonnie Wright
LEEFTIJD: 14 jaar
AFDELING: griffoendor
RELATIE: loop door! [irritatie] [bang]
VERLEDEN: Odina? Laat ik er maar geen woorden aan vuil maken. Ze is een Zwadderaar, punt. Ik ben als de dood voor zwadderaars, dus waarom niet voor haar?
TOEKOMST: Liever geen, eigenlijk
NAAM: Jade Miracle
PB: Annasophia Robb
LEEFTIJD: 15 jaar
AFDELING: huffelpuf
RELATIE: bemoei je met je eigen zaken! [ruzie]
VERLEDEN: Odina? Ken ik haar? Oh, bedoel je die vage luchtspiegeling daar? Weet niet wie ze is, hóór, ik zou d'r niet willen kennen!
TOEKOMST: Zal wel weinig goeds betekenen...
NAAM: Lucas Maroa
PB: lucas grabeel
LEEFTIJD: 15 jaar
AFDELING: ravenklauw
RELATIE: loop door! [irritatie] bemoei je met je eigen zaken [ruzie]
VERLEDEN: Odina? Dat mens is vreselijk irritant! Ze is een zwadderaar en dat is al een grote minpunt. Desondanks dat ze heel erg stil is scheld ze mij de hele tijd uit, vraag me asjeblieft niet waarom. Nou okeej, ik ben een paar jaar jonger als haar en daar denkt zij een groot voordeel mee te pakken door me de hele tijd ukkie en alles te noemen. Ik ken haar verder qua innerlijk wel, ze is stil en teruggetrokken, tenminste dat heb ik uit haar kunnen halen in de keren dat ik haar tegen het lijf ben gelopen. Maar als ze mij ziet, nee hoor dan durft ze wel te schelden, dom kind.
TOEKOMST: Toekomst? Voor ons? Right. We kunnen geen vrienden worden, dat is echt zeker. Als die zwadderaars er niet bij zijn krijgt ze nog eens een mep van me. Ik ga verder niet in om wat onze toekomst zal zijn, nee ik vervloek dat kind nog wel eens.