|
Post by anneloes on May 12, 2007 12:58:06 GMT 2
Alette
vrienden Ken ik jou niet? [Kennis] Ga je mee naar het feest, morgen? [vriend] Ik dacht al: Waar bleef je? [goede vriend] Deed de discolamp het weer niet? [beste vriend]
Vijanden Túúrlijk [Irritatie] Het feest is afgelast, gelukkig. [vijand] Als je je omdraait... [ergste vijand] Ongelooflijk dat dat zo was! [eerst vrienden, nu vijanden]
Liefdes Zag je haar? [flirt] Ik weet niet hoor... [hij op haar] Ik voel mijn maag salto's maken [zij op hem] Kusje? [één van haar zoveel vriendjes] Het was iets, maar nu niet meer. [ex]
LIJSTJE:
naam: Afdeling: Relatie: Geschiedenis: Mening over Alette:
|
|
|
Post by Merel on May 12, 2007 15:23:25 GMT 2
naam: Mariël Elfglow Afdeling: Griffoendor. Relatie: Ken ik jou niet? [Kennis] Geschiedenis: Ik heb haar wel eens zien lopen. Ook zit ik wel eens in de les samen met haar. Ze zit volgens mij ook bij Griffoendor. Ze lijkt me aardig, en volgens mij kun je lol met haar hebben. Alleen heb ik haar nog niet echt gesproken. Misschien een idee? Mening over Alette: Kan ik nog moeilijk geven. Ze lijkt me aardig en grappig, Allen ken ik haar nog niet echt. Jammer, denk ik.
naam: Rachanna Breack. Afdeling: Zwadderich Relatie: Túúrlijk [Irritatie] Geschiedenis: Alette? Ik kan me dood ergeren aan die meid. Ze vind zichzelf echt heel wat! Nouwja, je kan haar goed pesten. Ze is noueenmaal een Griffje. Ach, ik pak haar nog wel eens. Mening over Alette: Irritanst, Vervelend, een Griffje, ach wat zou ik nog mee zeggen?
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 16:00:41 GMT 2
naam: Terry Black Afdeling: Griffoendor Relatie: Ga je mee naar het feest, morgen? [vriend] Geschiedenis: Yes, feesten!!!!! Als ik met iemand echt goed kan opschieten is het Alette. Ik ken haar niet goed genoeg om haar goede vriendin te noemen, maar de basis ligt er! Mening over Alette: Cool, en een echt feestbeest. Jeej, dance with me!
naam: Draconic Malfoy Afdeling: Zwaderich Relatie: Het feest is afgelast, gelukkig. [vijand] Geschiedenis: Damn, wat een muts. Een van die meisjes die met Terry omgaat. Echt, Grieffoendor trekt wel rare tiepes aan! Dansen? Nee, niet met jou. Mening over Alette: Gewoon een standaard Girffoendor. Niet boeiend dus. Later.
naam: Tyra Mycaro Afdeling: Ravenklauw Relatie: Ken ik jou niet? [Kennis] Geschiedenis: ik heb vast wel lessen emt haar samen. Ik ken haar alleen qua gezicht maar nu ik die naam zo hoor.. ja, ik zie haar weleens lopen. Echt contact hebben we niet. Kan misschien ooit komen... Mening over Alette: Lijkt me wel een aardig meisje, maar ik ken haar niet.
naam: Miquel Mycaro Afdeling: Griffoendor Relatie: Zag je haar? [flirt] Geschiedenis: Haha, kijken als ze langloopt. In de leerlignen kamer, tijdens de les, alles is prima. Mooi hoor. Mening over Alette: Jeej, nog een mooi meisje! Mooie meisjes hier, mooie meisjes daar, misschien wil ze eens met me uit?
|
|
|
Post by birgit on May 12, 2007 19:24:00 GMT 2
naam: Tess Karon Afdeling: Griffoendor Relatie: Deed de discolamp het weer niet? [beste vriend] Geschiedenis: Ik heb haar leren kennen in het verboden bos. Ik vondt dat het wel klikte Mening over Alette: Ze lijkt me heel aardig. Ik hoop dat ze mij ook aardig vindt...
naam: Joyce Karon Afdeling: Griffoendor Relatie: Ik dacht al: Waar bleef je? [goede vriend] Geschiedenis: Ik heb Alette leren kennen gewoon simpel in de hal. Ik zie haar veel buiten... Mening over Alette: Ze is heel aardig. Ik hoop dat ze mij ook heel aardig vindt.
|
|
|
Post by birgit on May 28, 2007 12:56:45 GMT 2
naam: Stan Rensen Afdeling: Griffoendor Relatie: Ik weet niet hoor... [hij op haar] Ik voel mijn maag salto's maken [zij op hem] Geschiedenis: Ik heb zo'n idee dat ze op me is. Ik ben echt smoor op haar! Ze is echt WoW!!! Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Mening over Alette: Ze is mooi, aardig, grappig, en nog veel meer dingen. Ik vind haar zo leuk! Dat ik zo met haar verkering wil...
|
|
|
Post by doubletrouble on Jun 9, 2007 13:18:39 GMT 2
naam: Hannah oosters Afdeling: Zwadderich Relatie: Het feest is afgelast, gelukkig. [vijand] Geschiedenis:Pff...Alleen al als ik aan Alette denkt gaat ze me al irriteren. Alette is een makkelijk meisje om te pesten, dus grijp ik mijn kans, natuurlijk! Mening over Alette: Een raar meisje uit Huffelpuf. Kan het nog erger? Waarschijnlijk niet nee!
|
|
|
Post by johanneke on Oct 28, 2007 16:03:30 GMT 2
naam:Natasha Bittersweet Afdeling:Huffelpuf Relatie:Ken ik jou niet? [Kennis] Geschiedenis:Volgens mij ken ik Aletta van een les, alleen ik weet niet meer welke. Najah doet er ook niet toe. Ik ken haar iig niet echt goed. Mening over Alette: Ze lijkt een beetje verlegen en heel rustig, te rustig. Najah ik weet het niet, ken haar dus niet goed.
|
|