|
Post by admin. on Mar 26, 2008 21:34:27 GMT 2
|
|
|
Post by admin. on Mar 26, 2008 21:42:48 GMT 2
Cleopatra melana skyslayerCleo is een 15 jarig meisje uit Ravenklauw, dat vooral bekend staat om haar muziek. Ze houdt zich liever schuil in een hoekje met haar gitaar dan met mensen te praten, en wordt hierdoor snel als vreemd beschouwd. Tevens is ze mijn favoriete char, vandaar dat ze hier als eerste staat
VRIENDEN Voor Cleo zoek ik niet echt vrienden. Ze heeft een goede vriend, David, en een goede vriendin, Angelina, maar zal je niet snel een vriend noemen. Kenissen, eerder. Tenzij je een leuk idee hebt!
VIJANDEN Jaaa, vijanden Cleo maakt erg makkelijk vijanden doordat ze zo bot is. Vienden van haar stiefzus Scarlett zijn ook automatisch vijanden, en ze heeft ook nog mensen die jaloers op haar kalmheid zijn... Keuze zat, dus! Als je je geroepen voelt, meldt je maar voor Cleo
LIEFDES Nee, voor deze categorie zoek ik niemand. Cleo is niet bepaald iemand om snel verliefd te worden, en momenteel zijn Melien & ik bezig om wat tussen Adam en Cleo te krijgen, dus hier hoef je je niet voor te melden!
Pete William Dorton als tweede hebben we hier de geliefde Pete, mijn nieuwste jongenschar. Op zich is Pete een schat, die wel van flirten houdt, maar als hij kwaad wordt kan niemand hem tegenhouden. Hij is 17 jaar oud, hoofdmonitor en zit in Zwadderich.
VRIENDEN Omdat Pete nog maar net op Zweinstein zit, kent hij niet zoveel mensen. Hij observeert mensen altijd voor hij met ze praat, maar als jij contact met hem zoekt, houdt je er meestal een vriend aan over. Ik zou graag een paar vrienden voor Pete hebben, van beide geslachten.
VIJANDEN Tja. Als Pete kwaad wordt, wordt hij geweldadig. Op zich is dit dus makkelijk te krijgen, want als je eenmaal een vijand van Pete bent, blijf je dit.
LIEFDES Eigenlijk zou ik Pete graag even single willen houden. Hij is weliswaar erg flirterig en romatisch, maar ik wil hem niet met een lange relatie opzadelen. Wel wat flirts, graag!
[/size]
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 27, 2008 17:30:27 GMT 2
Bill KaulitzBill is een 18-jarige jongen die zich verdiept in de muziek, hij houdt er niet van om zich veel te laten zien en blijft toch liever op de achtergrond als hij niet bezig is met zingen. Hij is een romantische, vriendelijke jongen VRIENDEN In deze categorie zoek ik wel personen die vrijwel een goed idee kunnen verzinnen in de vorm van de relatie. Bill zal niet echt snel iemand vertrouwen maar als je zijn vriend ben, ben je deze waarschijnlijk voor heel zijn leven. VIJANDENBill heeft vrij weinig vrienden en zo wel een aantal vijanden. Deze zoek ik niet bepaald, want ik ben niet echt goed erin om met een gevoelig personage veel vijanden te hebben. Dus liever niet voor deze categorie. Bill kan trouwens wel het voor zichzelf opnemen LIEFDESDe relatie tussen Sara en Bill is vrijwel niet meer staande. Sare verhuisde en Bill bleef achter op hogwarts. Dus in deze category zoek ik juist wel weer iemand. Bill is niet op zoek naar een meisje die harteloos is en meer om zichzelf geeft dan anderen. Hijzelf is erg romantisch en toont het liefste wel zijn liefde voor je.
|
|
|
Post by melien on Mar 28, 2008 16:59:49 GMT 2
Alexandra Rose Jones Rose is een 17-jarig meisje, die in huffelpuf zit. Haar grote verslaving is muziek. Of ze speelt gitaar, of ze zingt of ze is aan het dansen. Zo komt het ook maar heel erg zelden voor dat ze een keer rustig ergens zit en niet vol energie is. Daarnaast kun je haar er altijd wel op betrappen dat ze zich niet aan regels houdt of ze juist expres negeert. Ze zal altijd zichzelf blijven en niets veranderd dat. VriendenVrienden zijn altijd welkom. En ze komen ook altijd van pas. Vrienden maakt ze zonder problemen, dus kom maar op . VijandenVijanden maakt ze weliswaar snel, maar ik heb er niet echt behoefte aan. Ik ben van die gemene/flauwe topics een beetje zat. Dus liever niet. Liefdes Haar hart is ze snel kwijt, maar ze heeft het ook even snel weer terug. Doordat ze bindingsangst heeft, vergt het heel wat om haar zover te krijgen dat ze een relatie aangaat. Maar: als je een idee hebt om dat te veranderen ben ik zeker van de partij (A).
|
|
|
Post by LAURA ?! on Mar 30, 2008 12:39:15 GMT 2
_____• [/sub] ••[/color] ___ Daran Forrest ________ •••[/color] [/center] [/color][/size] • FRIENDSIk zoek voor Daran niet zo nodig naar vrienden, maar aanmeldingen zouden fijn zijn. Tot nu heb ik niet bepaald veel vriendschappen voor Daran, ookal is Daran nogal bot, hij heeft een aardig grote vriendenkringen. Kom maar gewoon met een leuk idee.•• ENEMYSNatuurlijk, Daran heeft net als ieder ander vijanden. Daran kan nogal snel boos worden en gaat dus ook sneller met mensen op de vuist. Meisjes zou hij niet dúrven te slaan, jazeker, Daran heeft ook manieren. Heeft Daran ruzie met een meisje, zal hij alleen met woorden komen, niet met daden, ookal doet dat meisje met wie hij ruzie heeft wel. Kom met leuke ideeën, dan kijken we wel verder. •• LOVERSDaran is iemand die nogal snel verliefd wordt. Als hij een vriendin krijgt is hij erg zorgzaam voor haar, maar zijn liefde wil nog wel eens snel voorbij gaan. Maar dan is het probleem met hem: hij durft geen harten te breken, dus dan loopt hij met een meisje opgezadeld die hij helemaal niet leuk meer vind. Ideeën? [/ul]
|
|
|
Post by Lieke on May 13, 2008 21:38:13 GMT 2
|
|